Noniin kirjoitellaan kun on aikaa...
Eli tuo "uusi" avo on mallia 2.0 8V AKR 85.kW (115.hp), vm-98, väri LC9Z eli Black Macig.
Taitaa olla ihan viimeisiä kolmoskoppasia avoja ja tekniikka samaa pääosin kun kolmoskoppasissa GTi malleissa. Uusi avo on myös Saksan tuonti muutaman vuoden takaa.
Varusteina 4*sähkölasit, 2*airbagit, ajotietokone, keskuslukitus, jonkin sortin hälytin (kenties jälkeenpäin asennettu), lämpökatto takalasin lämmityksellä, penkinlämmittimet (jotka nyt ei toimi kun sisusta vaihdettiin vanhasta avosta), tummat vilkut/sumarit, alkuperäiset erillissarjat eessä ja niin edelleen.
Jälkeenpäin sitten asenneltu JOM:in korkeussäädettävä alusta, joku kauhea takavaimennin (tulee vaihtumaan), Kirkkaat takavalot (tuli vanhasta), neloskoppasen umpiot eteen, VR6 lippa ja niin edelleen.
Nyt ensi töiksi eteen laitettiin VR6:sen jarrusatulat+kannattimet, G60 Zimmermanin levyt 280.mm ja Ferodon palat.
Kuva missä alkuperäinen levy ja G60 levy:
Tässä lopputulos:
Homma oli bolt-on, ainoastaan toisen satulan jouduin aukomaan ja kunnostamaan kun mäntä oli aivan jumissa.
Hieman hahmoteltiin myös ensi kesän vannemuotia:
Ylhäältä:
Ja mahtuu ne uudet jarrutkin sinne sisään:
Vanteet on vakiolevyisinä olleet 6,5*15 ET33 mutta nyt edessä olis 2.tuuman kehät (eli 8*15) ja takana 3.tuuman kehät (eli 9*15) joten mikä tuo uus ET nyt sitten mahtaa olla, onko se eessä 8 ja takana -5? Voiko mun laskut pitää paikkaansa?
Osaakos BBS asiantuntijat täällä sanoa että onko mitään toiveita saada noita vanteita ja renkaita alle niin ettei tarvi hitsiä näyttää kaarille?
Entä mikä olisi suositeltava rengastus noille jotta vierintäkehä pysyis suhteellisen normaalina ja vielä että renkaat olis tarpeeksi kaposet kaariin?
Edit:
Willtheyfit.com mukaan pitäs juuri ja juuri mahtua alle ja renkaat pitäs olla 185/195/50 jotta vierintäkehä olis edes sinnepäin...