vakionopeudensäädin ongelma passat vm -90
Valvoja: ffp jäsenet
vakionopeudensäädin ongelma passat vm -90
Osaiskos joku kertoa mistä löytyisi vakkarin keskusyksikkö, tai mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa toimimattomuuteen?? Koitin virtoja hiukan mittailla ja ainakin viikselle asti virta kulkee normaalisti ja sulakekin on täysin kunnossa!
Autona siis 2.0 Passat vm -90 ja automaatti. moottorityyppi on 2E ja vakkari on tehdasasennettu.
Autona siis 2.0 Passat vm -90 ja automaatti. moottorityyppi on 2E ja vakkari on tehdasasennettu.
-
- -
Juu alipainetoiminenhan se on... missähän kohtaa se pumppu mahtaa oikein sijaita? Kaasupolkimen takana on ainakin jokin "palje" josta lähtee letkuja. Mietin vaan noita sähköjä kun viikseltä lähtee kauhea nippu piuhaa ja ei oikein tiedä mikä on minnekkin.
Entäs kun jarruppolkimessa on kaksi kytkintä, niin kumpi mahtaa liittyä vakkariin?
Entäs kun jarruppolkimessa on kaksi kytkintä, niin kumpi mahtaa liittyä vakkariin?
-
- -
Luulen että se naksuva rele on siellä vakkarin boksissa. Olen ite yrittänyt kattoa kaikki sulaketaulun releet läpi ja sieltä en vikaa löytänyt. Missään kaavioissakaan ei sulaketaulussa ole mainintaa vakkarin releestä, eli se on luultavimmin siellä boksissa itsessään. Mulla ei rahkeet riitä kojetaulun avaamiseen, joten boksikin jäänee avaamatta.
EDIT: Kuulemma melko yleistä että boksi hajoaa. Tai sitten alipaineletkut vuotaa. Tai polkimen venttiili paskana (siellä on ilmaventtiili jotka laukaisee alipaineen jos jarrua painaa).
EDIT: Kuulemma melko yleistä että boksi hajoaa. Tai sitten alipaineletkut vuotaa. Tai polkimen venttiili paskana (siellä on ilmaventtiili jotka laukaisee alipaineen jos jarrua painaa).
-
- -
Ei bensavehkeissä mitään erillistä pumppua ole vaan systeemi toimii moottorin tekemällä alipaineella kuten jarrutehostinkin. Lokarin sisällä on alipainesäiliö, alipainetta käytetään vissiin ilmastoinnin läppien ohjailuun myös.
Juu ja boksivikaa veikataan täällä tutun korjaajan kommentin mukaan, tässä ikäluokassa siellä vika löytyy todennäköisesti.
Mulla on kanssa -95 VR6 Golfissa sellainen ongelma, että välillä vakkari pelaa ongelmitta, toisinaan ei ollenkaan ja toisinaan putoilee pois päältä. En ole viitsinyt korjata koska täytyyhän vanhassa autossa jokin vika olla ;)
Juu ja boksivikaa veikataan täällä tutun korjaajan kommentin mukaan, tässä ikäluokassa siellä vika löytyy todennäköisesti.
Mulla on kanssa -95 VR6 Golfissa sellainen ongelma, että välillä vakkari pelaa ongelmitta, toisinaan ei ollenkaan ja toisinaan putoilee pois päältä. En ole viitsinyt korjata koska täytyyhän vanhassa autossa jokin vika olla ;)
-
- -
-
- -
Varaosia saa tuolta slamit.net:stä
Viimeksi muokannut Klonksvaagen, 29.3.2009 15:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
^ Kuin myöskin.
<Tuolla> on ainakin kytkentäkaavoja.
<Tuolla> on ainakin kytkentäkaavoja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”