Eli,
Autosta on tällä hetkellä ahdin pamahtanut ja ainut viri on tällä hetkellä evry, isompi välijäähdytin ja 2.5" putkisto minkä myötä myös nälkä kasvanut ja mieli tekisi lisää voimaa!
Suunnitelmissa olisi teettää 17/20 ahdin, vaihtaa suuttimet ja nestepää, sre asetelma ja vr6 levy ja uudelleen ohjelmointi. Mutta peloittelivat et kannattaisi kokonaan uusi aihio etsiä et 390tkm ajettua moottoria ei kannattaisi enää laittaa ettei tulisi enää kestämään ollenkaan ilman remonttia.
Teidän mielipiteitä kestäisikö toi moottori vielä? Ohivuodot on tasaisesti 6% paikkeilla.
Autolla on suurta tunne arvoa koska auton kanssa tullut unohtumattomia matkoja teininä joten ei oikein raaski luopua. Myös ainut asia mistä autosta huomaa kilometrien kulumaa on ratti ja koria on liiankin kanssa tullut hellittyä.
390tkm ajettu AGR, kannattaako enää virittää?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Isällä varmaan ainut 1.9 (AGR) mistä olen edes kuullut kampiakselin katkenneen. Joskus joistain jotain kannen tiivisteitä joutuneet vaihtelemaan, mutta aika marginaalisia ovat nekin numerot myytyihin yksilöihin peilattuna.
Tyyppivikoja tulee nopeesti mieleen lähinnä pätkäajosta johtuva karstoittuminen ja MAFfin lyhyehkö (?) elinikä. Tuo MAF-hommakin vähän niin ja näin, omassa Passatissa paikoillaan olleella MAFfilla päästelin itse sen 100tkm ja pelasi edelleen. Ahtopaineen säätösolenoidin saattaa joutua vaihtamaan jossain kohtaa ja hehkut. Eli oikeestaan niitä ei ole.. =)
Tyyppivikoja tulee nopeesti mieleen lähinnä pätkäajosta johtuva karstoittuminen ja MAFfin lyhyehkö (?) elinikä. Tuo MAF-hommakin vähän niin ja näin, omassa Passatissa paikoillaan olleella MAFfilla päästelin itse sen 100tkm ja pelasi edelleen. Ahtopaineen säätösolenoidin saattaa joutua vaihtamaan jossain kohtaa ja hehkut. Eli oikeestaan niitä ei ole.. =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”