Audi TTq MTM

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 6.8.2009 21:31

Parin sadan luokkaa kipaleelta nuo tuntuisi olevan, kun pari kappaletta tilaa kerralla.

Titanium-Touchista nuo tilasin. Ei tullut rahtejakaan kuin pari kymppiä.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 11.8.2009 11:56

Viimeinkin alla. :)

Kuva

Eteen pitää vielä jotain keksiä, kun jää niin kovin sisään tuo vanne...

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 11.8.2009 17:36

Parit "paremmat" kuvat TiiTiistä "valmiina". :D
Kuva Kuva Kuva

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 11.8.2009 18:55

Nätti teetee mutta..
Etuset taitaa olla tehtaanarvoissa kun noin kovin pystyssä ovat? Ulkonäöllisesti pieni miinuskulma ei tekisi pahaa ;) Samoten huutaa eteenkin venytettyä gummia, tai ainakin allekirjoittaneen silmään näyttää vähän eripari -paketilta, tiedä sitten mistä johtuu.. voi kyllä pelkkä etupään säätökin saada jo tuon efektin poistumaan?

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 11.8.2009 19:35

Etuset taitaa olla tehtaanarvoissa kun noin kovin pystyssä ovat? Ulkonäöllisesti pieni miinuskulma ei tekisi pahaa ;)

Tuota etupään kulmaa on vähän huono alkaa säätämään mutta takaa pitäisi tuo reilu -3 astetta korjailla hieman lievemmäksi...
Samoten huutaa eteenkin venytettyä gummia, tai ainakin allekirjoittaneen silmään näyttää vähän eripari -paketilta, tiedä sitten mistä johtuu..

Ensi kesäksi ajattelin pyöräyttää vanteille 215/40 ja 245/35 kumekset, tuo oli vain tuollainen budjettiratkaisu. :)

Cede
-
Viestit: 416
Liittynyt: 27.5.2008 8:59

ViestiKirjoittaja Cede » 12.8.2009 1:28

Onhan tuo nyt aika koomisen näköinen viritys.
En oikein ymmärrä nyt Mikko sun pointtias tässä...
paremman näköinen mitä leveempi takavanne ja mitä kapeempi kumi???

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 7:18

^ Se on sitä tuuninkia. ;) Voit tutustua kumin venyttelyyn ja leveisiin vanteisiin esim. täällä.

Kaikki kun ei tykkää laittaa 8x18" vanteita ja 225/40 kumeja vakio ET:llä, kun sillä harvemmin erottuu massasta... ;)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 12.8.2009 8:34

Mä olen kanssa varmasti niin vanhan liiton miehiä etten ymmärrä tuota kumin venytys hypeä mikä kaikkialla jyllää.
En vaan millään voi ymmärtää mitä hienoa siinä on venyttää kumi noin ja huonontaa ajo-ominaisuuksia.

Mutta mitä nyt tulee tähän TT:hen niin komia on mutta tuon viimeisen muutoksen olisin jättänyt ehkä tekemättä.

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 12.8.2009 8:48

Liika on aina liikaa, mutta väliaikaisena ratkaisuna toi 225/10,5" menee ...ja kun mun mielestä mun edellisten vanteitten 255/10,5" näytti venyvän aika paljon :D

Mutta venyttäminenhän on just hyvä siinä että voi tuoda vanteen reunan mahdollisimman lähelle lokasuojan reunaa (ja ylikin) ilman että renkaat hinkkaa mihinkään kiinni, nimenomaan reilummalla madalluksella.
huonontaa ajo-ominaisuuksia.

En allekirjoita...

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 9:05

Mutta venyttäminenhän on just hyvä siinä että voi tuoda vanteen reunan mahdollisimman lähelle lokasuojan reunaa (ja ylikin) ilman että renkaat hinkkaa mihinkään kiinni, nimenomaan reilummalla madalluksella.

Näinhän se menee, vanne tulee sentin verran ulos kaaresta tuolla et20:llä eikä kumit raavi mihinkään kiinni.

Ajo-ominaisuudet ei kyllä muuttuneet mihinkään....
Mutta mitä nyt tulee tähän TT:hen niin komia on mutta tuon viimeisen muutoksen olisin jättänyt ehkä tekemättä.

Tuo tehtiin lähinnä vanhan kehän halkeamisen johdosta ja ne leveämmät kumit tulee tosiaan ensi kaudelle.:)

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 12.8.2009 9:14

Legendaarisia kyllä nuo ihmisten kommentit leveistä vanteista :D Juuri tässä eräänä päivänä nauroin jollain jenkkifoorumilla kommenttia että miksi laittaa monta tonnia vanteisiin ja alustaan ja sitten pilata paketti väärällä rengaskoolla. Kaiken pitäisi aina olla muka niin performancea... Itsekin mieluusti venyttelisin renkaita, mutta kun ei ole mahdollista madaltaa Boraa niin reilusti että saisi pyörät nuolemaan kaaria, niin eipä toimi tuo venytyslookki.

Sille en tosiaan kyllä lämpiä kun laitetaan taakse aivan levottomia vanteita, jotka lopputuloksena ovat aivan eri paria etupään kanssa, ja viimeinen niitti tietysti on laittaa leveät takapyörät etuvetoiseen autoon. Siinä haittaa se ajatus niin suunnattomasti, että... :D
Mutta siis juu, hyvältä näyttää TT, ja ehkä juuri ja juuri voin elää sen asian kanssa että nelivetoautossa on sekavanteet :D Vielä kun saa etupäähän sopivasti venytystä ja vanteita ulospäin :-P

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 10:41

Vielä kun saa etupäähän sopivasti venytystä ja vanteita ulospäin :-P

Ensi kaudelle sitten se 215/40 ja 15mm spaceri. :)
Viimeksi muokannut Mikko S., 12.8.2009 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Meikkis01
-
Viestit: 76
Liittynyt: 20.2.2008 19:14

ViestiKirjoittaja Meikkis01 » 12.8.2009 10:57

Erittäin onnistunu TT..Enkä vaihtais levempää rengasta on passeli nyt..Nää on tietty makuasioi mut mun mielest sopii tyyliin..

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.8.2009 11:07

ja 15m spaceri. :)


Rajut spacerit, menee jopa Leepun spacereiden ohi... ;D (kai tässä oli tarkotettu millejä (mm), ei metrejä (m)... ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 12:27

^ Jep, ei ole 15m vaan 15mm. :D

Erittäin onnistunu TT..Enkä vaihtais levempää rengasta on passeli nyt..Nää on tietty makuasioi mut mun mielest sopii tyyliin..

En minäkään ehkä vaihtaisi, mutta pitäisi eteen saada sitten vähän venyvyyttä myös, eikä taida oikein löytyä sopivan kokoista kumia siihen hommaan...

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.8.2009 13:51

225/40 taakse, 205/45 eteen, venyy nimittäin edessäkin jo tuo 205... ;P Kehässä/halkaisijassakaan ei ole suurta heittoa. 205/45 vs 225/40, eroa halkaisijassa noin 5mm.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 14:56

^ Aika heikosti tuntuu löytyvän ja hintaa vaatimattomat 200€ / kpl. :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.8.2009 16:28

Noh, aina ei voi voittaa. Eikä se 200e/kpl nyt NIIN paha ole, eihän niitä tarvii ku 2kpl... ;)

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 12.8.2009 16:59

Kato, niissä pysyy ilmatkin sisällä. Hyväthän niistä tuli, ens kerralla sitten etuvanteille samaa hoitoa ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 17:00

Kato, niissä pysyy ilmatkin sisällä. Hyväthän niistä tuli, ens kerralla sitten etuvanteille samaa hoitoa ;)

Kyllähän se vähän himottaisi etuvanteita levitellä tuossa talven aikana, mutta menisi rälläkkähommiksi niin vähän epäilyttää... :D

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 12.8.2009 17:07

Ne täytys varmaan viedä johonkin osaavalle koneistamolle joka leikkais ne siististi auki.

Aattelin että noista takavanteista ois tullu hurjemmankin näköset noilla kumeilla mutta ei vielä ollenkaan pahat.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 17:14

Aattelin että noista takavanteista ois tullu hurjemmankin näköset noilla kumeilla mutta ei vielä ollenkaan pahat.

Samma här. :)

Curtis
-
Viestit: 116
Liittynyt: 9.10.2003 14:40

ViestiKirjoittaja Curtis » 12.8.2009 20:39

No tuli kyl häijyt. Voihan ne etuvanteet rälläköidäkin, mut vetää vaan varman päälle ja tuhoo suosiolla ne ulkokehät, eikä niinkuin mä et yrittää säilyttää ulkokehätkin käyttökelpoisina. Lämpee ne sorvissakin jos sellasta meinais.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 12.8.2009 20:54

No tuli kyl häijyt. Voihan ne etuvanteet rälläköidäkin, mut vetää vaan varman päälle ja tuhoo suosiolla ne ulkokehät, eikä niinkuin mä et yrittää säilyttää ulkokehätkin käyttökelpoisina. Lämpee ne sorvissakin jos sellasta meinais.

Niinhän se on... Pitänee tuossa talven aikana pähkäillä, jos vaikka uskaltaisi pilkkoa vanteet osiin.

Cede
-
Viestit: 416
Liittynyt: 27.5.2008 8:59

ViestiKirjoittaja Cede » 13.8.2009 1:00

^ Se on sitä tuuninkia. ;) Voit tutustua kumin venyttelyyn ja leveisiin vanteisiin esim. täällä.

Kaikki kun ei tykkää laittaa 8x18" vanteita ja 225/40 kumeja vakio ET:llä, kun sillä harvemmin erottuu massasta... ;)


Juu...todellakin tuuninkia...
itse en vain ymmärrä, koska se ei näytä kovin hyvältä, enkä usko että ajettavuuskaan ainakaan ääritilanteissa on kovin kaksinen.
Tietty eihän se ajettavuus niin oleellinen ole, jos sillä vain pillurallia pyörittää kaivarissa.

Mut jokainenhan näitä laittelee omiin tarkoituksiinsa.

Juu, totta..ei erotu massasta...siks en laittanutkaan vakio ET:llä, vaan -4mm pienemmällä ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 13.8.2009 9:21

itse en vain ymmärrä, koska se ei näytä kovin hyvältä, enkä usko että ajettavuuskaan ainakaan ääritilanteissa on kovin kaksinen.
Tietty eihän se ajettavuus niin oleellinen ole, jos sillä vain pillurallia pyörittää kaivarissa.

Ajettavuudessa en yllättäen kyllä huomannut mitään eroa... kyllä tämä on ihan ajettavaksi tehty ja radalle ollaan kyllä menossa. :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 13.8.2009 10:45

Juu, ei tuolla kumin venytyksellä ajettavuuteen kyllä mitään huomattavaa vaikutusta ole. Sehän korkeintaan jäykistää kumin sivua, joka on mm. radalla tiettyyn pisteeseen asti hyvä juttu, ei ole auto niin "letku" ajaa.

Kaasari
-
Viestit: 403
Liittynyt: 16.6.2004 17:05

ViestiKirjoittaja Kaasari » 13.8.2009 13:08

Toisille "ajo-ominaisuudet" tarkoitta maksimaalista mukavuutta ja silloin on turha edes puuttua tähän kyseiseen kokoonpanoon. TT ei edes lähtökohtaisesti ole mikään mukava auto.

Ulkonäöllisesti tuo on omassa genressään näyttävä paketti takana =)

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 15.8.2009 1:22

Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.

Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 15.8.2009 9:12

^ Tattis! :)

Hansen
-
Viestit: 37
Liittynyt: 11.6.2009 12:40

ViestiKirjoittaja Hansen » 15.8.2009 13:51

Pakko myöntää että tyylikäs rengastus! mikäköhän oli vanteiden viimeiset speksit? et jne

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 15.8.2009 15:40

^ Kiitoskiitos. :) Etuset on nyt siis 8,5x18" et29 ja takana 10.5x18", et about 35 + 15mm spacerit, joten lopullinen et takana on noin 20. Ja kumit on tosiaan 225/40 ympäri auton.

PekSav
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 15.8.2009 18:21

ViestiKirjoittaja PekSav » 15.8.2009 18:24

Ja lisää....

Kuva


Kuva


Kuva


Kuva

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 15.8.2009 19:55

äijällä tuntuu olevan paljon kuvaajakavereita.. :D nättejä kuvia nätistä TT:stä!

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 15.8.2009 20:07

topi kirjoitti:äijällä tuntuu olevan paljon kuvaajakavereita.. :D nättejä kuvia nätistä TT:stä


Näkisit miten nättejä ne kaverit on...

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 16.8.2009 19:24

Ei voi ymmärtää noita kommentteja, että renkaiden venytys muka pilaa ajo-ominaisuudet??? Kuinka moni noistakin paskanjauhajista on kokeillut ja tehnyt asian eteen "testiä...? Hirveen paljon venytetyistä ei kokemusta, mutta ns. normaalisti venytettyjä ei taatusti ajossa huomaa normisettiin, ku korkeintaan siinä ettei nuo ainakaan helposti lähde uriin. Plus tulee paljon parempi ulkonäkö, siis kun kyseessä reunusvanteet. Muihin vanteisiin minusta ei venytys oikein käy, mutta reunusvanteissa ihan must. Mikko hieno peli, mutta tosiaan hienosäätöä jos haluaa vielä tehdä, niin cambereita enemmän yhteneväiseks eli mieluiten eteen miinusta kans, mutta jos ei onnistu niin sit takaa vähän vähemmäks. ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 16.8.2009 20:45

Näkisit miten nättejä ne kaverit on...

Sepä se! :D

Mikko hieno peli, mutta tosiaan hienosäätöä jos haluaa vielä tehdä, niin cambereita enemmän yhteneväiseks eli mieluiten eteen miinusta kans, mutta jos ei onnistu niin sit takaa vähän vähemmäks. ;)

Ulkonäöllisesti tuo raju camberi ei omaan silmään näytä pahalta, mutta kuluttaa kyllä kovin paljon renkaita, eli pitänee nuo takacamberit oikaista pikimmiten... Edestä ei tosiaan taida saada camberia säädettyä kovin helpolla.

Hansen
-
Viestit: 37
Liittynyt: 11.6.2009 12:40

ViestiKirjoittaja Hansen » 16.8.2009 21:26

lyhyt linkki


tolla sarjalla pitäis etupään camber säätyä melko vaivattomasti..

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 17.8.2009 5:32

Mikko, en mäkään tarkoittanut että miinuscamberi näyttää pahalta, mut joku balanssi pitäs olla. ;) Mieluiten niin, että taakse jätät noin ja eteen kans miinusta, jopa enemmän ku taakse niin yliohjautuvuus on taattu. :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 17.8.2009 9:20

Taitaa olla parempi vaan korjailla vähäsen noita takakulmia. ;)

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 17.8.2009 10:30

lol @ venytyskommentit :D

hyvältä näyttää, ja siistejä kuvia.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 17.8.2009 20:34

^ Kiits! Kuvista tosiaan isot kiitokset Jonille ja Pekalle.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 18.8.2009 14:50

Tuli tuossa mieleen että mitenkähän tu venytys vaikuttaa vierintäkehään. Rengashan madaltuu kun reunat venyvät.
Haldexin kanssa kesällä ei varmastikaan haittaa, vai onko?

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 18.8.2009 15:07

Tuli tuossa mieleen että mitenkähän tu venytys vaikuttaa vierintäkehään. Rengashan madaltuu kun reunat venyvät.
Haldexin kanssa kesällä ei varmastikaan haittaa, vai onko?

Tuskin niin montaa milliä tuo halkaisija muuttuu. Ei ole mitään häikkää ollut.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 18.8.2009 17:13

muutos on yleensä aika pieni venyttäessä, joskus oli vierekkäin 8.5 ja 9.5x18" samalla nakilla niin ei ollut merkittävää eroa. tosin riippuu myös renkaasta.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 18.8.2009 18:08

Tuli tuossa mieleen että mitenkähän tu venytys vaikuttaa vierintäkehään. Rengashan madaltuu kun reunat venyvät.


Itse mittasin joskus venyttäessä kehää, kehä ei muutu mihinkään. Kehän mitta oli rengas irrallaan ja 215/40R16 9x16 vanteelle venytettynä millilleen sama. Reunathan siinä vaan venyvät vanteen laidalla "ylöspäin". Mietihän nyt, jos kehä "venyisi" (eli siis kutistuisi, lyhenisi) matalammaksi vanteella, niin kehän aka. renkaan pinnanhan pitäisi mennä joltain kohtaa "ruttuun"...

Se kehän pieneneminen ja profiilin "madaltuminen" on optinen illuusio, joka tapahtuu, kun renkaan kylki kääntyy vanteen laitaa pitkin viistoksi.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 18.8.2009 18:34

Reunathan siinä vaan venyvät vanteen laidalla "ylöspäin". Mietihän nyt, jos kehä "venyisi" (eli siis kutistuisi, lyhenisi) matalammaksi vanteella, niin kehän aka. renkaan pinnanhan pitäisi mennä joltain kohtaa "ruttuun"...

Se kehän pieneneminen ja profiilin "madaltuminen" on optinen illuusio, joka tapahtuu, kun renkaan kylki kääntyy vanteen laitaa pitkin viistoksi.

Samaa mieltä olen ollut, mutta kovasti noita vastaan väittäjiä tuntuu löytyvän... ;)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 18.8.2009 18:48

Kyllä siellä kumin sisällä on kuitenkin niin paljon rautaa, ettei se ihan miten tahansa rupea muotoaan muuttamaan... Muutenhan renkaan kehä kasvaisi senttitolkulla kahtasataa ajaessa. :P Ei nää normaalit katurenkaat sentää mitää rättikudos-dragrace-renkaita oo. :D

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 19.8.2009 16:47

En minäkään mitään väittänyt ;) On vaan aina askarruttanut tuokin asia selvispä sekin nyt sitten =)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 19.8.2009 19:15

En minäkään mitään väittänyt ;) On vaan aina askarruttanut tuokin asia selvispä sekin nyt sitten =)

Tuota työnantajaa tarkoitin tällä kertaa; ollaan kerta jos toinenkin asiasta kiistelty ja väärässähän se Harri taas näyttäisi olevan. ;D

mmh79
-
Viestit: 30
Liittynyt: 25.4.2005 3:36

ViestiKirjoittaja mmh79 » 21.8.2009 4:29

^ Se on sitä tuuninkia. ;) Voit tutustua kumin venyttelyyn ja leveisiin vanteisiin esim. täällä.

Kaikki kun ei tykkää laittaa 8x18" vanteita ja 225/40 kumeja vakio ET:llä, kun sillä harvemmin erottuu massasta... ;)


Itellä kyseinen rengas/vanne yhdistelmä zetassa+iso ET, eikä nyt kovin "oossomilta" näytä.
Ens vuonna sit toiset valssit.

Hienoja kuvia hienosta autosta!

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 21.8.2009 13:21

Kiitokset kuuluu kuvaajille, mutta kiitos. :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 22.8.2009 1:12

Ja lisää. :)
Kuva

Kuva
Ja loput Jonin kuvat löytyypi täältä! Kiitokset taas kuvaajille.

Doni
-
Viestit: 7
Liittynyt: 2.8.2009 23:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja Doni » 22.8.2009 1:52

Voi luoja että on hyvännäköinen TT
Pystyy arvostamaan tämän tyylisuunnan viimeistelyä! :)
Peukku.

-HABA-

ViestiKirjoittaja -HABA- » 22.8.2009 7:11

On edelleen todella nätti. Näkeekö Mikko tota sun tt:ä koskaan likaisena? :)

tanttu
-
Viestit: 436
Liittynyt: 28.7.2003 0:40

ViestiKirjoittaja tanttu » 22.8.2009 10:22

Hyvinhän nuo kuvat onnistuivat ;)

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 22.8.2009 10:45

Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.

Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 22.8.2009 12:57

Voi luoja että on hyvännäköinen TT
Pystyy arvostamaan tämän tyylisuunnan viimeistelyä! :)
Peukku.

Kiitän!
On edelleen todella nätti. Näkeekö Mikko tota sun tt:ä koskaan likaisena? :)

Kyllä se pari kertaa on just ennen pesua vähän likaiselta näyttänyt. ;)
Hyvinhän nuo kuvat onnistuivat ;)

Loistavia kuvia tuli kyllä kieltämättä. Pekan kuvia odotellessa...
Viimeksi muokannut Mikko S., 25.8.2009 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.8.2009 16:47

Hassua kun täällä yks moittii hieman laiteltua Audia ja toisaalla ihan onnessaan kaupasta haetusta vitos-Golfista.

Makunsa kullillakin.

Vaikka teeteestä en pidäkään niin erinvärisenä tää ois aika aistikas vehje.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 27.8.2009 18:39

^ Väri ei kyllä ole valitettavasti vaihtumassa ja seuraavakin auto on toivottavasti hopea... ;)

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 28.8.2009 9:28

Onse ainakin helppo pitää puhtaana =) Itse vaihdoin autoa täs muutama vikko sit Ja yks kriteeri oli väri Yks autokauppa kaatukin tohon Väriin .Mut tähän TT.seen käy toi hopea hienosti Ja Noi vanteet Kruunaa kaiken =)

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 28.8.2009 13:31

Mun mielestä tää on ihan kiva auto ja Mikolla on hyvä perse.

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 28.8.2009 13:56

... vai että seuraavakin auto olis hopea... tää värihän on siis harmaa, semmonen ei-minkään-värinen, vähän niinku kiiltävä pohjamaali :-P

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 28.8.2009 16:03

... vai että seuraavakin auto olis hopea... tää värihän on siis harmaa, semmonen ei-minkään-värinen, vähän niinku kiiltävä pohjamaali :-P

Ja toiset tykkää jopa valkoisista autoista. ;)
Mun mielestä tää on ihan kiva auto ja Mikolla on hyvä perse.

Kiitti Joni, mäkin sua!<3

tanttu
-
Viestit: 436
Liittynyt: 28.7.2003 0:40

ViestiKirjoittaja tanttu » 28.8.2009 20:52

Hopean värin TT:ssä on "raiskannut" lähinnä ne täysin orkkikset mutta tällain asiallisesti laitettua toimii varsin hienosti.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.8.2009 22:28

Kyllähän harmaasta autosta tulee aina mieleen vain Korolla. =D

ja kyllä, "hopea" on yhtäkuin harmaa

Edit: Hahah! =D
Viimeksi muokannut Sebastian, 29.8.2009 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 29.8.2009 10:44

ja kyllä, "hopea" on yhtäkuin harmaa

Jos nyt ihan väkisin haluat vääntää niin tuossa on harmaa TT. :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.8.2009 12:45

No siis "hopea" maalihan on ihan oikeasti metallinhohtoharmaa. Ei sillä, hyvältähän tuo TT näyttää. :)

nico...
-
Viestit: 107
Liittynyt: 25.9.2003 11:28

ViestiKirjoittaja nico... » 29.8.2009 13:07

On kyllä nätti TT Mikolla!

ot:
Onse ainakin helppo pitää puhtaana =) Itse vaihdoin autoa täs muutama vikko sit Ja yks kriteeri oli väri Yks autokauppa kaatukin tohon Väriin .Mut tähän TT.seen käy toi hopea hienosti Ja Noi vanteet Kruunaa kaiken =)

Huomaa, että vento rs on vaihtanu nimimerkin.

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 24.10.2009 22:31

Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.

Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click
Viimeksi muokannut dr_ink, 27.1.2010 9:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 25.10.2009 14:44

^ Tänks! Nyt on taka-camberitkin ohjearvojen sisällä ja heti näyttää perä korkeammalta.

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 25.10.2009 15:13

Toihan on aivan törkeen korkea. Onko sulla joku huonontien alusta?

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 25.10.2009 15:51

Toihan on aivan törkeen korkea. Onko sulla joku huonontien alusta?

Mistä arvasit? :O Ja korotuspalat myös. Passattiin sama setti, niin ei pohja kolise.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 29.10.2009 19:32

Nastat alla. Keskimerkit tulossa toivottavasti huomenna.

Likainen TT.

e: Siinä on nyt on hapeltonille se kuva likaisesta autosta! :D Nyt se köllötteleekin taas tallissa tiskattuna. :)
Viimeksi muokannut Mikko S., 4.1.2010 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GeeTee
-
Viestit: 139
Liittynyt: 26.8.2009 17:40

ViestiKirjoittaja GeeTee » 29.10.2009 19:48

On kyllä todella hieno TT. Hillityillä muutoksilla saatu aikaiseksi upea kokonaisuus. Uudessa Tuning.fi-lehdessä on kuva autosta!

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.10.2009 20:07

Kuulin villejä huhuja, ettei tämä ole enää Slamitin ainoa pohjamaalattu Audi... ;)

Enivei, ärässätkin passaa nätisti! Ite oon aina tykänny tosta RS6-vannemallista.

j.f
-
Viestit: 270
Liittynyt: 4.10.2005 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja j.f » 29.10.2009 21:04

kyllähän tähän autoon pitäis ehottomasti vaihtaa 3.2sen etupuskuri !! jos täydellisyyttä haluaa tavoitella.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 29.10.2009 21:42

Kuulin villejä huhuja, ettei tämä ole enää Slamitin ainoa pohjamaalattu Audi... ;)

Kyllähän sieltä taitaa toinen olla Euroopasta kohta matkalla. Voisi tuon nimbuksenkin melkeimpä pohjamaaliksi ristiä, niin pohjamaalattuja TT:itä on firmassa jo kohta kolme... ;)
kyllähän tähän autoon pitäis ehottomasti vaihtaa 3.2sen etupuskuri !! jos täydellisyyttä haluaa tavoitella.

Onhan se mielessä käynyt, mutta ennemmin melkeimpä sheivailen tuota nykyistä ja ruuvaan autoa lähemmäs maata... ;) Pitää miettiä tässä talven yli vielä eri vaihtoehtoja.
On kyllä todella hieno TT. Hillityillä muutoksilla saatu aikaiseksi upea kokonaisuus. Uudessa Tuning.fi-lehdessä on kuva autosta!

Kiitokset. Vai että oikein tuuninki lehdessä, aikamoista.

tanttu
-
Viestit: 436
Liittynyt: 28.7.2003 0:40

ViestiKirjoittaja tanttu » 29.10.2009 21:53

3.2:n puskuri olis kyllä hyvä upgrade. Samalla purkamisella umpioiden päivitys ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 30.10.2009 9:23

3.2:n puskuri olis kyllä hyvä upgrade. Samalla purkamisella umpioiden päivitys ;)

Katsellaan.... :)

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 30.10.2009 10:12

hih, jätkän auto on tuuninki lehdessä, hihih.

-HABA-

ViestiKirjoittaja -HABA- » 30.10.2009 11:28

Kiitos Mikko kuvasta. Nyt on todistusaineistoa siitä, että auto on edes joskus likainen :) Talvivanteet sopii hienosta autoon ja vanneväristä erityisesti pisteet.

PS: Xenonit alko taas mulla toimimaan... Iso kiitos!!!

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 30.10.2009 14:03

Hyvä homma että toimii! Olikos se niissä johdoissa se vika?

-HABA-

ViestiKirjoittaja -HABA- » 30.10.2009 16:33

Kyllä vika oli sekä että...

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 30.10.2009 22:30

Hyvin käy vanteet TT:alle mites Päädyt nastoihin Kun Tällä jyväskylän kupeessa pärjää hyvn Kitkoilakin =) ps Mistä hommasit vanteet ?

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 30.10.2009 22:42

Hyvin käy vanteet TT:alle mites Päädyt nastoihin Kun Tällä jyväskylän kupeessa pärjää hyvn Kitkoilakin =) ps Mistä hommasit vanteet ?

Nastat tuli auton mukana, niin ei viitsi kitkoihin heti tonnia sijoitaa... Vanteet löytyi vannehausta, olivat aika projektikuntoisina myynnissä; kolme vannetta kieroja ja kaikki naarmuilla. :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 2.1.2010 17:38

Kyllä se pohjamaali näin talvellakin kiiltää... ;)

Kuva Kuva

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 3.1.2010 16:59

Katselin kuvia tt:stä ja sylissä oli 3vkon ikäinen poikamme. Parin kuvan kohdalla nousi hänellä peukku pystyyn..tiedä sitten oliko tahaton reaktio jota ei itse tajunnut edes :D. Mutta auto on hieno..Pidä se tuollaisena äläkä luovu.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 3.1.2010 17:24

Siisti on pirssi, mutta oon sitä mieltä että nuita wanhoja kuvia vois jo pikkuhiljaa muutella urleiksi.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 4.1.2010 18:07

Katselin kuvia tt:stä ja sylissä oli 3vkon ikäinen poikamme. Parin kuvan kohdalla nousi hänellä peukku pystyyn..tiedä sitten oliko tahaton reaktio jota ei itse tajunnut edes :D. Mutta auto on hieno..Pidä se tuollaisena äläkä luovu.

Audimiehen alku selvästi... ;)
Siisti on pirssi, mutta oon sitä mieltä että nuita wanhoja kuvia vois jo pikkuhiljaa muutella urleiksi.

Suurin osa kuvista on muiden postaamia, joten hieman hankalahkoa alkaa muuttelemaan... :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 4.1.2010 19:05

Audimiehen alku selvästi... ;)


Eli siis tuleva sovinistisika, oikein! ;D

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 27.1.2010 9:13

Jouduttuani yleisen painostuksen ja uhkailun kohteeksi, muutan kuvat linkeiksi.

Eli jos jotakin kiinonstaa katsella kuvia tästä turvakengästä, Click Click

-HABA-

ViestiKirjoittaja -HABA- » 27.1.2010 17:10

Oliko kuvassa DSC_4126 käytä rälläämäässä Vermossa? ;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 27.1.2010 19:53

Oliko kuvassa DSC_4126 käytä rälläämäässä Vermossa? ;)

Juu, raveissa käytiin. :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 3.2.2010 21:15

Kuva

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 4.2.2010 8:50

en tiedä muista, mutta itselle tämä nelikon hommaaminen ollu kohtuu mieleen näin talveksi, palaa bensaa helposti se 60litraa päivässä jääradalla ja teollisuusalueilla kikkaillessa, toivottavasti muillakin samaa oireyhtymää.
ja jospa tuon golffin valmistuttua pääsisi tekniikka osaston tekemään uusiksi audiin niin pääsee kesällä kikkailemaan myös;)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 5.2.2010 22:19

Kyllähän se hauskaa puuhaa on tuo nelivetoilu. :) Aamulla Joutsaan, missä TT mahdollisesti vaihtaa omistajaa... :(

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 6.2.2010 4:46

Ohhoh, mitäs tilalle?

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 6.2.2010 18:56

Ja vaihtoihan se omistajaa....


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa