nyt tarvis mielipiteitä mikä rikko koneen. syitä etittiin huonoon käyntiin jaon pomppaamisen syystä, ja vaikka mitä muuta pyöritettiin päässä.. tänään sit tuli mieleen että kansipahvi. tuumasta toimeen ja kansi irti kunnes oho! oli tämmöistä jälkeä kyseessä:
pahoitteluni isoista kuvista mutta näkee selvemmin
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009006.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009007.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009008.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009009.jpg
pörhön asentaja sanoi että ensimmäisen kerran hän näkee kyseisen tilanteen että esikammio irronnu.
mutta mikäs tähän vois olla syy?
nimimerkillä varmasti viimeinen aaz
aaz:n konerikko. mikäköhän mahto olla syy?
Valvoja: ffp jäsenet
pahoitteluni isoista kuvista mutta näkee selvemmin
Täh? Selvemmin? Vitsiniekka. ;)
mutta mikäs tähän vois olla syy?
Luulen erottaneeni kuvista nippanappa esikammion, mistä on lohjennut pala pois. Olisiko syynä siis halennut esikammio, joka sitten päässyt lipsahtamaan väärään paikkaan? Olen kuullut myös huhuja tippuneista kammiosta, joten kohtalotovereita voep olla.
ei se esikammio "tipu" sinne männän päälle koska siitä on puolet sylinteriporauksen ulkopuolella.Joskus harvinaisessa tapauksessa esikammio pääsee pyörähtämään ja tähän on yleensä syynä esikammiosta puuttuva kuula joka lukitsee sen oikeaan asentoon.Toinen todennäköinen onkin sitten esikammion halkeaminen ja luulen että tässä on kyse juuri siitä.
Esikammio halkeaa niin pahasti että siitä irtoaa paloja jotka putoavat männän päälle ja lyövät lisää paloja irti kannesta...
Esikammio halkeaa niin pahasti että siitä irtoaa paloja jotka putoavat männän päälle ja lyövät lisää paloja irti kannesta...
Laitahan jarski kunnon kuvia ennenkuin aletaan arpomaan mikä meni pieleen.Onhan näissä ollut ongelmaa noiden esikammioiden kanssa,eli tuppaavat halkeamaan ja pahimmillaan murenevat männän päälle mutta vaikea mennä arpomaan mikä tässä on pielessä..
Joskus esikammio lähtee pyörimään pesässään ( kannen koneistusvirhe saattaa tehdä tämän+kuula otettu pois) ja kun reikä on "ummessa" ja syöttöpumppu painaa väkisin dieseliä kammioon muutaman sadan barin voimalla niin voipi arvailla miten siinä käy...
Joskus esikammio lähtee pyörimään pesässään ( kannen koneistusvirhe saattaa tehdä tämän+kuula otettu pois) ja kun reikä on "ummessa" ja syöttöpumppu painaa väkisin dieseliä kammioon muutaman sadan barin voimalla niin voipi arvailla miten siinä käy...
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1294.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1295.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1296.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1297.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1298.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1299.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1300.jpg
tuossa ois parempi laatusia kuvia.
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1295.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1296.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1297.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1298.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1299.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_1300.jpg
tuossa ois parempi laatusia kuvia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa