1.9 tdi 1749V -->2.0tdi 1749VA

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

1.9 tdi 1749V -->2.0tdi 1749VA

ViestiKirjoittaja Sami J. » 28.2.2009 22:20

Meneekö kyseinen ahdinswappi ongelmitta, pakosarjan joutuu vaihtamaan mutta mahtuuko turbon kello kun V:ssä on ylöspäin, VA:ssa alas. Jos jollain omakohtaista kokemusta, niin infoa kiitos :)

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 1.3.2009 12:35

Jos en nyt väärin muista niin tuossa 2.0TDI:ssä on ahdin ja pakosarja yhtä puuta.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 1.3.2009 12:38

pitkittäin vaiko poikittain?

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 1.3.2009 12:38

Jos tuohon profiilin kulkineeseen on vaihtoa tekemässä niin pitkittäin.

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

ViestiKirjoittaja Sami J. » 1.3.2009 12:45

Juu pitkittäin.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 1.3.2009 12:47

B6 Audi 2.0TDI pitkittäiskoneella on irtoahtimella ja uudempi passat 2.0TDI on poikittain, jossa pakosarja&pakopesä yhtäpuuta - niinkuin vitos golffissa. Otsikkoa voi tarkentaa, sillä ahdintyyppien alle mahtuu yksi jos toinenkin ahdin..

edit: Jos osanumerot on saatavilla, niin voin tarkistaa asian

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

ViestiKirjoittaja Sami J. » 1.3.2009 13:00

Ei ole osanumeroita, käytettynä olen ahdinta ostamassa. Tarkoitus oli vaihtaa omasta ahtimesta pakopesä ja -sarja niin saisi tohon sen laitettua.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 1.3.2009 13:06

Kysy ahtimen tarkat tiedot ensin ja laita vaikka privalla tiedot mulle, niin voin asian tarkistaa.

Ouwi
-
Viestit: 183
Liittynyt: 22.9.2007 16:36

ViestiKirjoittaja Ouwi » 1.3.2009 19:01

Eli tässä jutussa oli ideana vaihtaa rikkinäiseen 1749v:hen, ehjän 1749va:n runko, pakosiipi ja kompura puoli. Pelkkä pakopesä vnt siipineen tulisi tuosta rikkinäisestä v:stä ja loput ehjästä va:sta.

Kysymys siis kuuluu että käykö 2.0tdi:n VA:n runko ja rojut tuohon vanhaan passatin 1749v:n pakopesään?

Tuossa vielä kuva VA:n tyyppikilvestä: http://i653.photobucket.com/albums/uu25 ... G_0288.jpg

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 1.3.2009 22:47

Kyllä käy mutta pitkittäis-Passatin konehuoneeseen se sätöstys ei sovi. Passatissa alipainekello pitää olla ylöspäin ja tuossa hybridissä se tulee alaspäin ottaen kiinni pitkittäiseen runkopalkkiin.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 2.3.2009 6:45

Kuvien mukaan kello on tosiaan hiinä ja hiinä mahtuuko se alaspäin ahtimen ja runkopalkin väliin. Uskon kuitenkin TDIfreakin vastaukseen, enkä ihmettelisi vaikka Arttu olisi sen testannutkin :)

Sami J.
-
Viestit: 470
Liittynyt: 12.4.2007 18:07

ViestiKirjoittaja Sami J. » 2.3.2009 15:28

Hyvä että tuli selväksi, ei tarvii lähteä ite kokeilemaan. Löytyi myös sopivasti 1.9PD:stä VA ahdin, joten pääsee helpommalla.

FIN-Turbo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 13.2.2006 23:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja FIN-Turbo » 2.3.2009 16:23

tarkistettuna, kello ei mahdu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa