Audi TTq MTM
Valvoja: ffp jäsenet
Nätti teetee mutta..
Etuset taitaa olla tehtaanarvoissa kun noin kovin pystyssä ovat? Ulkonäöllisesti pieni miinuskulma ei tekisi pahaa ;) Samoten huutaa eteenkin venytettyä gummia, tai ainakin allekirjoittaneen silmään näyttää vähän eripari -paketilta, tiedä sitten mistä johtuu.. voi kyllä pelkkä etupään säätökin saada jo tuon efektin poistumaan?
Etuset taitaa olla tehtaanarvoissa kun noin kovin pystyssä ovat? Ulkonäöllisesti pieni miinuskulma ei tekisi pahaa ;) Samoten huutaa eteenkin venytettyä gummia, tai ainakin allekirjoittaneen silmään näyttää vähän eripari -paketilta, tiedä sitten mistä johtuu.. voi kyllä pelkkä etupään säätökin saada jo tuon efektin poistumaan?
Etuset taitaa olla tehtaanarvoissa kun noin kovin pystyssä ovat? Ulkonäöllisesti pieni miinuskulma ei tekisi pahaa ;)
Tuota etupään kulmaa on vähän huono alkaa säätämään mutta takaa pitäisi tuo reilu -3 astetta korjailla hieman lievemmäksi...
Samoten huutaa eteenkin venytettyä gummia, tai ainakin allekirjoittaneen silmään näyttää vähän eripari -paketilta, tiedä sitten mistä johtuu..
Ensi kesäksi ajattelin pyöräyttää vanteille 215/40 ja 245/35 kumekset, tuo oli vain tuollainen budjettiratkaisu. :)
Mä olen kanssa varmasti niin vanhan liiton miehiä etten ymmärrä tuota kumin venytys hypeä mikä kaikkialla jyllää.
En vaan millään voi ymmärtää mitä hienoa siinä on venyttää kumi noin ja huonontaa ajo-ominaisuuksia.
Mutta mitä nyt tulee tähän TT:hen niin komia on mutta tuon viimeisen muutoksen olisin jättänyt ehkä tekemättä.
En vaan millään voi ymmärtää mitä hienoa siinä on venyttää kumi noin ja huonontaa ajo-ominaisuuksia.
Mutta mitä nyt tulee tähän TT:hen niin komia on mutta tuon viimeisen muutoksen olisin jättänyt ehkä tekemättä.
Liika on aina liikaa, mutta väliaikaisena ratkaisuna toi 225/10,5" menee ...ja kun mun mielestä mun edellisten vanteitten 255/10,5" näytti venyvän aika paljon :D
Mutta venyttäminenhän on just hyvä siinä että voi tuoda vanteen reunan mahdollisimman lähelle lokasuojan reunaa (ja ylikin) ilman että renkaat hinkkaa mihinkään kiinni, nimenomaan reilummalla madalluksella.
En allekirjoita...
Mutta venyttäminenhän on just hyvä siinä että voi tuoda vanteen reunan mahdollisimman lähelle lokasuojan reunaa (ja ylikin) ilman että renkaat hinkkaa mihinkään kiinni, nimenomaan reilummalla madalluksella.
huonontaa ajo-ominaisuuksia.
En allekirjoita...
Mutta venyttäminenhän on just hyvä siinä että voi tuoda vanteen reunan mahdollisimman lähelle lokasuojan reunaa (ja ylikin) ilman että renkaat hinkkaa mihinkään kiinni, nimenomaan reilummalla madalluksella.
Näinhän se menee, vanne tulee sentin verran ulos kaaresta tuolla et20:llä eikä kumit raavi mihinkään kiinni.
Ajo-ominaisuudet ei kyllä muuttuneet mihinkään....
Mutta mitä nyt tulee tähän TT:hen niin komia on mutta tuon viimeisen muutoksen olisin jättänyt ehkä tekemättä.
Tuo tehtiin lähinnä vanhan kehän halkeamisen johdosta ja ne leveämmät kumit tulee tosiaan ensi kaudelle.:)
Legendaarisia kyllä nuo ihmisten kommentit leveistä vanteista :D Juuri tässä eräänä päivänä nauroin jollain jenkkifoorumilla kommenttia että miksi laittaa monta tonnia vanteisiin ja alustaan ja sitten pilata paketti väärällä rengaskoolla. Kaiken pitäisi aina olla muka niin performancea... Itsekin mieluusti venyttelisin renkaita, mutta kun ei ole mahdollista madaltaa Boraa niin reilusti että saisi pyörät nuolemaan kaaria, niin eipä toimi tuo venytyslookki.
Sille en tosiaan kyllä lämpiä kun laitetaan taakse aivan levottomia vanteita, jotka lopputuloksena ovat aivan eri paria etupään kanssa, ja viimeinen niitti tietysti on laittaa leveät takapyörät etuvetoiseen autoon. Siinä haittaa se ajatus niin suunnattomasti, että... :D
Mutta siis juu, hyvältä näyttää TT, ja ehkä juuri ja juuri voin elää sen asian kanssa että nelivetoautossa on sekavanteet :D Vielä kun saa etupäähän sopivasti venytystä ja vanteita ulospäin :-P
Sille en tosiaan kyllä lämpiä kun laitetaan taakse aivan levottomia vanteita, jotka lopputuloksena ovat aivan eri paria etupään kanssa, ja viimeinen niitti tietysti on laittaa leveät takapyörät etuvetoiseen autoon. Siinä haittaa se ajatus niin suunnattomasti, että... :D
Mutta siis juu, hyvältä näyttää TT, ja ehkä juuri ja juuri voin elää sen asian kanssa että nelivetoautossa on sekavanteet :D Vielä kun saa etupäähän sopivasti venytystä ja vanteita ulospäin :-P
^ Jep, ei ole 15m vaan 15mm. :D
En minäkään ehkä vaihtaisi, mutta pitäisi eteen saada sitten vähän venyvyyttä myös, eikä taida oikein löytyä sopivan kokoista kumia siihen hommaan...
Erittäin onnistunu TT..Enkä vaihtais levempää rengasta on passeli nyt..Nää on tietty makuasioi mut mun mielest sopii tyyliin..
En minäkään ehkä vaihtaisi, mutta pitäisi eteen saada sitten vähän venyvyyttä myös, eikä taida oikein löytyä sopivan kokoista kumia siihen hommaan...
No tuli kyl häijyt. Voihan ne etuvanteet rälläköidäkin, mut vetää vaan varman päälle ja tuhoo suosiolla ne ulkokehät, eikä niinkuin mä et yrittää säilyttää ulkokehätkin käyttökelpoisina. Lämpee ne sorvissakin jos sellasta meinais.
Niinhän se on... Pitänee tuossa talven aikana pähkäillä, jos vaikka uskaltaisi pilkkoa vanteet osiin.
^ Se on sitä tuuninkia. ;) Voit tutustua kumin venyttelyyn ja leveisiin vanteisiin esim. täällä.
Kaikki kun ei tykkää laittaa 8x18" vanteita ja 225/40 kumeja vakio ET:llä, kun sillä harvemmin erottuu massasta... ;)
Juu...todellakin tuuninkia...
itse en vain ymmärrä, koska se ei näytä kovin hyvältä, enkä usko että ajettavuuskaan ainakaan ääritilanteissa on kovin kaksinen.
Tietty eihän se ajettavuus niin oleellinen ole, jos sillä vain pillurallia pyörittää kaivarissa.
Mut jokainenhan näitä laittelee omiin tarkoituksiinsa.
Juu, totta..ei erotu massasta...siks en laittanutkaan vakio ET:llä, vaan -4mm pienemmällä ;)
itse en vain ymmärrä, koska se ei näytä kovin hyvältä, enkä usko että ajettavuuskaan ainakaan ääritilanteissa on kovin kaksinen.
Tietty eihän se ajettavuus niin oleellinen ole, jos sillä vain pillurallia pyörittää kaivarissa.
Ajettavuudessa en yllättäen kyllä huomannut mitään eroa... kyllä tämä on ihan ajettavaksi tehty ja radalle ollaan kyllä menossa. :)
Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei voi ymmärtää noita kommentteja, että renkaiden venytys muka pilaa ajo-ominaisuudet??? Kuinka moni noistakin paskanjauhajista on kokeillut ja tehnyt asian eteen "testiä...? Hirveen paljon venytetyistä ei kokemusta, mutta ns. normaalisti venytettyjä ei taatusti ajossa huomaa normisettiin, ku korkeintaan siinä ettei nuo ainakaan helposti lähde uriin. Plus tulee paljon parempi ulkonäkö, siis kun kyseessä reunusvanteet. Muihin vanteisiin minusta ei venytys oikein käy, mutta reunusvanteissa ihan must. Mikko hieno peli, mutta tosiaan hienosäätöä jos haluaa vielä tehdä, niin cambereita enemmän yhteneväiseks eli mieluiten eteen miinusta kans, mutta jos ei onnistu niin sit takaa vähän vähemmäks. ;)
Näkisit miten nättejä ne kaverit on...
Sepä se! :D
Mikko hieno peli, mutta tosiaan hienosäätöä jos haluaa vielä tehdä, niin cambereita enemmän yhteneväiseks eli mieluiten eteen miinusta kans, mutta jos ei onnistu niin sit takaa vähän vähemmäks. ;)
Ulkonäöllisesti tuo raju camberi ei omaan silmään näytä pahalta, mutta kuluttaa kyllä kovin paljon renkaita, eli pitänee nuo takacamberit oikaista pikimmiten... Edestä ei tosiaan taida saada camberia säädettyä kovin helpolla.
Tuli tuossa mieleen että mitenkähän tu venytys vaikuttaa vierintäkehään. Rengashan madaltuu kun reunat venyvät.
Itse mittasin joskus venyttäessä kehää, kehä ei muutu mihinkään. Kehän mitta oli rengas irrallaan ja 215/40R16 9x16 vanteelle venytettynä millilleen sama. Reunathan siinä vaan venyvät vanteen laidalla "ylöspäin". Mietihän nyt, jos kehä "venyisi" (eli siis kutistuisi, lyhenisi) matalammaksi vanteella, niin kehän aka. renkaan pinnanhan pitäisi mennä joltain kohtaa "ruttuun"...
Se kehän pieneneminen ja profiilin "madaltuminen" on optinen illuusio, joka tapahtuu, kun renkaan kylki kääntyy vanteen laitaa pitkin viistoksi.
Reunathan siinä vaan venyvät vanteen laidalla "ylöspäin". Mietihän nyt, jos kehä "venyisi" (eli siis kutistuisi, lyhenisi) matalammaksi vanteella, niin kehän aka. renkaan pinnanhan pitäisi mennä joltain kohtaa "ruttuun"...
Se kehän pieneneminen ja profiilin "madaltuminen" on optinen illuusio, joka tapahtuu, kun renkaan kylki kääntyy vanteen laitaa pitkin viistoksi.
Samaa mieltä olen ollut, mutta kovasti noita vastaan väittäjiä tuntuu löytyvän... ;)
^ Se on sitä tuuninkia. ;) Voit tutustua kumin venyttelyyn ja leveisiin vanteisiin esim. täällä.
Kaikki kun ei tykkää laittaa 8x18" vanteita ja 225/40 kumeja vakio ET:llä, kun sillä harvemmin erottuu massasta... ;)
Itellä kyseinen rengas/vanne yhdistelmä zetassa+iso ET, eikä nyt kovin "oossomilta" näytä.
