Hitusen verran jäänyt vähiin palstoille päivittely ja vanha omistaja kerkesi jo kysymään onko auto lähtenyt kiertoon kun ei mitään ole kuulunut!
Firman palveluksessa vietetty vuosi kirpasi aika lailla pahasti kukkaron pohjalta ja mielenkiinto viikonloppuisin tuli suunnattua aivan jonkun muun kuin auton roplaamiseen...
Palveluksen loputtua tammikuussa on tullut touhuttua perusremonttia: Kytkinsylinterin vaihto, downpipen joustokappaleen korjaus ja käsijarruvaijerin vaihto...
Viime vuoden puolella ostettu JL-Audion J2 1000.1. ajeli ensin tuota Infinitya ja nyttemmin tammikuussa kaveriksi vaihtui 10" Rainbow Amboss jolle menetin koteloa tehdessäni lasikuituneitsyyden. (Tosin pienen kömmähdyksen kautta, kun en tajunnut ympäröivän lämpötilan olevan hartsiseoksen kovettumiselle tärkeä elementti vaan ihmettelin, että on se hidasta kun ei puolessa päivässä kovetu mihinkään... Isäukko hommia aiemmin tehneenä tuli seuraamaan ja naurahti, laittoi sisätilan lämmittimen autoon ja takakontin kiinni. Jopas rupesi rapsakoitumaan ja poika nolona). Suljetun kotelon siis kuidutin varapyörän vanteen sisään, mutta suunnitelmissa on heittää varapyörä kokonaan pois ja kuiduttaa refleksikotelo varapyöränkoteloon. Ensimmäinen projekti kuitenkin vielä peitelevyä vaille valmis eli kaikki tulee jäämään pois näkyvistä. Blaupunktin soitin vaihtui samassa tilauksessa Kenwoodin KDC-6047U:ksi.
Suurin sijoitus armeijan aikana oli uusi vannekierros mallia OZ Futura. Halkaisija 17" ja leveyttä edessä 8" ja takana 9". Keskiöt maalattu mustaksi, ja kultaiset pultit. Päällä Falken ZIEX ZE-912 renkaat edessä 205/40 ja takana 215/40. Porautettu 5x100 jako ja tilasin soviterenkaat 57,1 koolle. Lipat vielä rumassa kunnossa ja spacerit pitäisi eteen tilata, mutta onneksi tuntuu olevan talvea jäljellä jonkin aikaa.
Tuo halpis r32- harjattu alumiini- sisustakyhäelmä on ruvennut "hieman" antautumaan, joten väliprojektina on sisustan osien maalaus. Pohjamaalissa ovat ja tänään hioin 2000 vesipaperilla valmiiksi loppumaalia varten ja hyvältä näyttää ainakin tähän asti. Vielä ei tiedossa tuleeko kaikki mattamustaksi vai jätänkö ovenkahvojen ovaaleihin harmaat keskiosat. Todennäköisesti kallistun kaikki mustaksi vaihtoehtoon.
Perjantaina löytyi foorumilta myynnissä oleva Cupra-R lippa joka jää tulevaisuuteen odottelemaan uusia tuulia auton ulkomuotoon, kunhan taas pääsee kunnolla leivän syrjään kiinni.
Inttiaikana hommasin myös moottoritilaan käytetyn silikoonisen turbon imuletkun jonka jumppasin Apexin jatkeeksi tammikuussa. Suodattimen kaverina myös BSR:n lämpöpelti joka löytyi niinikään foorumilta.
Ulkokuoreen ei muuta muutosta ole vanteiden lisäksi tullut kuin mustat sivuvilkut ja mustat peilinkuoret sekä vielä kiinnitystä odottava musta takamerkki. Hicon GT:t keikkunut jo kauan alla, ja tykkään todella paljon epämukavaan matkantekoon tottuneena.
Yritän jatkossa pitää päivitykset ajantasalla