Onnistuuko vetarin stefojen vaihto laatikon ollessa koneessa? Meneekö se suurinpiirtein näin: nivel irti laipasta, se peltilätkä irti, lukkorengas irti ja viimein laippa ja stefa irti?
Onko jotain joka olisi syytä huomioida? Eikös tuon lukkorenkaan irroitukseen saa jotain erikoistyökalua vai onko se joku yleismallin pihti?
Golf mk2 vetarin stefan vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Pitäisi onnistua myös laatikon ollessa koneessa kiinni mutta ärräpäitähän siinä saattaa muutama päästä, jos käy niinkuin ifa sanoi että laippa ei pysy pohjassa lukkorengasta laitettaessa. Lukkorengas avaimiakin on olemassa, mutta omaan silmään ei ole osunut tuon tyyppiselle lukkorenkaalle sopivaa työkalua löytymään. Oisko jollain heittää jotain vinkkiä mistä saisi tälläiset tasapäiset levittävät pihdit
tässä vielä hyvä opas tuon stefan vaihtoon
http://www.brokevw.com/020flange.html
tässä vielä hyvä opas tuon stefan vaihtoon
http://www.brokevw.com/020flange.html
-
- -
- Viestit: 21
- Liittynyt: 16.1.2008 8:35
Homma ohi
Kiitos neuvoista.
Stefat on vaihdettu eikä enää tiputa öljyä. Onneksi spoorit oli sen verran timmissä kunnossa, että laippa piti vetää ulosvetäjällä ja painaa takaisin ruuvitangon avulla. Jotkut pihdit tuohon lukkorenkaaseen olisi ollut jees.
Onnistuu siis tunkillakin, mutta kivaa se ei ole :D
Stefat on vaihdettu eikä enää tiputa öljyä. Onneksi spoorit oli sen verran timmissä kunnossa, että laippa piti vetää ulosvetäjällä ja painaa takaisin ruuvitangon avulla. Jotkut pihdit tuohon lukkorenkaaseen olisi ollut jees.
Onnistuu siis tunkillakin, mutta kivaa se ei ole :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa