elikkä nyt ois jako sun muut jakorempan jälkeen kohdillaan mutta nyt tuli semmonen vika että valo rupee vilkkumaan vaikka lämmöt on n.70 asteen kohdilla..lämpöjä ei kuitenkaan nosta normista enempää..
kaikki liittimet on paikoillaan ja silleen olisko vinkkejä mikä vois olla vialla?
transporter jäähdytinnesteen merkkivalo...
Valvoja: ffp jäsenet
Onhan nestettä tarpeeksi? Se valo reagoi myös nesteen määrään, anturi löytyy paisuntasäiliöstä.
Toinen on ne lämpötilanturit, ne ovat lohkon kyljessä etupuolella, voisiko olla, että vahingossa on johto irronnut tai vahingoittunut pumpun kanssa työskennellessä? En kyllä muista kumpi niistä vaikuttaa ko. valoon.
Ja kolmantena tietysti se aika yleinenkin mittaristovika. Itsellä aloitti tuo punavilkku aivan yllättäen vilkkumisen kesken ajon (tietysti ulkomailla, keskellä ei mitään). Kylmänä pysyi pois noin 5-10min, kunnes aloitti, syynä ilmeisesti pettänyt juotos mittaristossa. Tuli kuntoon kun uusin juotoksia ja tarkastin regulaattorin.
Toinen on ne lämpötilanturit, ne ovat lohkon kyljessä etupuolella, voisiko olla, että vahingossa on johto irronnut tai vahingoittunut pumpun kanssa työskennellessä? En kyllä muista kumpi niistä vaikuttaa ko. valoon.
Ja kolmantena tietysti se aika yleinenkin mittaristovika. Itsellä aloitti tuo punavilkku aivan yllättäen vilkkumisen kesken ajon (tietysti ulkomailla, keskellä ei mitään). Kylmänä pysyi pois noin 5-10min, kunnes aloitti, syynä ilmeisesti pettänyt juotos mittaristossa. Tuli kuntoon kun uusin juotoksia ja tarkastin regulaattorin.
(laakkosen sikakallis satiainen makso 26€)
Kävelin kerrattain tuo samainen satiainen kouransilmässä harraste-elektroniikkaan erikoistuneeseen putiikkiin, koska olin kuullut että merkkiliikkeessä ko. osan kilohinta on varsin voimakas. Elektroniikkamyyjä totesi kolmijalkaisen mytyäisen olevan 10V regulaattori.
Myyjä: Montako laitetaan ?
Minä: TÄH...(mulkaisu myyjään osoittaa hänen olevan selvinpäin) Mitä ne maksaa ?
Myyjä: 80 senttiä ois kappale....
Minä: No paa sitte puolenkymmentä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”