mk2 golf kaasuttimen säädöt, korkea polttoaineen kulutus
Valvoja: ffp jäsenet
mk2 golf kaasuttimen säädöt, korkea polttoaineen kulutus
kysymys kuuluu: miten hoidetaan pierpurg 2e2 kaasuttimesta säädöt kuntoon, ja onko tee-se-itse-mies homma? vai tarvitseeko olla joku pätevä kaveri hoitamassa? ajoneuvo vm. 1989 1,8 volkswagen golf
Tarkka säätö vaatii pakokaasumittarin. Kotikonsteinkin kaasaria voi yrittää säätää. Säätö tapahtuu tyhjäkäynnin säätöruuvista joka löytyy kaasarin oikealla puolella olevan alipainesäätimen takaa (13 mm pultin kanta) sekä seosruuvista kaasarin päällä. Seosruuvi on ilmanputsarikotelon päällä olevan tulpan alla.
Säädä ensin tyhjäkäynti noin 750 kierrokseen. Sen jälkeen käännä seosruuvia varovasti siihen kohtaan missä käynti on korvakuulolta paras ja savutus mahdollisimman vähäistä. Säädön onnistuminen edellyttää että kone on lämmin ja että kaasari sekä kone on kunnossa.
Säädä ensin tyhjäkäynti noin 750 kierrokseen. Sen jälkeen käännä seosruuvia varovasti siihen kohtaan missä käynti on korvakuulolta paras ja savutus mahdollisimman vähäistä. Säädön onnistuminen edellyttää että kone on lämmin ja että kaasari sekä kone on kunnossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa