Katin poisto 1.8t AWT 2002 superbista

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

Katin poisto 1.8t AWT 2002 superbista

ViestiKirjoittaja tdi rs » 19.8.2009 19:46

onko kellään tietoa tai kokemusta siitä että onko toi katti sama kuin audi b5 vai onko se audi b6. vai onko niillä mitään eroa. pitäisi tilata ulkomailta korvaus putki ja haluaisin kerralla oikean. Kiitoksia vastanneille

maza1982
-
Viestit: 57
Liittynyt: 9.5.2008 15:21

ViestiKirjoittaja maza1982 » 19.8.2009 21:36

uskoisin että se on sama kuin b5:ssa. jos se lähtee ahtimelta suoraan ja muuttuu putkeksi pikkaisen enne kuin kääntyy pohjan puolelle niin se käy b5:sta
mulla löytyisi b5:sen vakio katti josta on poistettu sisuskalut....?

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 20.8.2009 6:53

oisko 3tuuman korvaus putki parempi kuin tyhjennetty katti?

maza1982
-
Viestit: 57
Liittynyt: 9.5.2008 15:21

ViestiKirjoittaja maza1982 » 20.8.2009 18:47

kyllähän tuo katti hengittää vielä siellä 250 hv:n paikkeillakin,en tiedä mitä voittaa jos ottaa sen pois...

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 20.8.2009 20:09

pakolämmöt/vastapaine pienenee.turbo herää aikaisemmin ja terävemmin. esim siksi katti pois

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 20.8.2009 21:02

oisko 3tuuman korvaus putki parempi kuin tyhjennetty katti?
Suoraseinäinen putki vastustaa virtausta tietty vähemmän, mutta onko se tuossa vielä ratkaisevaa, onkin arvoitus...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa