Noniin nyt sitä parempaa esittelyä keulan vaihdosta.
Elikkäs homma lähti liikkeelle perjantai iltana joskus 7 aikaan ja 9 mennessä oli purettu perä, keulasta kaikki muu paitsi toinen lokari ja konepelti. Auto näytti sillon aikalailla tältä.

Vieressä isoveljen MK2 eekkeri, voimaa on ihan riittävästi ;)
No lauantaina aamusta purkaan loput osat pois. Oli muuten lokarin pultit kiva irrottaa sieltä sisälokarin takaa kun saksalais insinööri oli vetänu kunnon kasan massaa ja maalia niiden päälle :D
No mutta kaikki vanhat osat lähti irti ja pienen säätämisen jälkeen uudetkin meni paikoilleen, tosin ne vaatii vielä hienosäätöä koska saumat ei istu ihan 100% niin ku haluisin. Helmatkin jäi asentamatta vielä, kun ei oikeen aika riittäny. Nyt tiedossa 2 viikon gines intissä, joten sen aikaa on hiljasta, mutta sen jälkeen laittaan helmat kiinni ja hienosäätään saumoja.
Ja kuvia "valmiista" ulkoasusta, josta siis puuttuu helmat ja listojen/kahvojen maalaus.
Uusien ja vanhojen osien välillä on selvä sävyero, tosin autoki on kyllä paskanen. No katsotaan asiaa myllytyksen jälkeen.
Makuasioitahan nää on, omaankin silmään näyttää vähän oudolta, kun on tottunu niihin isoihin kantikkaisiin valoihin, mutta madalluksen ja cupra-r:n lipan jälkeen näyttää varmasti paremmalta. Tosin mistä sitä koskaan tietää mitä sitä keksii vielä ennen ensi kesää :D
Itse ainakin olen tyytyväinen :) varsinkin kun puskurin listan poisto onnistu.