390tkm ajettu AGR, kannattaako enää virittää?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

biitti
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 8.3.2009 19:54

390tkm ajettu AGR, kannattaako enää virittää?

ViestiKirjoittaja biitti » 19.5.2009 13:51

Eli,

Autosta on tällä hetkellä ahdin pamahtanut ja ainut viri on tällä hetkellä evry, isompi välijäähdytin ja 2.5" putkisto minkä myötä myös nälkä kasvanut ja mieli tekisi lisää voimaa!

Suunnitelmissa olisi teettää 17/20 ahdin, vaihtaa suuttimet ja nestepää, sre asetelma ja vr6 levy ja uudelleen ohjelmointi. Mutta peloittelivat et kannattaisi kokonaan uusi aihio etsiä et 390tkm ajettua moottoria ei kannattaisi enää laittaa ettei tulisi enää kestämään ollenkaan ilman remonttia.

Teidän mielipiteitä kestäisikö toi moottori vielä? Ohivuodot on tasaisesti 6% paikkeilla.

Autolla on suurta tunne arvoa koska auton kanssa tullut unohtumattomia matkoja teininä joten ei oikein raaski luopua. Myös ainut asia mistä autosta huomaa kilometrien kulumaa on ratti ja koria on liiankin kanssa tullut hellittyä.

cordobavariotdi
-
Viestit: 247
Liittynyt: 8.11.2007 23:00

ViestiKirjoittaja cordobavariotdi » 19.5.2009 17:19

oma ajettu 300tkm ja ei ongelmia eli ei muutakuin viripalikkaa tilaamaan.

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 19.5.2009 18:51

Niin ja jos jostain laukeaa, niin ainahan sinne saadaan uutta palikkaa sisään... Jos et kerran myydä aio niin silloinhan aina kannattaa.. jos taas aiot myydä puolen vuoden sisään tai vaikka vuoden... rahasijoitus ei välttämättä kannata.

sami_p
-
Viestit: 528
Liittynyt: 23.7.2003 17:05

ViestiKirjoittaja sami_p » 19.5.2009 21:39

Lähinnä huvittaa tuommoset jutut :D En tiedä kaveripiiristä yhtään alle 300 ajettua viri-tdi:tä.

J0n3
-
Viestit: 3
Liittynyt: 12.7.2009 19:18

ViestiKirjoittaja J0n3 » 13.7.2009 17:04

En löytänyt parempaakaan paikkaa kysyä.

Olen katellut 1.9tdi koneella olevia nelos koppasia golffeja 90hv koneella. Onko näissä joitain tyyppivikoja ja millainen turbon kestävyys? paljo porukka on rullaillu näillä koneilla? kantsiiko 400tkm ajettua katsoo?

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 13.7.2009 21:27

Isällä varmaan ainut 1.9 (AGR) mistä olen edes kuullut kampiakselin katkenneen. Joskus joistain jotain kannen tiivisteitä joutuneet vaihtelemaan, mutta aika marginaalisia ovat nekin numerot myytyihin yksilöihin peilattuna.

Tyyppivikoja tulee nopeesti mieleen lähinnä pätkäajosta johtuva karstoittuminen ja MAFfin lyhyehkö (?) elinikä. Tuo MAF-hommakin vähän niin ja näin, omassa Passatissa paikoillaan olleella MAFfilla päästelin itse sen 100tkm ja pelasi edelleen. Ahtopaineen säätösolenoidin saattaa joutua vaihtamaan jossain kohtaa ja hehkut. Eli oikeestaan niitä ei ole.. =)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa