Mistä voi hankkia vimpaimen, jolla voi irroittaa tulpanjohdot tulpista ?
Joku mystinen koukku?
Auto on Golf IV 1.4
Tulpanjohdot
Valvoja: ffp jäsenet
Tulpanjohdon irroitusvimpain
Katsoin ohjekirjasta ja konepellin alta. Ei siellä ollut kyseistä vimpainta.
Mahtaiskohan jollain olla sellaista joutilaana? Lunastaisin mielelläni !
Tai edes kuvaa,tekisin itselleni sellaisen.
Mahtaiskohan jollain olla sellaista joutilaana? Lunastaisin mielelläni !
Tai edes kuvaa,tekisin itselleni sellaisen.
Onkos tuossakin 1.4 koneessa puolat tulppien päällä niinkuin omassa 1.6 16v:ssä, vai onko siinä tulpanjodot perinteiseen tapaan?
Jos puolat majailee suoraan tulppien päällä, niin itse olen ihan pitkillä pihdeillä tai jämäkällä talttapäämeisselillä nostanut puolat tulppien päältä pois kevyesti ylöspäin kampeamalla.
Jos puolat majailee suoraan tulppien päällä, niin itse olen ihan pitkillä pihdeillä tai jämäkällä talttapäämeisselillä nostanut puolat tulppien päältä pois kevyesti ylöspäin kampeamalla.
Ei ole puolia tulppien päällä. Johdot tuntuu olevan tosi tiukalla.
www.AHW-Shop.de näkyy olevan kyseinen työkalu. 19.50.
Ei olikein Saksa taivu,miten tuon sieltä saisi?
Erikoisen näköinen vempele !
www.AHW-Shop.de näkyy olevan kyseinen työkalu. 19.50.
Ei olikein Saksa taivu,miten tuon sieltä saisi?
Erikoisen näköinen vempele !
-
- -
Tulpanhatun "ulosvedin"
Jep eli jos kyseessä on peltikuoriset tulppien hatut niin ainoa "oikea" työkalu on siihen onkelmaan on sellainen putken pätkä josta toinen kylki on avonainen ja putken päässä on sellaiset pienet väkäset jotka ottavat hatun "prässättyjen" kylkiin kiinni kun avainta käännetään hieman.
Ilmeisesti se on ollut vakiovaruste mm..3 korisissa vr6 golperoissa??!
Joskus itsekkin täältä taisin asiaa kysellä jne ja jokusen piirrustuksenkin taisin nähdä missä oli mitat sellaisen tekemiseen. Mutta alkoi niin laiskottaan etten jaksanut alkaa askartelemaan joten lompsin kauppaan missä myydään koneistukseen jne jne erikoisempia työkaluja ja sieltähän sellainen löytyi...
Hinta oli sitten sen 82.00 jököö tms....made in usa....
p.s. on pysynyt johdot/hatut ehjinä...:D elämä on...:)
Ilmeisesti se on ollut vakiovaruste mm..3 korisissa vr6 golperoissa??!
Joskus itsekkin täältä taisin asiaa kysellä jne ja jokusen piirrustuksenkin taisin nähdä missä oli mitat sellaisen tekemiseen. Mutta alkoi niin laiskottaan etten jaksanut alkaa askartelemaan joten lompsin kauppaan missä myydään koneistukseen jne jne erikoisempia työkaluja ja sieltähän sellainen löytyi...
Hinta oli sitten sen 82.00 jököö tms....made in usa....
p.s. on pysynyt johdot/hatut ehjinä...:D elämä on...:)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”