MP:n kaasarien asennus autoon?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

N|ba
-
Viestit: 68
Liittynyt: 27.9.2008 12:01

MP:n kaasarien asennus autoon?

ViestiKirjoittaja N|ba » 17.2.2009 13:46

Elikkäs villi idea, kun youtubesta kattelin niin vaikuttais olevan aikas paljon noita laitteita mihin on nuo pyörän kaasarit istutettu? Ja kun peltiseppä olen niin en aivan kaikkea tiiä?

Ymmärtääkseni toi on vastaava ku vaihtais tuplakaasarit? (parempikin??)

http://www.youtube.com/watch?v=P4XND5ve ... re=related

Löytys tollanen video joka pisti miettimään et millanen homma ois istuttaa kaasarit omaan 1,3 jetsoniin, ku parilta tutulta vois aika edullisesti saada sellaset kaasarit? jos joku haluis vähän valaista asiaa jos on kokemusta tai tietoa?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 17.2.2009 14:35

Voihan ne laittaa.

Kysymys herää että miksi pitää tuommoiseen koneeseen laittaa. Tietysti jos haluaa harrastaa niin mikä ettei.

N|ba
-
Viestit: 68
Liittynyt: 27.9.2008 12:01

ViestiKirjoittaja N|ba » 17.2.2009 16:45

Ihan kokeilu milessä haluisinkin tehdä tuon, kun kaveripiirissä on noita MP harrastelijoita niin sais kaasarit varmaankin edullisesti

Eikä mulla oo mitään kokemusta vielä autojen tekniikan vaihdosta niin tuo vaikuttaa omaan päähäni paljon helpommalta.

Ja tietty mua ihan kiinnostaa mitä tollaset kinderi koneesta olisi mahd. saada irti.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 17.2.2009 17:32

Eipä siitä mahdottomia irtoa. Sataan hevoseenkin tarvitaan jo niin paljon rahaa, ettei ole enää oikeastaan mitään järkeä.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 17.2.2009 17:41

Kannattas varmaan ennemmin etsiä joku koirankopin kokoinen auto ja laittaa sieltä moottoripyöräpuolelta tekniikka ;)
Härvelit.com:ssa taisi olla mini moottoripyörän koneella ja kilvissä!

matti.l
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 16.9.2003 8:46

ViestiKirjoittaja matti.l » 23.2.2009 0:22

Mites kun kaikissa mopon kaasareissa ei kaikissa ole tuota kiihdytyspumppua, niin toimivatko sellaiset ollenkaan auto käytössä?

Vai kannattaako sittenkin edetä ihan vaan tuplakaasareilla...

Kyseessä 1,8 16v kakkiksen kone, johon kaasarit suunnitteilla.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.2.2009 0:40

Sehän saa aikaan vaan pahimmillaan pienen nykäisyn ennen kun ilman virtaus kurkussa nousee.

Sillä annetaan rikastusannos jolla kompensoidaan seoksen taipumus laihuuteen sekunnin osien ajan.

Jos se fillareissa toimii niin ei kai se auto niin kummallisesti tuosta eroa...

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 23.2.2009 7:15

Luistin muotoilulla saadaan aikaan "kiihdytyspumppumainen rikastus". Elikkä viilaamalla saa sitten lisää tai vähemmän soppaa kun painaa kaasua.

Toheltaja
-
Viestit: 2597
Liittynyt: 18.7.2003 21:51

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 23.2.2009 10:18

paljoltikin käytetty kikka, jos halutaan kaasarit, joissa ei o sisällä mitään virtausta "sekottavaa" kun ajetaan lutu pohjassa. Eli luistikaasareita on myös autoissa ollut jopa tehtaaltakin... Tosin ei näissä meidän hintaluokkaisissa kovinkaan paljoa :D

HarleyDavidsonengineincar
-
Viestit: 15
Liittynyt: 29.3.2009 21:14

HEI

ViestiKirjoittaja HarleyDavidsonengineincar » 29.3.2009 21:48

http://www.youtube.com/watch?v=SJpCWo1L ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=RCN7rIfp ... re=related
ja
http://www.youtube.com/watch?v=65OIusbf ... re=related

katokaas noi videot ja kommentoikaahan meikäläiselle.
harlikan kone noissa autois ei vittu mikä tehopommi..
yritän samaa kattoo mites käy.
Viimeksi muokannut HarleyDavidsonengineincar, 30.3.2009 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 29.3.2009 21:51

kannattaa kyllä pysyäkin erossa autoista kun ei edes sääntöjä osaa lukea perkele.

Heke26
-
Viestit: 186
Liittynyt: 18.11.2008 17:33

ViestiKirjoittaja Heke26 » 29.3.2009 22:36

Varmaan overdrive.fi foorumi pystyy auttaa sun jenkki räpellyksen kans vähä enemmän...

hirvonen
-
Viestit: 103
Liittynyt: 31.3.2009 10:24

ViestiKirjoittaja hirvonen » 31.3.2009 19:43

meillä jokkis autoissa ollu noita moposportin kiihdytys pumpullisia dellerton suoraveto kaasareita ja eipä niistä pahaa sanottavaa löydy..:) vähän ne on tarkkoja säädöistä mutta muuten toimii aivan loistavasti (ainakin kaasu pohjassa..:)

Heke26
-
Viestit: 186
Liittynyt: 18.11.2008 17:33

ViestiKirjoittaja Heke26 » 31.3.2009 23:22

Ei taida tuollainen harrikan moottori jaksaa viedä jotain bel airia... Jossain minissä voi olla ehkä luotettavampi ja tehokkaampi muuten en näe mitään järkeä...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 16 vierailijaa