02A ja Hinta??
Valvoja: ffp jäsenet
02A ja Hinta??
minkälaista hintaa tosta 02A lodjusta kannattaa maksaa käytettynä??? ihan mielenkiinnosta kyselen...
02A on siis kestävämpi kuin 020, mistä syystä se on suosittu 'upgrade' viritetyn moottorin yhteydessä.
02A:ssa on nestekytkin ja vaijeritoiminen vaihteensiirto. Tosin joissain pienemmällä moottorilla varustetuissa autoissa on ollut 02A:ta myös vaijerikytkimellä. Esim. 1.6-litrainen peltikeuka-Passat.
Jos nestekytkimisen 02A:n laittaa 020:n tilalle, pitää tulipeltiin tehdä reijät kytkimen pääsylinterille, ja käyttää Passatin tms. poljinasetelmaa, sekä jarrunestesäiliötä jossa lähtö kytkimen hydrauliikalle. Muuten homma on plug and play, kunhan omaa sopivat vetarit.
02A:ssa on nestekytkin ja vaijeritoiminen vaihteensiirto. Tosin joissain pienemmällä moottorilla varustetuissa autoissa on ollut 02A:ta myös vaijerikytkimellä. Esim. 1.6-litrainen peltikeuka-Passat.
Jos nestekytkimisen 02A:n laittaa 020:n tilalle, pitää tulipeltiin tehdä reijät kytkimen pääsylinterille, ja käyttää Passatin tms. poljinasetelmaa, sekä jarrunestesäiliötä jossa lähtö kytkimen hydrauliikalle. Muuten homma on plug and play, kunhan omaa sopivat vetarit.
Kannattaa myös huomioida että vauhtipyörän, kytkinlevyn-ja astelman pitää olla 02A:n kanssa yhteen passaavat.
Starttikin taitaa olla erilainen kuin tavis-kankilaatikossa (?).
Kannattaa myös huomioida että vauhtipyörän, kytkinlevyn-ja astelman pitää olla 02A:n kanssa yhteen passaavat.
Starttikin taitaa olla erilainen kuin tavis-kankilaatikossa (?).
Olikos niissä se Akselin paksuus erona?? niin ja tietenkin se kytkin on varmaan mallia hieman kestävempi ku tavallisen 020 kytkin. saiskos joku laitettua linkkiä kuvista 02A laatikosta? siis ei mitään räjäytys kuvia vaan ihan oikeeta kunnon kuvaa, ihan mielen kiinnosta...
Itse maksoin juuri 250e (+50e lähetyskuluja) sisältäen melkeinpä kaiken mitä swappiin voi tarvita.
Noita on aika laidasta laitaan hinnoissa.
Juu, kiitos tiedosta. Oon vaan hieman yrittäny kartottaa, minkälaisia hintoja porukat on maksanut...
hb81:llä lähti myös startti paketin matkaan täältä pohjoisemmasta, äkkiseltään muisteltuna laatikko, keppi, vaijerit, startti, kytkin täyd. ja vp. Ainakin..
Muuten hb81, jos jotain tarvit vielä swappia varten niin huutele, löyty joku maili jossa puhuit jostain tulipellissä olevasta kannakkeesta joka ainakin jäi laittamatta pakettiin...
Muuten hb81, jos jotain tarvit vielä swappia varten niin huutele, löyty joku maili jossa puhuit jostain tulipellissä olevasta kannakkeesta joka ainakin jäi laittamatta pakettiin...
35ilow: se tulipeltiin tuleva kannake on juurikin kyktinsylinteriä varten.
Eli sen tarttis että saisi tukevan asennuksen.
Jos pistää suoraan tulipeltiin niin saattaa ajan kanssa revetä irti siitä tulipellistä.
Näin mulle kerrottiin kun ekan kerran kyselin tuosta laatikko swapista.
Eli sen ainakin vielä tartteisin.
En vielä kurkannu siihen lootaan missä laatikkon on.
Ilmottelen kyllä sitte mitä vielä lisäksi tartten kun alan pakertamaan =)
Eli sen tarttis että saisi tukevan asennuksen.
Jos pistää suoraan tulipeltiin niin saattaa ajan kanssa revetä irti siitä tulipellistä.
Näin mulle kerrottiin kun ekan kerran kyselin tuosta laatikko swapista.
Eli sen ainakin vielä tartteisin.
En vielä kurkannu siihen lootaan missä laatikkon on.
Ilmottelen kyllä sitte mitä vielä lisäksi tartten kun alan pakertamaan =)
Tässä täydellinen lista:
Itse vaihdelaatikko
Vaihdekeppi ja vaijerit
Polkimet
Pää- ja työsylinterit
Jarrunestesäiliö
Startti
Pelti moottorin ja loodan väliin
Vauhtis ja asetelma
Kykinakselille sopiva kytkinlevy
Työsylinterin tukirauta tulipeltiin (toimii ilmankin, mutta paljon tukevampi)
Tuurista riippuen vetarit (lähinnä nivelten koko)
Itse vaihdelaatikko
Vaihdekeppi ja vaijerit
Polkimet
Pää- ja työsylinterit
Jarrunestesäiliö
Startti
Pelti moottorin ja loodan väliin
Vauhtis ja asetelma
Kykinakselille sopiva kytkinlevy
Työsylinterin tukirauta tulipeltiin (toimii ilmankin, mutta paljon tukevampi)
Tuurista riippuen vetarit (lähinnä nivelten koko)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”