kuinka isot vanteet audi a4 b5???
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 19.9.2006 17:18
kuinka isot vanteet audi a4 b5???
eli kuinka isot tohon malliin sopivat, jos haluaa vielä madaltaa 20-40mm ajattelin hommata tollaset 225/40/18, onko mitään mahdollisuuksia saada sopimaan onko kenelläkään kokemusta???
^Juu ei tietenkään. Pahoitteluni...
Taitaa sinne tosiaan mennä jopa 20" ilman muutoksia. Tuolta saat varmaan ihan etsimällä lisää infoa: http://www.audiclub.fi/
Taitaa sinne tosiaan mennä jopa 20" ilman muutoksia. Tuolta saat varmaan ihan etsimällä lisää infoa: http://www.audiclub.fi/
http://fishtrap.no-ip.com/audi/index.php?id=1
Tuossa on 225/40/18 kumit ja S-Linen alustasarja (joka kait on vakiota matalampi?), auto on melkoinen traktori.
Tuossa on 225/40/18 kumit ja S-Linen alustasarja (joka kait on vakiota matalampi?), auto on melkoinen traktori.
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 19.9.2006 17:18
sama pirssi
mulla on quattro malli kyseisestä ja takana on semmoset melko ilkeen näköset tuet. mietin vain että kuinkahan paljon ne rajottaa tätä vanteiden laittoa. Mahtaako etuvetosista löytyä tämmöset tuet ? Samahomma eli itelle myöskin vanteita laittamassa mutta ois jees tietää että mitenkä nuo tuet vaikuttaa ja et ?
Semmosia alkaen 18" :sia oon kattonu. mitenkä leveys puoli ?
Semmosia alkaen 18" :sia oon kattonu. mitenkä leveys puoli ?
Mulla on noi 18" setit ja "tukiin" on vielä monta senttiä. Että varmaan 20" menee vielä siihen väliin kunhan ei mitään korkeita kumeja ota.
saahan sinne vaikka 24" tuumaset koskematta noihin tukiin, tosin sillon tarvii tehdä joku traktori konversio alustalle. pointtina siis se, että taitaapi tuo leveys ratkaista enemmän kuin halkaisija.
noihin on laitettu esim 8.5" ja 9.5" yhdistelmiä, eli kyllä sinnä oikealla rengastuksella ja ET:llä mahtuu jos jonkinmoista vannetta.
esim 8.5x18" ET35 on hyvä, takana mahtuu ulommaskin, esim ET25.
itsellä on kyllä FK:n sarja tuossa tonnin vessassa, mutta audiini en ikinä sellaista laittaisi. oma suositukseni on KW, mikä on palvellut jo useammassa autossa ja kaikissa moitteettomasti. hintaero on sellainen mikä kannattaa mielestäni maksaa. myös H&R, Eibach ja Koni ajavat saman asian hyvin. Lowtecillä on myös erittäin laadukkaita coilovereita. tuolta "tarjoukset" osiosta ja linkeistä löytynee jälleenmyyjät noille kaikille edellämainituille.
itsellä on kyllä FK:n sarja tuossa tonnin vessassa, mutta audiini en ikinä sellaista laittaisi. oma suositukseni on KW, mikä on palvellut jo useammassa autossa ja kaikissa moitteettomasti. hintaero on sellainen mikä kannattaa mielestäni maksaa. myös H&R, Eibach ja Koni ajavat saman asian hyvin. Lowtecillä on myös erittäin laadukkaita coilovereita. tuolta "tarjoukset" osiosta ja linkeistä löytynee jälleenmyyjät noille kaikille edellämainituille.
Linkki
Ei ainakaan minun silmään osunu tuon linkin kautta noissa paketeissa että kävisivät 4vetomalliin. noista vanteista vielä ku tommoset rs4 :sen 18"x8":set tilaisin ja et on 35 niin vissii 40:sellä kumilla ja 225 vielä menee kivuttomasti ? edelleen se tukirauta jänskättää takana vaikka edessä mahtuukin pyörimään :O
jos puhut alustoista niin niitä on ihan erikseen quattroihin useimmilla valmistajilla. kysy liikkeistä niin osaavat neuvoa.
mulla oli S4:sessa takana 9x18" ET30, vanteesi on tuuman kapeampi joten tuo 5mm isompi ET ei pitäisi haitata mitään. mikäli noissa alustat on vastaavia ja nuo tuet takana samanlaiset, niin noiden pitäisi mennä ihan hyvin. madaltaminen ei uskoakseni vaikuta siihen, koska itsellä ei ole tuo tuki yhtään lähempänä ja autoa laskettu n. 50-60mm.
mulla oli S4:sessa takana 9x18" ET30, vanteesi on tuuman kapeampi joten tuo 5mm isompi ET ei pitäisi haitata mitään. mikäli noissa alustat on vastaavia ja nuo tuet takana samanlaiset, niin noiden pitäisi mennä ihan hyvin. madaltaminen ei uskoakseni vaikuta siihen, koska itsellä ei ole tuo tuki yhtään lähempänä ja autoa laskettu n. 50-60mm.
haloo
http://ffp-motorsport.com/links/index.php
http://ffp-motorsport.com/offers/index.php
tuolta "tarjoukset" osiosta ja linkeistä löytynee jälleenmyyjät noille kaikille edellämainituille
http://ffp-motorsport.com/links/index.php
http://ffp-motorsport.com/offers/index.php
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 19.9.2006 17:18
kannattaa eteen ehdottomasti ottaa nuo 215 leveät, itse otin nuo 225 tosiaan saa aika herkästi kolhuja tuo sisä lokari että suosittelen eteen vähän kapeampaa. itsellä sisälokari jo aikalailla hinkannut mutta madallustakin on aika paljo kun näyttää muuten traktorilta =) , itse tykkään tuosta fk highsport alustasta. Todella tyytyväinen olen ollut ei ole liian kova niinkuin useimmat alustat ajotuntuma on loistava,
Nyt on nuo vanteet [18",8", 225/40] http://aycu26.webshots.com/image/17305/2004825531673713567_rs.jpg alla.. maavaraa tosiaan tuli jo tuohon vakioonkin (paljon) verrattuna kivasti lisää .nyt pitäs vaan kenttää kohti saada autoa. ehkä betonin valaminen lattioihin ja konttiin vois olla kans hyvä idea ?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
http://s684.photobucket.com/albums/vv21 ... 271568.jpg
Tuossa kuvaa 18x8 et35 225/40 rattailla. Takana sais tulla ulommaksi. Nyt matalampi kuin kuvissa eikä raavi.
Tuossa kuvaa 18x8 et35 225/40 rattailla. Takana sais tulla ulommaksi. Nyt matalampi kuin kuvissa eikä raavi.
Tulipa tossa veivattua alle 19" eteen 8,5" leveät ET35 ja taakse 9,5" ET30. Eteen tuli kumeiksi 225/35 ja taakse 235/35. Madallusta löytyy edestä -60mm ja takaa -40mm weitecin jousilla. Takaa ei ota tällä tietoa kiinni, mutta toinen etupyörä ottaa vähäsen reunasta kiinni kovimmissa kuopissa. Ratsaisu olis 215/35 kummit eteen tai taittaa se kaari.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 53 vierailijaa