Ens vuonna sit toiset valssit.
Hienoja kuvia hienosta autosta!
Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi luoja että on hyvännäköinen TT
Pystyy arvostamaan tämän tyylisuunnan viimeistelyä! :)
Peukku.
Kiitän!
On edelleen todella nätti. Näkeekö Mikko tota sun tt:ä koskaan likaisena? :)
Kyllä se pari kertaa on just ennen pesua vähän likaiselta näyttänyt. ;)
Hyvinhän nuo kuvat onnistuivat ;)
Loistavia kuvia tuli kyllä kieltämättä. Pekan kuvia odotellessa...
Viimeksi muokannut Mikko S., 25.8.2009 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nastat alla. Keskimerkit tulossa toivottavasti huomenna.
Likainen TT.
e: Siinä on nyt on hapeltonille se kuva likaisesta autosta! :D Nyt se köllötteleekin taas tallissa tiskattuna. :)
Likainen TT.
e: Siinä on nyt on hapeltonille se kuva likaisesta autosta! :D Nyt se köllötteleekin taas tallissa tiskattuna. :)
Viimeksi muokannut Mikko S., 4.1.2010 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuulin villejä huhuja, ettei tämä ole enää Slamitin ainoa pohjamaalattu Audi... ;)
Kyllähän sieltä taitaa toinen olla Euroopasta kohta matkalla. Voisi tuon nimbuksenkin melkeimpä pohjamaaliksi ristiä, niin pohjamaalattuja TT:itä on firmassa jo kohta kolme... ;)
kyllähän tähän autoon pitäis ehottomasti vaihtaa 3.2sen etupuskuri !! jos täydellisyyttä haluaa tavoitella.
Onhan se mielessä käynyt, mutta ennemmin melkeimpä sheivailen tuota nykyistä ja ruuvaan autoa lähemmäs maata... ;) Pitää miettiä tässä talven yli vielä eri vaihtoehtoja.
On kyllä todella hieno TT. Hillityillä muutoksilla saatu aikaiseksi upea kokonaisuus. Uudessa Tuning.fi-lehdessä on kuva autosta!
Kiitokset. Vai että oikein tuuninki lehdessä, aikamoista.
Hyvin käy vanteet TT:alle mites Päädyt nastoihin Kun Tällä jyväskylän kupeessa pärjää hyvn Kitkoilakin =) ps Mistä hommasit vanteet ?
Nastat tuli auton mukana, niin ei viitsi kitkoihin heti tonnia sijoitaa... Vanteet löytyi vannehausta, olivat aika projektikuntoisina myynnissä; kolme vannetta kieroja ja kaikki naarmuilla. :)
Katselin kuvia tt:stä ja sylissä oli 3vkon ikäinen poikamme. Parin kuvan kohdalla nousi hänellä peukku pystyyn..tiedä sitten oliko tahaton reaktio jota ei itse tajunnut edes :D. Mutta auto on hieno..Pidä se tuollaisena äläkä luovu.
Audimiehen alku selvästi... ;)
Siisti on pirssi, mutta oon sitä mieltä että nuita wanhoja kuvia vois jo pikkuhiljaa muutella urleiksi.
Suurin osa kuvista on muiden postaamia, joten hieman hankalahkoa alkaa muuttelemaan... :)
Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
en tiedä muista, mutta itselle tämä nelikon hommaaminen ollu kohtuu mieleen näin talveksi, palaa bensaa helposti se 60litraa päivässä jääradalla ja teollisuusalueilla kikkaillessa, toivottavasti muillakin samaa oireyhtymää.
ja jospa tuon golffin valmistuttua pääsisi tekniikka osaston tekemään uusiksi audiin niin pääsee kesällä kikkailemaan myös;)
ja jospa tuon golffin valmistuttua pääsisi tekniikka osaston tekemään uusiksi audiin niin pääsee kesällä kikkailemaan myös;)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa