elikkä kiinnostais jos joku vois senverran jeesii et mitä eroa on noissa caddyn tolpissa verrattaen 2 koppasen tolppiin? onko tietoa miten jousi eroaa sitten? caddyyn noita madallusjousia kattellu mut ei oikeen oo ollu kaupan mut 2 koriseen niit ois hyvinkin ja käytettynä huokeast jopa..
kiitti t jani
mk1/mk2 etutolppien erot?
Valvoja: ffp jäsenet
Seuraava tieto ei ole faktaa, mutta näin olen kuullut ja ymmärtänyt:
Mk1 tolpissa on napa samaa rautaa tolpan kanssa. Iskaripatruuna on tolpan sisässä ruuvvattuna. Kun taas mk2 saa tolpan irti navasta kahdella pultilla. Ja mk2 kun aina ostat iskarin, tulee se koko tolppa mihin laitetaan vain jousi ja eiku paikoilleen.
Tämmöistä infoa sain kun joskus aikoinaan kyselin 86c poloon isompia jarruja eteen. Kuulema nuo mk1:n gti:n etutolpat on kova sana polomiesten keskuudessa. Kuulemma passaa bolt-on. En tiedä sitten varmaksi kun en ole nähnyt livenä.
Jousien halkaisijasta ei ole mitään käsitystä, mutta luulempa että mk1:ssä olisi sentin pari pienempi.
Mk1 tolpissa on napa samaa rautaa tolpan kanssa. Iskaripatruuna on tolpan sisässä ruuvvattuna. Kun taas mk2 saa tolpan irti navasta kahdella pultilla. Ja mk2 kun aina ostat iskarin, tulee se koko tolppa mihin laitetaan vain jousi ja eiku paikoilleen.
Tämmöistä infoa sain kun joskus aikoinaan kyselin 86c poloon isompia jarruja eteen. Kuulema nuo mk1:n gti:n etutolpat on kova sana polomiesten keskuudessa. Kuulemma passaa bolt-on. En tiedä sitten varmaksi kun en ole nähnyt livenä.
Jousien halkaisijasta ei ole mitään käsitystä, mutta luulempa että mk1:ssä olisi sentin pari pienempi.
tyhmä ku oon
meinaakko että voisin ottaa 2 koppasen madallusjouset ja iskee ne suoraan caddyn tolppaan?? tai sitten 2 kokotolpan?
Käytännössä kakkosen tolpan erot on hieman suurempi kiinnitysreikien väli sekä koko tolppa on hiemna pidempi. Eli pikku vinguttelulla kakkonen käy ykköseen
ei kellään sattuis oleen kuvaa k.o jutuista ja eroista esim 1 2 tolpat yms muutokset? kuinkas tuo tolppa jos on eripituinen niin vaikuttaako se mataluuteen? mikä kiinnitysreikien oli tuo ero siinä alhaalla vai ylhäällä? jos ylhäällä niin voiko vanhasta tolpasta käyttää sen yläpään
ei kellään sattuis oleen kuvaa k.o jutuista ja eroista esim 1 2 tolpat yms muutokset? kuinkas tuo tolppa jos on eripituinen niin vaikuttaako se mataluuteen? mikä kiinnitysreikien oli tuo ero siinä alhaalla vai ylhäällä? jos ylhäällä niin voiko vanhasta tolpasta käyttää sen yläpään
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa