Joku vanhuksen entinen laite jonka naapuri osti puolisen vuotta sitten. Ja mä ostin sen itelleni heti kun jetan möin. Polo kustansi mulle 400e, leimattukin juuri.
Autossa ei paljon vikaa ollut, muutakun haalistunut maalipinta, joka hoidetitin puleereemalla auto pariin kertaan, ruostetta ei ole kuin muutama kiven iskusta lähtenyt alku! stna ne häiritsee silmää. kone tikissä kunnossa vaikka ajettukin 260tkm tekniikka siis 1,3.
Auto oli mulla päivän vakio korkeana kunnes hirvitti kun meni pää renkaan ja kaaren väliin noilla pirelli vanteila, piti hakea alusta completokselta mut poijjat olikin stna kuukauden lomalla. noh päätin tehdä halvat ja näyttää vähän laikka, 4,5 kierrosta etujousista ja 4 takaa, (on muuten hirveä ajaa) eikä pojhjaan lyönti kumeja. Noh oneksi alusta tilauksessa Ebayn kautta :)
tältä tämä laite nyt sitten näytää kuvat otettu tampereen suunnilta no pokemon shit miittingistä.

vähän se on vielä korkea.. :(.. Noh kaveri tekee mulle juuri 8,5 leveet ja 8 leveet peliti vanteet 13":na poloon ja 165/55 renkailla niin pitäis vähän laskea ja näyttäis leveemmältä. sit eteen on jo tallissa mk2 GTi:n lippa odottamassa sovitusta, sais sen keulan näyttämään matalemmalta. Etupuskurikin pitäisi siistiä kilven paikasta ja lampunpesijöistä.
miettiin kans jos tota sais piristeltyä nyt kun töitäkin hieman on, peltisatsi, nokka ja ruiskuhilut golfista? saas nähä jaksaako pilata hyvää tekniikkaa...?
kommentit on tervetulleita laitteesta :) G60 teksti perseessä on vaan vitsi jos vaiks nää bemari kuskit luulis liikoja.