järeempi kytkin skoda superbiin 1.8t AWT

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

järeempi kytkin skoda superbiin 1.8t AWT

ViestiKirjoittaja tdi rs » 26.6.2009 22:39

mistä löytää kestävemmän kytkinmen tuohon superbiin? pitäisi kestää 350nm. onko kellään jakaa tietoa? Auto on viisi lovinen ja vm. 2002 AWT

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 28.6.2009 13:40

paljonkohan on tuon vakion max väännön kesto. Onko kellään kokemusta valeon paketista jossa tulee mukaan kiinteä vauhtis. myyjä väittää että kestää pyörätehoa hieman yli 200hv ja vääntöjä yli 350Nm. tiedä sitten. hintaa paketilla olisi rahteineen 450€.
mitenkä ne diiselin paketit käy? käykö ne tuohon vakioon AWT vauhtipyörään??

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 29.6.2009 7:24

keskustellaan sitten yksinään. Onko kellään kokemusta laittaa kaksoismassa vauhtikseen jotain järeetä levyä esim sintteriä ja vahvempaan asetelmaa? vaikka SPEC. Vai haittaako se kaksoismassa pyörän tärinä myös vahvempien osien pitävyyttä?

Maikki
-
Viestit: 1074
Liittynyt: 23.7.2003 10:59

ViestiKirjoittaja Maikki » 29.6.2009 9:13

Turbotecillä = karalalla on kytkinpaketti kiinteällä limpulla jolla pitäisi kestää 400nm.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 29.6.2009 12:40

Vanhemmista audeista löytyy sopivaa kiinteää vauhtipyörää ja siihen vaikka Sachsin vahvistettu kytkinpaketti(ns. Power-kytkin). SRE:tä ei kannata ehkä noille väännöille vielä laittaa.

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 29.6.2009 20:52

kiitoksia. Taidan laittaa paketin jossa kiinteä vauhtipyörä johon sovitetaan 240mm s2 levy ja asetelma. hintakin on paljon halvempi kuin turbotecillä vaikka kiinnitykset vauhtipyörään on koneistettava uusiksi.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 29.6.2009 21:06

Miksi laittaa painava 240mm kun vauhtiksen vakio kiinnityksiin menevillä 228mm hiluilla pärjää ihan hyvin?

Auto on kuitenkin kierrosherkkä 1.8t eikä mikään diesel traktori.

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 30.6.2009 10:18



Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa