vr6 laatikon sopivuus
Valvoja: ffp jäsenet
vr6 laatikon sopivuus
onko vr6 tosen vaihdelaatikossa ja kakkiksen 1.8 laatikossa millasia eroja. suunnittelin tässä mahdollisuuksia neliveto kakkiksen toteutukseen ja vr6tosen osista tekemällä olisi yksi vaihtoehto.... jos jollain on parempia ideoita ni voi tietty kertoa :D
homma saattaa kyllä tyssätä aika tähän en ole ihan varma mutta eu ei vissiin saalli vetotavan muutosta :o olenko aivan väärässä ?:S
Vuonna 2007 kysyin AKEsta asiaa. Vastaus alla (otan vastaajan nimen pois kun on henk.koht. vastaus)
Hei.
Voimansiirto on mahdollista muuttaa samaan mallisarjaan kuuluvaa rinnakkaismallia vastaavaksi. Muutos ei vaikuta ajoneuvoluokkaan. Muutoksen jälkeen auto on muutoskatsastettava. Tarkempia tietoja muutoksesta ja siihen liittyvistä vaatimuksista saa katsastusasemilta.
xxxxx xxxxxxxxxx
tarkastusinsinööri
Ajoneuvohallintokeskus
no ei ole ongelma jos joutuu pohjaa muokkaamaan ja esim bensa tankin voi aina tehä uusiksi ja siottaa takakonttiin :D mutta alkuperäiseen asiaan kerta se on laillista ni mistä autosta sovittaa satsit paikalleen :D rallyestä tietty sopis mutta!! mistäs metsästät osat sellaseen on melko harvassa :D vr6 tosia on purussa aika monta ja sellasesta saattais irrota romut aika edullisesti :D
Ei ne Vr6 syncro tekniikat nyt hirveän yleisiä ole.
Vaihdelaatikoksi käy G2/3/4, peltikeula passatin... melkein kaikki 020, 02A(C), 02M neloskoneisten 4vetolaatikot.
Työn määrä on kyllä aika iso, osien etsiminen, sopivien vetareiden yms löytäminen.
Melkein kannattaisi etsiä saksasta syncro kakkis...
Vaihdelaatikoksi käy G2/3/4, peltikeula passatin... melkein kaikki 020, 02A(C), 02M neloskoneisten 4vetolaatikot.
Työn määrä on kyllä aika iso, osien etsiminen, sopivien vetareiden yms löytäminen.
Melkein kannattaisi etsiä saksasta syncro kakkis...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa