Golf 2 takajarrukilpi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Golf 2 takajarrukilpi
Takajarrukilpi on tullut tiensä päähän.
Korjausmanuaali kertoo kaiken muun autosta paitsi tuon irroituksen, joten onko tuo kilpi napatapin alla kiinni vai lähteekö muuten?
Jos napatapin alla niin se lienee mukavan tukevasti kiinni tuollaisessa -90 mallissa? Eli lähteneekö hyvillä perustyökaluilla vai tarviikohan kaasua? Uudet pultit varmaankin laittaisin.
Motonetti ei osaa myy joten alkuperäinen lienee ainut vaihtoehto vai onko joku löytänyt muualta?
Korjausmanuaali kertoo kaiken muun autosta paitsi tuon irroituksen, joten onko tuo kilpi napatapin alla kiinni vai lähteekö muuten?
Jos napatapin alla niin se lienee mukavan tukevasti kiinni tuollaisessa -90 mallissa? Eli lähteneekö hyvillä perustyökaluilla vai tarviikohan kaasua? Uudet pultit varmaankin laittaisin.
Motonetti ei osaa myy joten alkuperäinen lienee ainut vaihtoehto vai onko joku löytänyt muualta?
-
- -
- Viesti:
-
- -
H.J. Liottelet niitä pultteja päivän-kaks.. Siis jos ei oo kiire.. Kolmekymppiä täyttävä vulva 242 työn alla.. Kaikki tehtaan tiukkaamat pultit on lähteny auki ilman tappelua, kiitos odottelun.. Tärkein homma on siinä, et poistaa paskat pultin molemmista päistä ja antaa aineen vaikuttaa riittävän pitkään..
Vaihdoin juuri -90 Jettaan vakaajallisen taka-akselin ja mulla lähti kaikki 8 pulttia takalaakeritapeista auki ilman mitään liottelua. Pultit on juuri sopivan mittaisia eivätkä työnny akselista ulos keräämään ruostetta.
Hyvä konsti ensiavuksi irroitusöljyn lisäksi on antaa pultin päähän kunnon isku sopivalla tuurnalla ja tarpeeksi isolla lekalla, se löystää pultin aika suurella prosentilla. Kilpi on siinä akselitapin ulkopuolella niiden 4pultin alla, ovat siis kovia, en muista olivatko 10.9 vai 12.9.
Hyvä konsti ensiavuksi irroitusöljyn lisäksi on antaa pultin päähän kunnon isku sopivalla tuurnalla ja tarpeeksi isolla lekalla, se löystää pultin aika suurella prosentilla. Kilpi on siinä akselitapin ulkopuolella niiden 4pultin alla, ovat siis kovia, en muista olivatko 10.9 vai 12.9.
-
- -
- Viesti:
Vähän aikaa sitten tutkin albumia ja ymmärsin että M8x55 ja 0,74 € kipale.
Jos ne lujemmat pultit on niin tuohon hintaan haen ne tiskiltä samalla kun pellitkin... Ei ne ruuvikaupassakaan ilmasia ole ja eipähän tarvi ajaa lisää jos samalla käynnillä saa mukaan.
Nii, ja sittenhän voi aina sanoa että tähän autoon ei ole laitettu muuta kuin original teile ;)
No joo. Olen alentunut laittamaan italialaisen tms. Hall-anturin. Hyi minua.
Jos ne lujemmat pultit on niin tuohon hintaan haen ne tiskiltä samalla kun pellitkin... Ei ne ruuvikaupassakaan ilmasia ole ja eipähän tarvi ajaa lisää jos samalla käynnillä saa mukaan.
Nii, ja sittenhän voi aina sanoa että tähän autoon ei ole laitettu muuta kuin original teile ;)
No joo. Olen alentunut laittamaan italialaisen tms. Hall-anturin. Hyi minua.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”