Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille
Valvoja: ffp jäsenet
1.skoda octavia -04 1u hb vajaaveto 1.8t
2.uudelleen ohjelmointi artec power
3.650e
4,evo6 välijäähy, uudet ahtoputket.3"putkisto, tommisbillett by-bass ,forge imuputki, kkk04,kn suodatin, ja kohta uusi kytkin.
5.249.3 Hp 396.5 Nm Ohenmäenteho
6.no syöhän se ihan pirusti mutta pääsee vielä 6.5-7.1l/100km jos ei itsehillintä petä
7.catalyst system (bank1) effiency below treshold. häipyy nollaamalla mutta jos pyörii tyhjäkäytiä yli 5min tulee takasi. ei muuta. kytkytin korjattu ja nyt pitää
2.uudelleen ohjelmointi artec power
3.650e
4,evo6 välijäähy, uudet ahtoputket.3"putkisto, tommisbillett by-bass ,forge imuputki, kkk04,kn suodatin, ja kohta uusi kytkin.
5.249.3 Hp 396.5 Nm Ohenmäenteho
6.no syöhän se ihan pirusti mutta pääsee vielä 6.5-7.1l/100km jos ei itsehillintä petä
7.catalyst system (bank1) effiency below treshold. häipyy nollaamalla mutta jos pyörii tyhjäkäytiä yli 5min tulee takasi. ei muuta. kytkytin korjattu ja nyt pitää
Viimeksi muokannut 1.8tvag, 8.6.2008 12:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 5.5.2008 20:34
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
1.vw passat variant-98 1.8t
2.karala
3.tarpeeksi
4: turbo gt28r.Supersprintin putkisto.bosch 441 suuttimet.iso välijäähdytin.
5.238/350nm 0,9 bar.karalan penkki.enempää ei pystynyt laittamaan kun hirtti hukkaportinläppä kiinni ja jäi auki kokonaan.
6.vähen enempi kun ennen
7.hukkaportin läppä pitää korjata.jäi vaivaamaan että mitäs olis saanu tehoa kun oltais saatu lisää paineita penkissä.
tulossa uus pakosarja ja turbo.kytkin sitten kun rupeaa luistamaan.
2.karala
3.tarpeeksi
4: turbo gt28r.Supersprintin putkisto.bosch 441 suuttimet.iso välijäähdytin.
5.238/350nm 0,9 bar.karalan penkki.enempää ei pystynyt laittamaan kun hirtti hukkaportinläppä kiinni ja jäi auki kokonaan.
6.vähen enempi kun ennen
7.hukkaportin läppä pitää korjata.jäi vaivaamaan että mitäs olis saanu tehoa kun oltais saatu lisää paineita penkissä.
tulossa uus pakosarja ja turbo.kytkin sitten kun rupeaa luistamaan.
Onko kellään kokemuksia noista Voimaa.com:in lastutuksista/uudelleen ohjelmoinnista?
Sitte toinen, tohtiiko tuollaisen lastutetun koneen kanssa käyttää 95e bensaa vai onko hyvä käyttää 98e:tä.
Ennen voimaa.com. Moottorilla vikakoodi ja automaatin kanssa melko huono. Nykyään Putkon sepustus ja homma toimii.
Viimeksi muokannut heller, 2.2.2011 6:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Polo GTI -07 (BJX)
2. O. Harinen
3. +600 rahaa
4. Forge TIP & Bypass, Keula kuuleri, N249 ohitettu, N75J, K&N viltteri
5. Avg.HP 179,4 HP Avg.Torque 219,6 Ft.Lbs.
Max HP 231,8 HP Max Torque 296,8 Ft.Lbs. (Penkitetty Harisella syksyllä 2008)
6. Kulutus samoissa kuin ennenkin. Vaihtelee 8-11litraan satkulla.
7. K&N vaihtuu takaisin OEM koteloon. Pirulainen rikkoi maffin ja sytytti jouluvalot mittaristoon. (Vikakoodi: P0102)
2. O. Harinen
3. +600 rahaa
4. Forge TIP & Bypass, Keula kuuleri, N249 ohitettu, N75J, K&N viltteri
5. Avg.HP 179,4 HP Avg.Torque 219,6 Ft.Lbs.
Max HP 231,8 HP Max Torque 296,8 Ft.Lbs. (Penkitetty Harisella syksyllä 2008)
