
http://i603.photobucket.com/albums/tt120/tonisten/DSC_5653.jpg?t=1235570023
Auto on saksanmaalta tuotu, kuten koneenkin perusteella voi jo päätellä. Varusteista mainittavaa se perus kangaksinen sport sisusta, lasinen kattoluukku ja r32 puskurin oli vanha omistaja vaihtanut keulille. Ilmastointi ja penkinlämmittimet puuttuvat :(. Kesärenkaita ja vanteita ei myöskään mukaan tullut, mutta niiden metsästykksestä myöhemmin lisää.
Vanha omistaja oli alustaan laittanut -35mm madaltavat jouset, mutta kyllä se Golf citymaasturiksi niillä jää. Eli ensimmäisenä oli vuorossa alustan vaihto. Päädyin AP merkkiseen alustaan ja hyvin on tuntunut toimivan ainakin tähän päivään asti. Kallistuksenvakaaja päätyi myös vaihtoon madalluksen seurauksena ja merkiksi tuli H&R. Öljypohjan suojaksi hankintaan pistettiin myös fixuksen pohjapanssari. Harmitavan alas se tulee (5,5cm), mutta suojaa ainakin.
Golf kirjaimet lähti takaluukusta hyvin äkkiä ja takavalot saivat tummenuslakalla sikatummennuksen. Maskiin sommiteltiin v5-merkki ja hifistelyynkin sorruttiin. Subbarin koteloksi päätettiin varapyörän kotelo, eikä itse rengastakaan tarvinnut poistaa.
Vanteet löytyivät tuossa kuukausi takaperin, hieman osumaa ottaneina. Jokaisessa neljässä samanmoiset. Renkaat olivat lähes uudet ja vanteet ostinkin käytännössä renkaiden hinnalla. Pienellä hionnalla, kirosanoilla ja kiilotuksella niistä sitten saatiinkin ihan silmään sopivat. Vanteethan olivat siis ATP flash merkkiset ja kokoa on 8x17. Tuuman liian pienet joka suuntaan, mutta minkäs teet kun halvalla saa.. Syö muuten miestä kolmen kiillotetun vanteen jälkeen huomata, että neljännestä tulee monta kertaa parempi vähän eri menetelmillä. Ja ei kun uudestaan.
Poliisien varalta asensin autoon Nokian CK-7W autosarjan, jotta säästytään sakoilta.
Siinä nyt päälimmäiset asiat. Kerron lisää kun tapahtuu.
Vähän kuvia: http://i603.photobucket.com/albums/tt120/tonisten/02012009168.jpg
http://i603.photobucket.com/albums/tt120/tonisten/22122008154.jpg
Harmi kun ei ole vielä kuvia autosta matalimmillaan.