T4 pyöränkulmat
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
T4 pyöränkulmat
portterin pyöränkulmissa on kolme eri vaihtoehtoa riippuen onko tyhjä, puoli kuormattu vai täysin kuormattu. eli korkeus ratkasee. mutta miten kun on madallettu niin säädetäänkö tyhjänä täysin kuormatun vai vakio korkuisen auton mukaan...selekeetä. maanantain olisi aika suuntaukseen ja olisi mukava saada suoraan kulkeva auto.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Itselläni on T4 multivan 1998.
Alusta on ns. tehdas-madallus. Aika uusi tuttavuus perheessä, mutta hiukan olen ihmetellyt etupään selvästi silminhavaittavaa negatiivistä pyöränkulmaa. Siis että etupään pyörät on kallellaan kuin rata-autoissa....Istuu tiehen ajossa kyllä tosi hyvin. Eikä renkaat ole kuluneet tosipuoleisesti.
Matala alusta ei minun ikäistä miestä kyllä kiinnosta, parempi olisi vakioalusta...hyvällä tiellä menee tosi tanakasti, mutta niitä ei meillä päin juuri ole ;)
Alusta on ns. tehdas-madallus. Aika uusi tuttavuus perheessä, mutta hiukan olen ihmetellyt etupään selvästi silminhavaittavaa negatiivistä pyöränkulmaa. Siis että etupään pyörät on kallellaan kuin rata-autoissa....Istuu tiehen ajossa kyllä tosi hyvin. Eikä renkaat ole kuluneet tosipuoleisesti.
Matala alusta ei minun ikäistä miestä kyllä kiinnosta, parempi olisi vakioalusta...hyvällä tiellä menee tosi tanakasti, mutta niitä ei meillä päin juuri ole ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”