Onko teitillä kuvia omasta autostanne lisävaloilla olis mukava nähdä minkä näkösia ja mikä tärkeintä kertokaa merkki malli ja todellinen teho käytännössä eli riittävyys. Sitä kin on tullut jo 50-v mittariin enkä nyt pasuunaa meinaa niin sitä rupeaa nuita valoloita kaipailee ja ainahan niistä on mukavuutta ja hyötyä ollut, eikös?
Laitelkaa tietoa tänne jotta meille muillekkin olis apua kokomuksistanne meinaan lisävaloista=)
Olen tuolla kysellyt xenoneistakin umpioina ja vain valoina mutta tuntuu jotkut kaipaavan lisäksi vielä lisävalojakin.. kerro myös vakiovalosikin eli minkä lisäksi olet hankintasi tehnyt, ja miksi=) eikö riittänyt vaiko vaan ?
palaillaan
jorma
No mitkä lisävalot Passat 3B Variantin keulille ja mistä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Noista oli hyvä topic joskus ainakin parisen talvea sitten. Varmaan pituuttakin useampi sivullinen. En kyllääkään muista otsikkoa enää.
Mulla oli Passatissa Hellan 1000FF (100W polttimot) rekisterikilven alle tulevalla raudalla puskurin päällä kiinni ja ylätuet konepellin alle kiinni. Lisäksi oli puskurin alla jotkut pienet neliskanttiset lisäpitkät, jotka näytti vähänä enempi sivuun keskilinjasta "hirvivaloina". Sillä tavalla näki hyvin. Mulla oli myös käyttökytkin niille sisällä. Paksut johdot pitää olla ja tukeva rele, niin valoteho riittää tuolla setillä, joskin se on laiton, kun auton omatkin pitkät palavat samalla.
Nyt samaiset 1000FF:t on audissa ja hyvin näkee!!!
Kokeile haulla vaikka "lisävalot" tai "lisävalojen asennus"
Mulla oli Passatissa Hellan 1000FF (100W polttimot) rekisterikilven alle tulevalla raudalla puskurin päällä kiinni ja ylätuet konepellin alle kiinni. Lisäksi oli puskurin alla jotkut pienet neliskanttiset lisäpitkät, jotka näytti vähänä enempi sivuun keskilinjasta "hirvivaloina". Sillä tavalla näki hyvin. Mulla oli myös käyttökytkin niille sisällä. Paksut johdot pitää olla ja tukeva rele, niin valoteho riittää tuolla setillä, joskin se on laiton, kun auton omatkin pitkät palavat samalla.
Nyt samaiset 1000FF:t on audissa ja hyvin näkee!!!
Kokeile haulla vaikka "lisävalot" tai "lisävalojen asennus"
Em. lisärit ovat kyllä sikäli huonot ilman muita lisäpitkiä, etteivät tuota mielestäni tarpeeksi yleisvaloa vaan hyvin spottimaisen pitkän valon kauaksi eteenpäin. Puolihajottava linssi auttaa hieman tilanteeseen muttei sekään täysin tilannetta pelasta, ainakin halogen-polttimolla ovat mielestäni hieman mitäänsanomattomat lisärit suomen mutkaisilla teillä, suorilla ovat kyllä kivat.
Boschin 225 ja esim. Navigator hyvillä polttimoilla on mielestäni perinteisen hyvät lisävalot, searchilla löytyy todella paljon juttua näistä.
Boschin 225 ja esim. Navigator hyvillä polttimoilla on mielestäni perinteisen hyvät lisävalot, searchilla löytyy todella paljon juttua näistä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”