6. Kulutus samoissa kuin ennenkin. Vaihtelee 8-11litraan satkulla.
7. K&N vaihtuu takaisin OEM koteloon. Pirulainen rikkoi maffin ja sytytti jouluvalot mittaristoon. (Vikakoodi: P0102)
1. Seat Ibiza FR 1,8T 20VT vm:06
2. Harisen Custom Softa
3. 650e
4. Harisella asennettu 2,5 rosteri putkisto (katilta taakse) ja alumiininen bybass
5. Harisen penkissä ollut. Vakiona irtosi 159,5hv / 250nm. Softan ja putkiston jälkeen:
200hv / 300nm
6. Siinä se on kun nurkis pyörii niin 9 litraa abaut, Maantiellä mennään siinä seiskassa.
7. Ei ole ollut ongelmia!
2. Harisen Custom Softa
3. 650e
4. Harisella asennettu 2,5 rosteri putkisto (katilta taakse) ja alumiininen bybass
5. Harisen penkissä ollut. Vakiona irtosi 159,5hv / 250nm. Softan ja putkiston jälkeen:
200hv / 300nm
6. Siinä se on kun nurkis pyörii niin 9 litraa abaut, Maantiellä mennään siinä seiskassa.
7. Ei ole ollut ongelmia!
Viimeksi muokannut nikob, 6.6.2009 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muokataanpa nyt sen verran kun lastu löytyi.
1. VW Passat 1.8T -02
2. BSR PPC2
3. 635€
4. Ei vielä..
5. 196Hp / 322Nm BSR:n testien mukaan, ei vielä penkitetty.
6. Ei ainakaan noussut, hiukan motarivauhdeissa taitanut tipahtaa.
7. Ei ongelmia tähän mennessä.
Kiitokset vinkistä L-Janne:lle, DOC-Powerilta loistavaa palvelua. Todella tyytyväinen tähän mennessä BSR:n softaan.
1. VW Passat 1.8T -02
2. BSR PPC2
3. 635€
4. Ei vielä..
5. 196Hp / 322Nm BSR:n testien mukaan, ei vielä penkitetty.
6. Ei ainakaan noussut, hiukan motarivauhdeissa taitanut tipahtaa.
7. Ei ongelmia tähän mennessä.
Kiitokset vinkistä L-Janne:lle, DOC-Powerilta loistavaa palvelua. Todella tyytyväinen tähän mennessä BSR:n softaan.
Viimeksi muokannut HpE0, 13.8.2009 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. VW Bora (1,8T AUM)
2. BSR PPC2
3. 605 e
4. Ei vielä muita muutoksia, ainakin cat back lienee tulossa jossain vaiheessa.
5. Ei mitattu, BSR ilmoittaa 193 hv / 302 Nm
6. Ei ainakaan noussut virityksen myuötä, saattoi hieman tippuakin. Kesänopeuksilla (aika paljon motarilla 140 km/h mittarinopeudella) 9-10 litraa satasella.
7. Ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana ei ole ongelmia ilmennyt, päivitetään jos jotain tulee. Tänään huomattiin auton alla touhutessa että yksi ahtoletkun klemmari oli löysällä, pitääpä kuivilla keleillä kokeilla löytyikö vielä lisää puhtia kun ahdot eivät karkaa.
Täytyy kyllä suositella tuota BSR:ää. Doc-Powerilta sai hyvää palvelua, paketti oli pari päivää tilauksen jälkeen postissa ja viritys todella toimii. Nyt laite toimii niin kuin ahdetun moottorin oikeasti pitäisikin. Tarvittaessa auton saa palautettua alkuperäistä vastaavaksi kymmenessä minuutissa tuon PPC2-laitteen avulla, ja jos tuohon joskus sattuu vaikka huollossa vielä tulemaan tehtaalta uusi softa, saa sen BSR:llä aina uudelleen päivitettyä. Ja siis virityshän on tietysti käytössä vain suljetulla alueella, arkiliikenteessä käytän aina vakiosoftaa.
2. BSR PPC2
3. 605 e
4. Ei vielä muita muutoksia, ainakin cat back lienee tulossa jossain vaiheessa.
5. Ei mitattu, BSR ilmoittaa 193 hv / 302 Nm
6. Ei ainakaan noussut virityksen myuötä, saattoi hieman tippuakin. Kesänopeuksilla (aika paljon motarilla 140 km/h mittarinopeudella) 9-10 litraa satasella.
7. Ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana ei ole ongelmia ilmennyt, päivitetään jos jotain tulee. Tänään huomattiin auton alla touhutessa että yksi ahtoletkun klemmari oli löysällä, pitääpä kuivilla keleillä kokeilla löytyikö vielä lisää puhtia kun ahdot eivät karkaa.
Täytyy kyllä suositella tuota BSR:ää. Doc-Powerilta sai hyvää palvelua, paketti oli pari päivää tilauksen jälkeen postissa ja viritys todella toimii. Nyt laite toimii niin kuin ahdetun moottorin oikeasti pitäisikin. Tarvittaessa auton saa palautettua alkuperäistä vastaavaksi kymmenessä minuutissa tuon PPC2-laitteen avulla, ja jos tuohon joskus sattuu vaikka huollossa vielä tulemaan tehtaalta uusi softa, saa sen BSR:llä aina uudelleen päivitettyä. Ja siis virityshän on tietysti käytössä vain suljetulla alueella, arkiliikenteessä käytän aina vakiosoftaa.
1. Audi A4 AEB
2. Powerflash
3. Edullinen
4. Bypass oli vaihdettiin varalta, taisi olla turposaapista
5. 180-190 hv (maltillinen lastutus) persdyno/ selvä ero aikaisempaan
6. Maantie ~7l sekalainen himpun alle 9l ja kaupungissa varmaan enemmän (98E)
7. Ei suoranaisesti lastutuksesta johtuvia. Pommi lahoaa muuten vain käsiin.
Pidin ko. paikan asiakaspalvelusta. Oli hyvä ja rento fiilis ja osaava tekijä asialla.
2. Powerflash
3. Edullinen
4. Bypass oli vaihdettiin varalta, taisi olla turposaapista
5. 180-190 hv (maltillinen lastutus) persdyno/ selvä ero aikaisempaan
6. Maantie ~7l sekalainen himpun alle 9l ja kaupungissa varmaan enemmän (98E)
7. Ei suoranaisesti lastutuksesta johtuvia. Pommi lahoaa muuten vain käsiin.
Pidin ko. paikan asiakaspalvelusta. Oli hyvä ja rento fiilis ja osaava tekijä asialla.
1. golf gti 99
2. harisella ohjelmoitu
3. laatu maksaa
4. gt3071r 3 tuuman putki ja downpipe 630cc simens dekat kevyt vauhtipyörä 6 lapanen sinterilevy imukoneen nokat h profili veivit jne
5. harisella penkitetty 448hv ja 470nm
6. kaiken mitä tankaa
7. ei vielä ole tullut! harisella on todella hyvä asiakas palvelu suosittelen todellakin! ei voi ku hattua nostaa ossille!
2. harisella ohjelmoitu
3. laatu maksaa
4. gt3071r 3 tuuman putki ja downpipe 630cc simens dekat kevyt vauhtipyörä 6 lapanen sinterilevy imukoneen nokat h profili veivit jne
5. harisella penkitetty 448hv ja 470nm
6. kaiken mitä tankaa
7. ei vielä ole tullut! harisella on todella hyvä asiakas palvelu suosittelen todellakin! ei voi ku hattua nostaa ossille!
1. Golf Gti
2. Harisella Ohjelmoitu
3. ei liikaa, mutta sopivasti
4.kkk upgrade ahdin, downpipe, 2,5 tuuman putki, keulacooleri ja rosteriset ahtoputket,
440cc suuttimet, kevennetty vauhtipyörä ja sacshin kisa-asetelma
5. harisella penkitetty.. 238hv ja 409nm
6. mitä tankkii laita sen se syö.
7. ei ole ollut.. kaveri suositteli harista ja en todellakaan ole pettynyt, että menin. Suosittelen!
2. Harisella Ohjelmoitu
3. ei liikaa, mutta sopivasti
4.kkk upgrade ahdin, downpipe, 2,5 tuuman putki, keulacooleri ja rosteriset ahtoputket,
440cc suuttimet, kevennetty vauhtipyörä ja sacshin kisa-asetelma
5. harisella penkitetty.. 238hv ja 409nm
6. mitä tankkii laita sen se syö.
7. ei ole ollut.. kaveri suositteli harista ja en todellakaan ole pettynyt, että menin. Suosittelen!
1. Audi TT Coupe Quattro 225hv
2. Turbotec
3. Sopiva
4. VV-suodatin, Forge by-bass +muuta pientä
5. 263hv / 390Nm penkitetty Turbotec Oy
6. Laski matka-ajossa 8.2l -> 7.4l =0.8l
7. Puolat levis ja N75 levis, ja hukkiksen kekkin letku irtosi
8. Autosta irtosi tehoja enemmänkin mitä luvattiin, ja palvelu oli erittäin asiallista ja ammattitaitoista.
Suosittelen Turbotec:iä
2. Turbotec
3. Sopiva
4. VV-suodatin, Forge by-bass +muuta pientä
5. 263hv / 390Nm penkitetty Turbotec Oy
6. Laski matka-ajossa 8.2l -> 7.4l =0.8l
7. Puolat levis ja N75 levis, ja hukkiksen kekkin letku irtosi
8. Autosta irtosi tehoja enemmänkin mitä luvattiin, ja palvelu oli erittäin asiallista ja ammattitaitoista.
Suosittelen Turbotec:iä
1. Seat Ibiza FR '08
2. Motorbitin custom-ohjelma
3. 500€
4. Ei muita
5. Penkitetty ohjelmoinnin yhteydessä noin 195hp / 330nm 98E:llä (vakiona tuli 156hp)
6. Sekalaisessa ajossa kesällä 7,8L/100km, rankemmassa ajossa 8,4 - 8,6L/100km
7. Ei
edit: keväällä tuli päivitettyä autoon lisäksi Milltekin cat-back ja vapaavirtaussuodatin
2. Motorbitin custom-ohjelma
3. 500€
4. Ei muita
5. Penkitetty ohjelmoinnin yhteydessä noin 195hp / 330nm 98E:llä (vakiona tuli 156hp)
6. Sekalaisessa ajossa kesällä 7,8L/100km, rankemmassa ajossa 8,4 - 8,6L/100km
7. Ei
edit: keväällä tuli päivitettyä autoon lisäksi Milltekin cat-back ja vapaavirtaussuodatin
Viimeksi muokannut Nyyppae, 14.8.2010 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 5.2.2010 17:35
1. Vw golf gti 02
2. Karla
3.Sopiva
4.Ei muuta vielä
5.190 hv /300 nm
6.Kaupunki ajossa n. 9-10l, maanitiellä n. 6,5-7l
7.Ei ole
2. Karla
3.Sopiva
4.Ei muuta vielä
5.190 hv /300 nm
6.Kaupunki ajossa n. 9-10l, maanitiellä n. 6,5-7l
7.Ei ole
Viimeksi muokannut haisuhatti, 22.2.2010 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Passat 1.8T (USA-malli)
1. Vw Passat 2002 USA-malli (vakiona 170hv/230Nm)
2. MoTest
3.Sopiva
4.Samalla vaihdettu Audi TT jäykempi ByPass
5.Vakiona penkitetty 189hv /252Nm. Ekalla optimoinnilla Penkitetty 208hv/287Nm. (Vanhalla huonosti toimivalla BYPassilla) Ilmeni liian nopeaa ahtopaineen nousua ja siitä seurannutta nykimistä, joten ohjelmoitu uudelleen ja nyt 215hv ja + 300Nm
6.Kulutus kohtuullinen 6.5-9.5l/100km
7.Ekan ECUN ohjelmoinnin jälkeen nyki, kun ahtopaineet nousi niin rajusti ja moottorinohjaus pyrki korjaamaan tilanteen. Nyt vetää hyvin ja voimaa on lähes tarpeeksi.
Vakiona ahdot 0.68bar nyt 0.79bar.
Sainpas jo toisen Passatini tänne listalle :-)
2. MoTest
3.Sopiva
4.Samalla vaihdettu Audi TT jäykempi ByPass
5.Vakiona penkitetty 189hv /252Nm. Ekalla optimoinnilla Penkitetty 208hv/287Nm. (Vanhalla huonosti toimivalla BYPassilla) Ilmeni liian nopeaa ahtopaineen nousua ja siitä seurannutta nykimistä, joten ohjelmoitu uudelleen ja nyt 215hv ja + 300Nm
6.Kulutus kohtuullinen 6.5-9.5l/100km
7.Ekan ECUN ohjelmoinnin jälkeen nyki, kun ahtopaineet nousi niin rajusti ja moottorinohjaus pyrki korjaamaan tilanteen. Nyt vetää hyvin ja voimaa on lähes tarpeeksi.
Vakiona ahdot 0.68bar nyt 0.79bar.
Sainpas jo toisen Passatini tänne listalle :-)
Laitetaan nyt sitten omakin niin on statistiikkaa:
1. Golf IV GTI (AGU koneella)
2. Harisella säädetty alkukesästä
3. hintansa väärti
4. Milltek:in 2,5" cat-back, muuten vakio
5. 147,6 kW / 312,2 NM dynolla mitattu
6. kulutus on vakion tasolla
7. ei ongelmia itse ohjelmoinnista, mutta nousseiden ahtopaineiden myötä on paljastunut lähes puhki hapertunut bypassin alipaineputki sekä pettänyt bypass.
Hatunnosto kyllä Harisen suuntaan, erittäin mukava ja asiantunteva meininki. Oli erittäin mukava keikka. Suosittelen.
1. Golf IV GTI (AGU koneella)
2. Harisella säädetty alkukesästä
3. hintansa väärti
4. Milltek:in 2,5" cat-back, muuten vakio
5. 147,6 kW / 312,2 NM dynolla mitattu
6. kulutus on vakion tasolla
7. ei ongelmia itse ohjelmoinnista, mutta nousseiden ahtopaineiden myötä on paljastunut lähes puhki hapertunut bypassin alipaineputki sekä pettänyt bypass.
Hatunnosto kyllä Harisen suuntaan, erittäin mukava ja asiantunteva meininki. Oli erittäin mukava keikka. Suosittelen.
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 6.10.2010 23:18
1. Audi A4 1.8Tq -04
2. MoTest
3. Sopiva
4. Ei mitään
5. 200 hp / 320nm @ MoTest
6. Enpä ole mittaillu
7. Kytkin taitaa antautua mutta niitä saa parempia kaupasta.
EDIT:Kytkin antautui mutta TDI:n pitää kyllä
2. MoTest
3. Sopiva
4. Ei mitään
5. 200 hp / 320nm @ MoTest
6. Enpä ole mittaillu
7. Kytkin taitaa antautua mutta niitä saa parempia kaupasta.
EDIT:Kytkin antautui mutta TDI:n pitää kyllä
Viimeksi muokannut Maastomato, 12.8.2011 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 6.10.2010 23:18
-
- -
- Viestit: 222
- Liittynyt: 2.5.2008 8:35
1. VW Golf GTI 1.8t
2. Karala
3. muutaman eri auton lastutuksen jälkeen hinta on puhuttu kohilleen!
4. 3' DOWNPIPE, 3' kisakatti 2½' rosteriputki + supersprint pönthö, suuttimet, valeo kytkinpaketti (kiinteä vauhtipyörä, sintterilevy)
5. 234hp 365nm karalalta suoraan paperit käteen ohjelmoinnin jälkeen
6. 7-8l maantiellä. taajamakaasuttelut asia erikseen:)
7. K04 upgraden jos meinaa laitella vakio 1.8tn kylkeen niin suosittelen lämpimästi Valeo kytkinpaketin vaihtoa / 1.9TDI kytkintä. Vakiokytkin ei tule kestämään.
2. Karala
3. muutaman eri auton lastutuksen jälkeen hinta on puhuttu kohilleen!
4. 3' DOWNPIPE, 3' kisakatti 2½' rosteriputki + supersprint pönthö, suuttimet, valeo kytkinpaketti (kiinteä vauhtipyörä, sintterilevy)
5. 234hp 365nm karalalta suoraan paperit käteen ohjelmoinnin jälkeen
6. 7-8l maantiellä. taajamakaasuttelut asia erikseen:)
7. K04 upgraden jos meinaa laitella vakio 1.8tn kylkeen niin suosittelen lämpimästi Valeo kytkinpaketin vaihtoa / 1.9TDI kytkintä. Vakiokytkin ei tule kestämään.
1. VW Passat 1.8t AWT-01 tippiloota
2. Powerbyte (Lahti)
3. 450e
4. TT:n ByPass, ei muuta
5. ~190hv/~300Nm. Oma aika ei riittänyt penkittämiseen
6. Tippunut hieman
7. Lastun kanssa ei. Aikaisemman omistajan free trial (revo kenties?) esti ohjelman siirron obd:n kautta, joten sai kaveri kolvata. Hyvin rokkaa ja auto käyttäytyy paremmin omaan mieleen.
2. Powerbyte (Lahti)
3. 450e
4. TT:n ByPass, ei muuta
5. ~190hv/~300Nm. Oma aika ei riittänyt penkittämiseen
6. Tippunut hieman
7. Lastun kanssa ei. Aikaisemman omistajan free trial (revo kenties?) esti ohjelman siirron obd:n kautta, joten sai kaveri kolvata. Hyvin rokkaa ja auto käyttäytyy paremmin omaan mieleen.
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 20.12.2012 15:58
1. VW Bora 1.8T -04 AUM
2. MoTest
3. semmonenhan se
4. Frankenturbo F21, 3" DP kisakatilla, 2,5" cat-back, keulacooleri, 370cc suuttimet, walbro bensapumppu, 3" maf, kartiosuodatin, TT bypass, sachsin asetelma ja G60 vauhtis
5. 260hp / 400nm
6. 8-9l
7. ei oo
2. MoTest
3. semmonenhan se
4. Frankenturbo F21, 3" DP kisakatilla, 2,5" cat-back, keulacooleri, 370cc suuttimet, walbro bensapumppu, 3" maf, kartiosuodatin, TT bypass, sachsin asetelma ja G60 vauhtis
5. 260hp / 400nm
6. 8-9l
7. ei oo
Viimeksi muokannut Sparco, 10.10.2013 18:17. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- -
- Viestit: 248
- Liittynyt: 18.9.2007 20:46
1.Vw passat 1.8T 99
2. Revo
3. Olikoha 350-390
4.vapari suodatin, keskimäinen pönttö putkesta pois jos se jotai ees vaikuttaa. Kisa kytkin parempi vauhtis.
5.209hp lupaa, todellisuudesta ei tietoa
6.kulutus maantiellä 80km/h 6,5l/100km. Kaupunki ajo, niikö lukiolainen 7,6l/100km
7. Ei ongelmia tehojen noston puolesta, mutta muuten on :d
2. Revo
3. Olikoha 350-390
4.vapari suodatin, keskimäinen pönttö putkesta pois jos se jotai ees vaikuttaa. Kisa kytkin parempi vauhtis.
5.209hp lupaa, todellisuudesta ei tietoa
6.kulutus maantiellä 80km/h 6,5l/100km. Kaupunki ajo, niikö lukiolainen 7,6l/100km
7. Ei ongelmia tehojen noston puolesta, mutta muuten on :d
-
- -
- Viestit: 135
- Liittynyt: 28.10.2014 22:14
1. Volswagen passat 1.8t variant -98
2. MoTest
3. 400€
4. Ei muita muutoksia
5. Custom softa 192hv/309nm, penkitetty 23.12.2014
6. Rauhallisella 7l, normi ajossa 8l ja yli 10l ku painaa lissää kaasua
7. Ajokm 200km mutta hyvin tuntu toimivan ja tuli rahalle vastinetta, palvelu loistavaa. Nyt 15.2.2015 ajo km yli 3000km, eikä mitään ongelmia, ei oo krt harmittanut että laitto rahat tohon.
2. MoTest
3. 400€
4. Ei muita muutoksia
5. Custom softa 192hv/309nm, penkitetty 23.12.2014
6. Rauhallisella 7l, normi ajossa 8l ja yli 10l ku painaa lissää kaasua
7. Ajokm 200km mutta hyvin tuntu toimivan ja tuli rahalle vastinetta, palvelu loistavaa. Nyt 15.2.2015 ajo km yli 3000km, eikä mitään ongelmia, ei oo krt harmittanut että laitto rahat tohon.
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
1. VW Golf IV GTI 99 (AGU)
2. Hestec
3. Muista tarkkaa mutta olisko ollu joku 1200 merkkikohtasella johtosarjalla
4. GT28, suuttimet, välijäähdytin, pumppu ja paineensäädin.(Keikenmoista pikkusälää)
5. 311/490 (Härmä@Ranaco]
6. Maantie ajossa 9 ja kaupunki 13. Riippuu täysin kuskista
7. Ei mitään suurempia. Tekniikka toimii ja boksi on säädetty alusta asti T.V toimesta.
2. Hestec
3. Muista tarkkaa mutta olisko ollu joku 1200 merkkikohtasella johtosarjalla
4. GT28, suuttimet, välijäähdytin, pumppu ja paineensäädin.(Keikenmoista pikkusälää)
5. 311/490 (Härmä@Ranaco]
6. Maantie ajossa 9 ja kaupunki 13. Riippuu täysin kuskista
7. Ei mitään suurempia. Tekniikka toimii ja boksi on säädetty alusta asti T.V toimesta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa