Pihassa on öljypohjan halkeamasta vuotava Golf IV alh-koneella. Sama öljypohja näyttää olevan aika pitkälti muissakin noissa poikittaiskoneisissa 1.9 tdi koneissa.
Mitenköhän ne kaksi vaihteistopäädyssä olevaa M8-pulttia (päähän sopii 10mm hylsy ja 5mm kuusiokolo) saa auki kun niihin ei pääse suoraan käsiksi ja tilaa ei ole tarpeeksi ainakaan omien 1/4" nivelten käyttämiseen hylsyn kanssa.
Joutuuko sitä nyt sitten muka ottamaan vaihdelaatikko (osittain tai kokonaan) irti, jotta saa tuollaiset pöljästi sijoitetut pultit auki? Ei luulisi, kun on näitä ymmärtääkseni muutkin saaneet auki.
GIV 1.9tdi:n öljypohjan pulttien avaaminen
Valvoja: ffp jäsenet
Tietääkö kukaan onko AHUn vauhtipyörässä näitä koloja? Minulla on ATD kone johon on vaihdettu AHUn kiinteä pyörä ja nyt öljypohja pitäisi saada pois. Auton alla olen pikaisesti käynyt toteamassa homman vaikeuden, mutta konetta en ole vielä pyöritellyt. Minulla on yksi vähän huono valokuva siitä AHUn pyörästä ja minusta kun siinä ei niitä koloja ole. Koneen omassa pyörässä ne on.
Mitenköhän pitkät ne pultit on? Mietin vaan että jos niitä koloja ei nyt ole, niin mahtuuko ne edes tulemaan sieltä pois vai ottaako pyörään kiinni?
Mitenköhän pitkät ne pultit on? Mietin vaan että jos niitä koloja ei nyt ole, niin mahtuuko ne edes tulemaan sieltä pois vai ottaako pyörään kiinni?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa