Caddyn akseliflippi

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

an-racing
-
Viestit: 108
Liittynyt: 15.5.2005 20:42

Caddyn akseliflippi

ViestiKirjoittaja an-racing » 24.8.2007 21:27

Tei Caddyyni akseliflipin mutta kävi niin että iskarit ovat nyt pohjassa joten kertokaapa minkä auton iskarit olette laittanut Caddyyn takapäähän.
Hakusessa siis lyhyemmät iskarit Caddyyn taakse,minkä auton sopii/on samanlaiset??

Suuret kiitokset vastauksista

tppkk
-
Viestit: 122
Liittynyt: 15.1.2006 10:38

ViestiKirjoittaja tppkk » 24.8.2007 21:59

voisko niitä olla erinpituisia vai onko kiinnitys paikassa eroa, itsellä on vielä joustovaraa, vaikka akseliflippi tehty ja 2 alinta lehteä poistettu?

an-racing
-
Viestit: 108
Liittynyt: 15.5.2005 20:42

ViestiKirjoittaja an-racing » 25.8.2007 0:00

Mitä,kaksi alinta lehteä poistettu,kuinka monta lehteä normaalisti sitten on kun ei mulla ollut kuin 2 lehteä muutenkin ja siitä huolimatta perä oli ihan järjettömän korkealla,nyt tippui ainakin 10cm.
Täytyy ottaa huomenna kuvia ja muutenkin laittaa tuonne projekti osioon juttua tuosta Caddystäni.
Kertokaapa nyt kuitenkin joku muu jos on joutunut laittamaan lyhyempiä iskareita akseliflipin johdosta.

tppkk
-
Viestit: 122
Liittynyt: 15.1.2006 10:38

ViestiKirjoittaja tppkk » 25.8.2007 11:32

tuossa mulla oli 4 lehteä paikoillaan.

jvt1
-
Viestit: 163
Liittynyt: 24.7.2003 15:32

ViestiKirjoittaja jvt1 » 25.8.2007 18:19

sama täällä, eli 4 lehteä..

janneja
-
Viestit: 189
Liittynyt: 30.12.2004 18:48

ViestiKirjoittaja janneja » 25.8.2007 18:45

4 latia on molempien caddyjen jousipakoissa mullakin. Onkos muuten tuo pohjaanlyöntikumi pakollinen varuste?

JS Lehto
-
Viestit: 107
Liittynyt: 13.2.2006 14:57

ViestiKirjoittaja JS Lehto » 25.8.2007 19:55

Katsastus inssi sanoi mulle et pohjaanlyönti kumit on oltava ja pompautti autoni. Tiedä sitten, auto oli Fiat (Seat) 850 ja aikaa tästä on jo muutama vuosi.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 25.8.2007 20:54

Voihan niitä kumeja aina hieman "työstää"! ;)

danny
-
Viestit: 65
Liittynyt: 2.9.2006 8:06

ViestiKirjoittaja danny » 25.8.2007 21:04

itse laitoin ainaski edelliseen cadyyn peräkärryn iskarit,oli paljon lyhyemmät ja löyty varaosa liikkeen tiskiltä,hintaa abaut 10e..

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 25.8.2007 21:09

Eipä ollut omassani kumeja, eikä kukaan perään kysellyt. Veljeni varaosa-autosta ne löytyvät ja lehtien pienempää määrääkin ollaan ihmetelty.

sepi86
-
Viestit: 192
Liittynyt: 20.11.2006 13:58

ViestiKirjoittaja sepi86 » 30.8.2007 16:03

Mo.Itellä tuo akseliflippi mielessä niin onko kellään kokemuksia jarrupaineensäätimestä? Miten sen jousen paikkaa joutuu muuttaan että toimii normaalisti.

sepi86
-
Viestit: 192
Liittynyt: 20.11.2006 13:58

ViestiKirjoittaja sepi86 » 18.6.2009 19:21

mielenkiinnosta,että millaisia käsityksiä cäddyn ajettavuudesta flipin jälkeen?
itsellä kuin kivireki=)

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

ViestiKirjoittaja justus » 18.6.2009 19:57

Näkysköhän perhealbumista eri vuosimallien eroja takajousituksen lehtien määrästä? Vai onkohan käynyt niin että joihinkin joku kyläseppä on lisännyt paremman kantavuuden toivossa? Itse muistan hyvin tarkkaan että "silloin joskus" kyseisellä mallilla kurvaillessa niitä lehtiä oli vain kaksi.

JukkaKo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.3.2007 20:24

ViestiKirjoittaja JukkaKo » 19.6.2009 13:15

Vai olisiko ollut maahantuojalta saatavilla jotain heavy-duty tmv. pakettia, jossa olisi ollut nuo nelilehtiset jouset


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa