Millainen homma on vaihtaa golf 3 -94 1.4 cl koneen tilalle -94 1.8 AAM mylly? Pitääkö vaihtaa laatikkoineen ja mites jäähdytin, mittaristo ym sähköt?
Kaverilla -94 käyttis golf johon pari viikkoa sitten vaihdettiin ehjä alapalkki että saatiin leimalle ja nyt golffi kiitti ja sylkäs koneen alapäästä kamat ulos.
Tai myydään koko roska tuoreella pari viikkoa vanhalla leimalla.
Punainen 3-ov 1.4 -94cl golf, ajettu noin 300tkm. Erittäin kattava huoltohistoria, lähiaikoina uusittu mm jarrulevyt, palat, takasylinterit, pääsylinteri.
Auto Sulvalla, 10km Vaasasta.
VOI POISTAA
Valvoja: ffp jäsenet
täällä justiinsa pari viikkoa takaperin vaihoin kolvin keulalle 1.4cl --> 1.8, ei mikään isompi homma, laatikot sun muut pitää vaihtaa samaan syssyyn, suurin työllistävä tekijä on kun täytyy vaihtaa mös kaikki moottorin ohjaus jutut ja siihen liittyvät johdot että saa pelittää, mutta ne menee suoraan vanhaan sulakeboksiin ihan bolt-on, mittaristo vaihtui myös samalla ei mitään muutakuin liittimestä irti ja toinen tilalle, kiekka mittarit ja kaikki toimii, keula kannattaa samalla vaihtaa jotta saa suuremman jäähyttimen, sekin menee aivan heittämällä kiinni ja sopii vanhoihin keulalle meneviin sähköihin.
PS. täältä löytyis 1.4cl kone halvalla, täysin toimiva. jäänyt ajosta vain sivuun kun tuon koneen vaihdoin. juuri öljyt ja suodatin vaihdettu, 40tkm sitten nokkahihna, kansi pahvi ja venttiikopan tiiviste.
PS. täältä löytyis 1.4cl kone halvalla, täysin toimiva. jäänyt ajosta vain sivuun kun tuon koneen vaihdoin. juuri öljyt ja suodatin vaihdettu, 40tkm sitten nokkahihna, kansi pahvi ja venttiikopan tiiviste.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa