Ostin caddyn 1,6d -88 ja huomasin, että vesipumpun hihnapyörä on eri linjassa kuin laturin ja kampiakselin pyörät. Mistähän se mahtaa johtua?
Kampiakselin hihnapyörä myös ''väpättää'' tyhjäkäynnillä..
1,6d caddyn hihnäpyörät
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Hihnapyöriä on suuri joukko erilaisia, Dieseleihinkin.
Itsellänikin oli ammoiset ajat orig. hihnapyörät eri linjassa (tehtaan jäljiltä),
jopa niin, että millin leveämpi hihna meni heti mutkalle, ja popsahti kauniisti
pois kesken cruisailun.
Mutta huomasin, että Laturin sijaintia pystyy säätämään sivusuunnassa.
Eli laitapas prikkaa sinne ylimmän kiinnitysakselin väliin... joka on
siinä laturin "jalassa" näin saa helposti kaksi kiilapyörää oikeaan linjaan.
Itsellänikin oli ammoiset ajat orig. hihnapyörät eri linjassa (tehtaan jäljiltä),
jopa niin, että millin leveämpi hihna meni heti mutkalle, ja popsahti kauniisti
pois kesken cruisailun.
Mutta huomasin, että Laturin sijaintia pystyy säätämään sivusuunnassa.
Eli laitapas prikkaa sinne ylimmän kiinnitysakselin väliin... joka on
siinä laturin "jalassa" näin saa helposti kaksi kiilapyörää oikeaan linjaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa