Passat 3bg:hen passat 3c:een navi??
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3bg:hen passat 3c:een navi??
Meinasin jos vaihtais oman navin tohon uudempaan 3c pasatin naviin ,onko kellään tietoo onnistuuko?? Toi uusi vaan toistais cd,mp3 ja dvd levyt niin ei tarttis cd boxia.
-
- -
Samaa hommaa vähän katsellut. Onnistuu, mutta melkoinen työ on siirrellä penkinlämmittäjien, luistoneston ja lasinlämmittimen katkaisijat jonnekin muualle leveämmän radion naaman tieltä. Itse radion runko on käsittääkseni ihan saman kokoinen kuin MFD:n eli 2DIN mitoissa.
Hätävilkun katkaisijalle saa paikan laittamalla skodan superbin ilmanvaihdon keskisuulakkeet, jossa paikka moisille.
Mulla on kyllä jostain napsaistu kuva kabiinista missä on tuo on sovitettu, mutta en nyt löytänyt sitä. Vaan eipä siinä mitään erikoista ole. Parikin toteutusta olen netissä tavannut, yhdistävä tekijä ollut tuo katkaisijoiden uudelleensijoittelun tökerö toteutus.
Eli hyviä ideoita katkaisinten toteuttamisesta otetaan vastaan!
Hätävilkun katkaisijalle saa paikan laittamalla skodan superbin ilmanvaihdon keskisuulakkeet, jossa paikka moisille.
Mulla on kyllä jostain napsaistu kuva kabiinista missä on tuo on sovitettu, mutta en nyt löytänyt sitä. Vaan eipä siinä mitään erikoista ole. Parikin toteutusta olen netissä tavannut, yhdistävä tekijä ollut tuo katkaisijoiden uudelleensijoittelun tökerö toteutus.
Eli hyviä ideoita katkaisinten toteuttamisesta otetaan vastaan!
-
- -
Tästähän se selviää varsin kivasti:
Tämä tosin on vissiin Touaregin navi, vai olisko polon, no se kantikkaampi joka tapauksessa. Leveys kuitenkin samaa luokkaa. Katselen jos tulee vastaan se pyöreämpi malli.
e: Passatworldissa on ollut joskus kuvat asennuksesta, mutta jälleen tuo touaregin mfd2
e2: http://vwnavi.com/gallery/showphoto.php?photo=212 Tuolta löytynee aika hyvin tietoa muutoksen tekoon muutoinkin

Tämä tosin on vissiin Touaregin navi, vai olisko polon, no se kantikkaampi joka tapauksessa. Leveys kuitenkin samaa luokkaa. Katselen jos tulee vastaan se pyöreämpi malli.
e: Passatworldissa on ollut joskus kuvat asennuksesta, mutta jälleen tuo touaregin mfd2
e2: http://vwnavi.com/gallery/showphoto.php?photo=212 Tuolta löytynee aika hyvin tietoa muutoksen tekoon muutoinkin
Viimeksi muokannut triheadwolf, 19.4.2009 22:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”