Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan laittanut esim r32 tai audin 3,2?
Mahdolliset teholisäykset lienee aikas pieniä... jos joku löytää jostain netistä tehomittauksia ennen tai jälkeen k&n asennusta niin linkkiä kiitos! näkyy ne niitä maailmalla laittaneen...
http://www.kiiltovaunu.org/sivut/index. ... 9&Itemid=2
aika suolanen toi suomihinta, no maailmalta sais paaljon edullisemmin...
mites muuten onko kukaan kokeillu lastua r32 onko mitään eroa vakioon, entäs noi yhdessä...?
golf r32 k&n 57i Series, 57I-9500, onko kokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Kyllähän noista isommista vapareista on joskus penkitetty ihan mukaviakin tehonnousuja lastulla. Melko tapaus/merkkikohtaisia kyllä.
Useimmiten aikalailla hukkaan heitettyä rahaa tuo vaparin lastutus.
Kannattaa kysellä esim. lastun tarjoajalta, että mikä on mahdollinen tehon/väännön nousu lastulla ko. moottorissa. Ja tietty kysästä samalla, että sisältyykö penkitys hintaan ja jos ei tehonnousu vastaa luvattua, niin rahat takaisin.
Useimmiten aikalailla hukkaan heitettyä rahaa tuo vaparin lastutus.
Kannattaa kysellä esim. lastun tarjoajalta, että mikä on mahdollinen tehon/väännön nousu lastulla ko. moottorissa. Ja tietty kysästä samalla, että sisältyykö penkitys hintaan ja jos ei tehonnousu vastaa luvattua, niin rahat takaisin.
Olishan tuohon omaankin kulkineeseen kiva saada vähän lisää tehoja.
Tuntuu, että satasesta ei lähde kovin kummoisesti kiihtymään, tosin voi olla
että en vieläkään vapariin ole tottunut turbon jälkeen.
Onko kukaan laittanut omaan R32een tätä? Eihän tuo hv. määrä paljoa nouse.
Jos jostain saisi ylimääräistä rahaa, niin voisi ihan mielenkiinnosta ajatella tuollaista
kokeilla.
http://www.doc-power.com/index.php?page ... engine=435
Mites Karalan tuotteet:
http://www.turbotec.com/etusivu/volkswagen/golf_v.php
Jos rahaa olisi, niin turbottaminen voisi olla ihan mielenkinitoinen juttu. Tosin itsellä ei tietoa eikä taitoa, joten pitäisi antaa muiden tehtäväksi.
Pitänee kai tyytyä tähän mitä on, taikka sitten vaihtaa turbolliseen autoon. Tosin olen kyllä tykännyt R32sta ja ei tätä ihan kovin helpolla tule vaihdettua.
Tuntuu, että satasesta ei lähde kovin kummoisesti kiihtymään, tosin voi olla
että en vieläkään vapariin ole tottunut turbon jälkeen.
Onko kukaan laittanut omaan R32een tätä? Eihän tuo hv. määrä paljoa nouse.
Jos jostain saisi ylimääräistä rahaa, niin voisi ihan mielenkiinnosta ajatella tuollaista
kokeilla.
http://www.doc-power.com/index.php?page ... engine=435
Mites Karalan tuotteet:
http://www.turbotec.com/etusivu/volkswagen/golf_v.php
Jos rahaa olisi, niin turbottaminen voisi olla ihan mielenkinitoinen juttu. Tosin itsellä ei tietoa eikä taitoa, joten pitäisi antaa muiden tehtäväksi.
Pitänee kai tyytyä tähän mitä on, taikka sitten vaihtaa turbolliseen autoon. Tosin olen kyllä tykännyt R32sta ja ei tätä ihan kovin helpolla tule vaihdettua.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa