touran saksasta...

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

tinippakoo
-

touran saksasta...

ViestiKirjoittaja tinippakoo » 1.8.2009 17:13

onko kellään tietoa nuista saksan 05-06 mallisista 2.0tdi highline touraneista, olen ajatellut sieltä sellaisen hommata ja mietityttää esim. onko sikäläisissäkin touraneissa lisälämmitin eli webasto/eberi vakiona, onko tuossa 2.0tdi koneessa ollut mitään poikkeavia huolia/murheita suomeen uutena tuotuihin verrattuna eli onko suomi versiossa esim. talvipakettia yms. jos jotain kokemuksia kyseisen mallin tuonnista niin kiinnostaisi kuulla... LF carsista olen tähän mennessä kysellyt tarjouksia, mutta pois suljettua ei ole että itse saksassa lähtisin käymään, kiitokset etukäteen

Zemial
-

ViestiKirjoittaja Zemial » 1.8.2009 21:58

Penkinlämmittimet puuttuvat monesti saksalaisista autoista, laturit tuppaavat olemaan samoja, samoin lisävastukset ylävesiletkusta löytyvät myös saksassa, mutta sitten esim. imuilmanesilämmitys saattaa puuttua (kerää jäätä imuputkistoon ja kun jääpalat irtoaa niin rikkoo turbon).

tinippakoo
-

ViestiKirjoittaja tinippakoo » 16.9.2009 9:15

nyt on touran saapunut suomeen ja käynyt katsastuksessa, jospa sen kohta vaikka sais kotiin...
etsinnän jälkeen löytyi halutuilla varusteilla eli: highline, nahkajakkarat, manuaali, vetokoukku, penkinlämmittimet, webasto, aut. ilmastointi, 7-paikkaa, n.80tkm ajettu, -05
jännityksellä odotellaan että miltä se sitten livenä näyttää ja millaisen loppuarvosanan autoliike saa...

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”