transporter T4 vm.2002 jarrupalojen varoitusvalo/ääni
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
transporter T4 vm.2002 jarrupalojen varoitusvalo/ääni
-Terve kaikille, kuinka tuon tympeän varoituspiippauksen saa pois, johdot on irronneet aikoja sitten ja tässä taannoin auto oli pajalla jonka jäälkeen tuo varoitusvalo on palanut ja käynnistettäessä kuuluu ärsyttävä varoitusääni. Pitääkö niide piuhojen olla erillään vai yhdessä, muistaakseni kumpaakin olen kokeillut huonoin tuloksin, näyttäs niinku piuhat löytyis vaan oikealta takaa ja vasemmalta edestä. Sen verran olen käsittänyt että pitäis vissii olla yhdessä jotta ei var.valo palaisi koska toimmi siten et paloissa katkeaa johto kun kuluu tarpeeks jolloin valo syttyy jne. mut missä kaikissa nurkissa mulla sit noi piuhat tulee ku valo ei lähde veke vai pitääkö se jotenki vielä nollatakki?
Itsellä (G4) oli ainakin edessä molemmin puolin, ja yhdessä ollessaan ei enää vingu. Ei tarvinu mitään nollata, lopetti heti vinkumisen kun laitoin johdot yhteen (olivat katkenneet jarrupalan juuresta). Takaa sitten en tiedä, mutta kovin montaa piuhaa ei jarrupaloille mene, joten aika helppo tarkistaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”