Autoa ei tarvinnut edes pitkältä hakea vaan se oli n.5km päässä yksityisellä myyjällä joka oli ostanut sen työkaveriltaan joskus 2000-luvun alkupuolella ja kuitteja ja muita papereita löytyy todella pitkältä ajalta.
Tässäpä tämä laitos suunnilleen siinä kunnossa kun se ostaessa oli:

Autolla on ajettu n.170tkm ja koneena 1.6 ja sisustasta löytyy mm. jo kylläkin hieman kulahtanut Sparcon ratti sekä Sparcon nuppi. Edelliselllä omistajalla on ollut joku fetissi liian isoihin renkaisiin ja tällä hetkellä alla onkin todella massiivisen näköiset 205/50/16 renkaat jotka on kiedottu Kosein D5 päälle. Talvirenkaatkin ovat liian isot ja aivan loppu.
Hifejä tässä viikonloppuna lastasin autoon toistaiseksi vain välttämättömimmän (oikeastaan kaveri ne sinne laittoi) että hameväki viihtyy mukana. Soittimeksi tuli Joku Pioneerin kohtuu halpa iPodia tukeva laite ja oviin tuli Focalin erkkasarja ja hattuhyllyltä löytyy jotkut 6x9 jotka asennettu erittäin "hienosti" jonkun edellisen omistajan toimesta:
http://i302.photobucket.com/albums/nn85 ... 1250431492
Punainen tökerö nuoli siis näyttää missä on kaijuttimen reuna.
Ovien sisältä myös heivattiin pois pari metriä johtoa ja muita ihme virityksiä.
Diskantit löytyi myös roikkumassa ilmassa midien edessä verkon takana.
Suunnitelmissa vielä poppipuolelle pieni vahvari erkkasarjalle ja kenties joku aktiivisubbari penkin alle/taakse (onkohan aktiivisubista mihinkään?) ja lisäksi miettinyt toista erillissarjaa hattuhyllylle kun ei nuo 6x9 oikein tunnu mahtuvan tuonne.
Auton keula ilme mielestäni oli hieman turhan femiininen ja asialle piti tehdä jotain.
Ensin heivattiin luukkulamppujen alta h*lvettiin nuo pallerot jossai oli parkit&vilkut ja parkit korvattiin Audi tyyliin Ledi-päivävaloilla ja vilkut ovat prätkiin tarkoitetut Dicen valmistamat ledi versiot ja vilkut siis kuvassa päivävalojen alla olevat pallot.:

Puskurin alle suunnitelmissa vielä lisäksi Garage Vary lippa eli tämmöinen:
http://img80.imageshack.us/img80/3518/10bc0.jpg
Edelliset omistajat ovat tykänneet tarrakilvestä ja voi prkl se on kovassa kiinni kun yritin sitä irroittaa. Olisi uusi kilpitelinekkin jo hankittuna kun vain jaksaisi rapsutella tuon tarran pois.
Tietenkin auto myös huutaa madallusta ja oikean kokoisia renkaita.
Suunnitelmissa olisi tällä hetkellä 15x8 vanteet ja niiden päälle 195/45/15 kumit, noilla ehkä alkaisi jopa näyttämään autolta.
Vanne ehdokkaita on ainakin
Keskin kt5, Rota Auto-X (en tiedä löytyykö sopivan kokoisena ja olisi aika drifting vanne tyylinen) ja Rota RB:t jotka voisivat olla aika maukkaat myös kun ovat ns. tykkivanteet.
Toki saa muitakin ehdotella tai jopa kaupata jos sattuu olemaan jotkut kivat 15" vanteet ja leveytenä jotain 7-8"
Loppuun vielä parit kuvalinkit:
http://s302.photobucket.com/albums/nn85 ... 300046.jpg
http://s302.photobucket.com/albums/nn85 ... 300044.jpg
http://s302.photobucket.com/albums/nn85 ... 300046.jpg
http://s302.photobucket.com/albums/nn85 ... 300052.jpg
http://s302.photobucket.com/albums/nn85 ... neppis.jpg
Tässä nyt vähän juttua alkuun, jotain varmaan unohtui mutta lisäilen myöhemmin.