T5 Transporteri ongelma

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Gt-b
-
Viestit: 24
Liittynyt: 30.7.2007 12:10

T5 Transporteri ongelma

ViestiKirjoittaja Gt-b » 15.7.2009 23:08

Elikkä sellasia ongelmia olisi:

nykii/tärisee 2000rpm kohdalla eniten vedättäessä, ja sit sellanen ilmaantu samaan aikaan et tankkiin tekee painetta aika lailla, laakkosella taas osasivat vaihtovat vetoakselit molemmat ja vaihdelaatikon... vika ei nyt niissä sit ollut, tandem pumppulta mittasivat paineen yli 9 bar

autohan oli t5 vm 06 autamaatti ja 2.5 131hv ajettu 395tkm

aari
-
Viestit: 42
Liittynyt: 16.10.2008 16:06

ViestiKirjoittaja aari » 16.7.2009 10:58

Tässä jotain saman suuntaista, mutta ilman ratkaisua:

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=63 ... ht=#631321

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 17.7.2009 19:38

Samanlaisia oireita ainakin meilläpäin on saatu kuriin juurikin tandemin uusinnalla. Eihän myöskään pumpulla ole vuotoa ulospäin? Toki suuttimien tiivisteet on yksi vikapaikka, sekä noilla kilsoilla vika voi olla vaikka molemmissa. Paha sanoa varmuutta. Se vain kylläkin on koettu, ettei polttoainepaineissa tarvi olla suurta heittoa ohjearvoista alaspäin, jonka jälkeen on ongelmia tietynlaisessa ajotilanteessa.

jakari
-
Viestit: 4
Liittynyt: 19.7.2009 2:34

ViestiKirjoittaja jakari » 19.7.2009 2:48

Mahtaako teillä olla myös sitten sitä vikaa että aamulla ei meinaa lähtee oikein hyvin käyntiin.Vaihdoin autooni nokkaaksilan niin minulle tuli näitä samoja ongelmia kuin teillä ,voisiko se johtua jostain suuttimien säädöistä ? pumppusuutimissa on jotku säätö ruuvit ,heiluttaa sitä suutinta. mitenkä mahdetaan välykset säätää ja paljonko välykset pitää olla.?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa