-oo sdi cordo miten prk..le lohko lähtee vaihteistosta irti?
Valvoja: ffp jäsenet
-oo sdi cordo miten prk..le lohko lähtee vaihteistosta irti?
eli lohko tulee n.40mm. ulos laatikosta ja ottaa kiinni vaihteistosta tulevaan vetoakselin laippaan.saakos sitä tappia joka tulee sinne asetelman sisään niin vedettyä sieltä vaihteiston päästä missä on sellanen peitelevy(vihreä) ja tuleeko sieltä öljyt ulos kun sen peitelevyn vääntää pois. kiitoksia etukäteen neuvoista.perkele että vituttaa
Tämä on niitä vw harrastelun salaisia kikkoja. Eli vaihteisto irtoaa silleen pyöräyttämällä, eli se vedetään ensin irti kohdistustapeistaan, pyöräytetään sellaiseen asentoon että laippa nousee siihen taakse melkein lohkoon kiinni. Tämä on ainoa asento missä vaihteisto mahtuu muljahtamaan pois paikaltaan. Kyseinen operaatio on todella vittuimainen suorittaa ahtaassa konehuoneessa etenkin kun auto on pukkien varassa maassa ja sitä käsivoimin joutuu siellä pyörittelemään. Onnea.
joo se peltilirpake on poistettu.ja vauhtipyörä ottaa hieman vetolaippaan kiinni .eli moottoria pitää sitten kallistaa taaksepäin? ,koska eteepäin kallistettaessa lohkon alauloke otta vetolaippaan kiinni.eikä kone käänny montaakaan astetta eteenpäin normaalista asennostaan.mutta onko siis niin ettei sitä keskitappia pidä onkia sisääpäin , kun näyttäis että se on vielä siellä asetelman sisällä.kyllähän g2,jetasta, -88 passatista lähti tähän verrattuna helposti.nyt vaan lisää helpottavia neuvoja
Viimeksi muokannut petri m, 14.4.2009 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa