Uusin eli neljäs osa ilmestyi ja kaverin kanssa elokuvan jälkeen käytiin sitten syvällistä keskustelua erinäköisistä vaihtoehdoista seuraavaksi autoksi... Sattui sitten vielä niin hassusti että työpaikka vaihtui ja uudessa työpaikassa ei tarvi diesel-autoa kun asunto kuuluu työsuhde-etuihin.
Internettiä selailemaan... Nettiautossa oli 2 näitä R34sia myynnissä joista laitoin kyselyä. Golf kiinnosti Vantaan miestä ja koeajolle piti lähteä... En ollut koskaan ajanut näin tehokasta autoa, enkä oikealta ohjattavaa autoa, myös kehä3 on hiukan erilainen ajaa kuin täällä maalla. Joten koeajoa joutui hieman jännittämään...
Suuremmilta kolareilta vältyttiin ja vaihtokaupathan siitä saatiin aikaan. Takaisin tulomatkalla meinas koko ajan naama revetä kahtia kun pisti tua turbon vihellys hymyilyttämään...
Pari jännittävää viikkoa katsastus setien kanssa on nyt vietetty ja siitä tuloksena kilvet, joista tulee kyllä paremmat versiot 2 viikon sisällä. ei oikeen noi pitkät mallit sovi...
Ei se ole näiden kanssa kyllä niin helppoa kuin saksalaisten :)
Auto ensirek 31.12.98
Ml ostaessa 107 tkm
Specsejä hieman:
-Eli moottorina RB25DET; 2,5 litrainen suora kuutonen turbolla, tehdas ilmoittaa 280hp mutta onhan näissä yli 300 mittailtu vakioina
-HKS vapari
-Joku putkistokin löytyy mutta alle en ole päässyt katsomaan merkkiä
-HICAS nelipyöräohjaus
-Impul-merkkinen korisarja ja siipi
-Bilstein korkeus/jäykkyys säädettävä, järeemmät vakaajat
-Säädettävät reaktiotangot
-Boston Acousticin nelikanavainen vahvistin sillattuna etupäälle, jossa myöskin Bostonin erkkasetti
-RSpec turbotimer

Hankintalistalla:
Puolat+Tulpat [x]
Säädöissä tarvii käydä ihan varmuuden vuoksi
Vanteet