Alusta & Vanteet
Valvoja: ffp jäsenet
Alusta & Vanteet
Ostin viime kesänä 8x17" Dotz Mugellon vanteet 97 vuoden Volkswagen Ventooni ja ne mahtuivat hienosti alle, mutta kun talvella vaihdoin JOM coil-over alustan ei vanteet enää mahtunut alle vaan vanteet ottavat kiinni jousiin. Joten ajattelin jos te kokeneempina osaatte kertoa, että kuuluisiko JOM coil-over alustan viedä niin paljon enemmän tilaa vai olisinko kenties saanut kokonaan väärät iskaritolpat?
Mugelloissa et muistaakseni 35 tai 38. Samaa luokkaa kuitenkin kuin Ventossa pitäisi olla.. paljonko alustan käyttäytyminen muuttuu jos apujousen ottaa pois kun sellainen JOMin alustassa olisi, jos sen pois irroittamisella saisi tiputettua?
Rengas ottaa melkein nyt jo kaareen kiinni ja 10mm spacerikään ei riitä..
Rengas ottaa melkein nyt jo kaareen kiinni ja 10mm spacerikään ei riitä..
kyllä se vähän vaikuttaa tietenkin tod näk jäykkyyteen... mutta mulla oli ventossa et 42 7" ja 225 kumeilla olevat renkaat ja 6 mm spacerit riittti.. ettei tarvinnut ottaa apujousta pois. no minä en sitä edes tiennyt et olisi voinut sen apujousen ottaa pois.. myös olisi saanut enemmän tonttiin auton kun ei riiittänyt apujousen kanssa säätövara. tarpeeksi.
Ja edittiä: tietysti joutuu säätämään uudestaan korkeuden, jos meinaa sen apujousen pois ottaa aika paljon ruuvailla ylös näin ainakin minun järki sanoo?
Ja edittiä: tietysti joutuu säätämään uudestaan korkeuden, jos meinaa sen apujousen pois ottaa aika paljon ruuvailla ylös näin ainakin minun järki sanoo?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”