Juu, elikkä tuli kesävanteisiin ostettua tuollaiset piiloventtiilit ja koska ne tuli tilattua netistä, ei sitten oikein ollut mahdollisuutta kysyä myyjältä että minkähänlaiseen kireyteen nuo pitäisi laittaa. Tuntuisi äkkiseltään että ei niitä nyt tolkuttomaan "suoni katkee päästä" momenttiin voi ja pidä laittaa, koska silloinhan vanteen ja kiristysmutterin väliin jäävä kumitiiviste tursuaa prikan alta pois ja pahimmassa tapauksessa murtuu koko kumi piloille.
Jos jollain siis tuollaiset (tai vastaavat) sattuu itsellään olemaan, osaisitko sanoa kuinka pinkeelle ne olisi hyvä laittaa. Koska siinähän repee p*rse jos alkavat vuotamaan :D
Venttiilit
Piiloventtiilin kiristys vanteelle
Valvoja: ffp jäsenet
Vedät ne ensin O-rengasta vasten tiukkaan sormilla. Senjälkeen avaimella alat kirimään ja käytät omaa järkeä sen o-renkaan tursuamisen kanssa. Ei niihin ranne-momentteja tarvitse. Pitävät jos ovat pitääkseen. Jos ei niin tiivisteliimalla läjään.
Käyppäs kysyy paikallisesta rengasliikkeestä skootterin venttiilejä. Ovat puolet normiventtiilin pituudesta ja ajavat minun mielestä paremmin asiansa kuin piilovenat. Ja ei ole vuoto-ongelmia. Kestävät painetta yhtä paljon kuin normi kumiventtiili.
Nuissa valsseissa mopon venttiilit.
Käyppäs kysyy paikallisesta rengasliikkeestä skootterin venttiilejä. Ovat puolet normiventtiilin pituudesta ja ajavat minun mielestä paremmin asiansa kuin piilovenat. Ja ei ole vuoto-ongelmia. Kestävät painetta yhtä paljon kuin normi kumiventtiili.
Nuissa valsseissa mopon venttiilit.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 90 vierailijaa