golf mk2 1.8t

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

bleeder
-
Viestit: 33
Liittynyt: 16.6.2009 5:16

golf mk2 1.8t

ViestiKirjoittaja bleeder » 16.6.2009 5:25

Eli siis autohan on mk2 golffi 1.6cl ja tallissa makaa 1.8 golf gt kone kaasari malli ja 90hv.
tarkoitus olisi tämä pata turbottaa.
vielä on auki mitä valita bensansyöttö puolelle yksi paineen kestävä kaasari vai tuplat onko kellään kokemusta mitä sinne mahtuu koska tilaahan siellä ei hirveästi ole. imusarja tehdään itse sekä pakosarja

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 16.6.2009 14:05

laita ruiskuhilppeet

reynolds
-
Viestit: 922
Liittynyt: 23.7.2003 16:35

ViestiKirjoittaja reynolds » 16.6.2009 23:51

Tällä saa aina nää threadit hiljaseks...
http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=170

bleeder
-
Viestit: 33
Liittynyt: 16.6.2009 5:16

ViestiKirjoittaja bleeder » 17.6.2009 4:05

niin mutta tuolla on ohjeet nimenomaan ruiskulle ei kaasarille/kaasareille tässä tapauksessa tehdään ilman ruiskuja

Isä-Panaanila
-
Viestit: 14
Liittynyt: 17.2.2009 15:42

ViestiKirjoittaja Isä-Panaanila » 17.6.2009 10:34

Tuollaista olen itsekin miettinyt, Weber 32/32 DAT taitaa olla paras tuohon hommaan.
Solex 32 DIS voisi olla myös hyvä vaihtoehto.

Noi tuplat kannattaa varmaan vasta kun puhutaan enemmänkin kilpamoottorista.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 17.6.2009 12:43

SU HIF44 on kanssa yksi vaihtoehto kaasutinpuolella, toimii hienosti. Vaatii vain alkuperäisen Turbomallin painekotelon kuristuksineen taikka yksinkertaisen mulkkauksen paineputkistoon.

http://mikaj.1g.fi/kuvat/Munga/17022009_003_.jpg/_small.jpg


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa