Golf3 hansikaslokeron avaaminen

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Elementti
-

Golf3 hansikaslokeron avaaminen

ViestiKirjoittaja Elementti » 6.5.2009 21:03

Noniin, Autofit loistaa jälleen! Huollon yhteydessä olivat rikkoneet hansikaslokeron kahvan ja tietenkään eivät myönnä että olisivat rikkoneet, väittämät että oli jo ennen kun tuli sinne ymym. Ennen kuin auto lähti huoltoon niin iskin kaikki autonpaperit ja soittimen etupaneelin ym hilppeet hansikaslokeroon. Nyt yritin aikani hansikaslokeroa saada avattua mutta tuloksetta. Kenelläkään mitään ideoita?
Kyseessä tosiaan airbagiton versio oli itse lokero on yläpuolella.
Viimeksi muokannut Elementti, 6.5.2009 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

dr_ink
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 6.5.2009 21:13

ja tietenkään eivät myönnä että oli rikki jo ennen kun tuli sinne

Eli silloin se on hajonnut siellä?!?

Olisko se mahdollisesti voinut hajota kun "iskit kaikki auton paperit ja soittimen etupaneelin ym hilppeet hansikaslokeroon" ?

Mulla oli joskus, jossain autossa sama homma. Joku painoi kantta kokoajan auki päin. Aukesi kun veti kahvasta ja painoi luukkua samalla sisään päin.

Elementti
-

ViestiKirjoittaja Elementti » 6.5.2009 21:15

Sen verran vielä tarkennan että lukko toimii moitteetta mutta itse kahvasta on haljenneet ne avaus vivut eli kahva hölskyy ihan tunnottomana ja itse hajonneet vivut ovat siellä jossain lukon syövereissä.. Jos tässä ei mitään keksi niin paskaksi koko lokero ja toista jostain tilalla..

Mikkipappa
-

ViestiKirjoittaja Mikkipappa » 7.5.2009 7:14

Mulla meni golfista kans se kynsi sieltä lukosta poikki, kun joku idiootti meni sitä nykimään, kun se oli lukossa.. Ei auttanut muu, kuin repiä se kansiosa siitä irti. Siitä se kampeamalla lähti.. Sopivaa väkivaltaa käyttäen. =) Sitten koetin sitä liimailla takaisin, muttei se siinä oikein pysynyt joten hommasin uuden lokeron..

Ike
-

ViestiKirjoittaja Ike » 8.5.2009 1:33

Kahvan saat varaosana vaikka www.slamit.net
Kannen avaamalla ja sisään kurkkaamalla (avauskoodilla ruuvimeisseli) selviää niin varaosanumerot, kuin hajonneet osat. "Tyyppivika ja korjaus helppoa kuin heinänteko, nimimerkillä BtDt"

Harry
-

ViestiKirjoittaja Harry » 25.5.2009 23:31

Jep, Slamitilta uus kahva ei itellekään huimia maksanu. Uudesta kahvasta ja vanhan sisuskaluista kokosin toimivan yhdistelmän. Myös lukko siirretään vanhasta uuteen. Sen sai jotenkin kammettua vanhasta ruuvarilla muistaakseni, ja liksahti uuteen paikalleen painamalla. Varovaisuus suositeltavaa ettei kynnet jotka lukkoa pitää, mee poikki tms.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”