G60 ahtimen "öljyvuotoa"??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
G60 ahtimen "öljyvuotoa"??
elikkä koneena G60 ja ahtimesta vuotaa öljyä siitä missä on pienihihna joka pyörittää 2 pientä ratasta? mistä moinen vuoto voi johtua?tiiviste?O-rengas?
voin laittaa kuvaa tulemaan jos ei selityksestäni mitään selkoa saanut :D
voin laittaa kuvaa tulemaan jos ei selityksestäni mitään selkoa saanut :D
-
- -
en aiemmin ole puuhannut ahtimen kanssa jotenka hieman jos saisi tietoa että missähän päin nämä stefat siinä sijaitsee?sisällä?
ja kuinkahan paha on ite tuo homma tehdä?vahingoittuuko ahdin kun vuotoa on?
osat saa varmaan mdcomprexilta?onko hinnasta tietoa?
ja miten ahdin irti?
olis hyvä saada vaikka kesäkuun alkuun kuntoon jos sitä lähtis bug runiin ajelee :D
ja kuinkahan paha on ite tuo homma tehdä?vahingoittuuko ahdin kun vuotoa on?
osat saa varmaan mdcomprexilta?onko hinnasta tietoa?
ja miten ahdin irti?
olis hyvä saada vaikka kesäkuun alkuun kuntoon jos sitä lähtis bug runiin ajelee :D
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Kyllä varmaankin sen pystyy itse huoltamaan. Aika hyvät on noi ohjeet, joten niiden kanssa varmaan pärjää.
On vaan sen verran kallis kapistus kuitenkin tuo G-lader, että itse jätän homman Dopille. Se kuitenkin ymmärtää noiden suhteen varmaan eniten koko Suomessa. Itseeni en luota kuitenkaan niin paljon, että uskaltaisin alkaa sitä availemaan.
Parantaa ainakin mun yö unia kummasti, jos sen siellä huollattaa.
On vaan sen verran kallis kapistus kuitenkin tuo G-lader, että itse jätän homman Dopille. Se kuitenkin ymmärtää noiden suhteen varmaan eniten koko Suomessa. Itseeni en luota kuitenkaan niin paljon, että uskaltaisin alkaa sitä availemaan.
Parantaa ainakin mun yö unia kummasti, jos sen siellä huollattaa.
-
- -
-
- -
-
- -
En muista että olisi ollut mitään ongelmia ahdinpyörän kanssa. Ahtimelle tehtiin silloin täyshuolto dopilla koska yksi laakeri oli mennyt rikki. Muuta ei silloin tarvinnut tehdä.
Ahtimen irroitus ei ollu vaikea homma koska mukana oli neuvomassa yksi kaveri, joka oli sellaisen aikaisemminkin irroittanut ja siten tiesi mitä teki.
Ahtimen irroitus ei ollu vaikea homma koska mukana oli neuvomassa yksi kaveri, joka oli sellaisen aikaisemminkin irroittanut ja siten tiesi mitä teki.
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”