elikkäs projektina ollut nyt 1.8t agu koneella!
eli aiheseen eli ei käy kakkos sylinterllä kylmänä ja pätkii vähän lämpimänä! kaikki pytyt sytyttää tulpat on vaihdettu ja puolat mitattu ja vaihdettu paikkaa! suutimissakaan ei oo vikaa! kaikki kakkos pytyn nostajat vaihdettu uusiin puristukset ok!
Huom! autoa ei ole ohjelmoitu vielä eli voiko olla että jos seokset ovat laihalla niin kakkospytty jää pois tarkoituksella??
1.8t agu ei käy kaikilla! käyntihäiriö
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
kyllä juuri näin! öljynsuodatin jalassa on paikka mihin pystyy ruuvata letkun kiinni ja mittari letkuun vaan! on öljysuodatimenjalan päällä tulppa joka on 5mm kuuskulma kannalla!
onneks löytyi vika monen monen päivänjälkeen! vähän koski kaasuun niin meni 10 barin mittari pohjaan! mittasin paineella että ventiilit ei vuoda panin sitten kakkos pyttyyn puristussuhdemittarin ja näytti ensin 9 baria kun löi käyntiin ja heti kun kone pyöri pari kierosta ja öljynpaine nuosi niin katos puristukset!
kyllähelpotti kn löysi vian ja ei tullu ostettu kaikki uudet sytkävehkeet turhaan!
onneks löytyi vika monen monen päivänjälkeen! vähän koski kaasuun niin meni 10 barin mittari pohjaan! mittasin paineella että ventiilit ei vuoda panin sitten kakkos pyttyyn puristussuhdemittarin ja näytti ensin 9 baria kun löi käyntiin ja heti kun kone pyöri pari kierosta ja öljynpaine nuosi niin katos puristukset!
kyllähelpotti kn löysi vian ja ei tullu ostettu kaikki uudet sytkävehkeet turhaan!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa