Agr:n kytkin?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

Agr:n kytkin?

ViestiKirjoittaja RiXaa » 7.4.2008 9:09

Oisko jollain oma kohtasta kokemusta että millasia tehoja toi 90 hv agr koneen kytkin kestää luistamatta...

tmosth
-
Viestit: 181
Liittynyt: 16.9.2003 17:27

ViestiKirjoittaja tmosth » 7.4.2008 22:05

Alta 300Nm rupee jo luistamaan.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 8.4.2008 7:35

Taitaa olla aika yksilöllistä toi pitäminen, vai onko AHUn vakiokytkin sitten parempi? Omani pitää luistamatta vielä noin 320Nm väännöllä.

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 8.4.2008 16:43

On AHUn kytkin parempi kun siinä on kiinteä vauhtipyörä. Kyllä se pitää jopa yllättävän hyvin ihan vakionakin.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 8.4.2008 16:47

Jaa, niin tuossa AGR:ssä on se kaksoismassalimppu, my bad.

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 8.4.2008 18:50

No voihan vittu..D nyt on 297nm ja toimii loistavasti.... kolmos vaihteesta ylöstäin huomaa että se vauhtipyörä alkaa ilmeisesti vähä ravistelee.... elikkä kysymys kuuluu mikä kytkin paketti kannattaa laittaa kun tehoa on tulossa huomattavasti lisää... yli 155 heppaa.. osko g60 vauhtipyörä hyvä ja sit joku kytkin setti siihe?

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 8.4.2008 20:29

AHU/1Z/G60 vauhtipyörä ja SRE asetelma+VR6 ei ole tainnut kellään vielä luistella... Valeo sitten on enemmänkin.

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 8.4.2008 20:46

No tämän tyyppistä pakettia olen aatellut.. mutta heräsi kysymys että onko toi kaksoismassa vauhtipyörä sitten niin paskamitä kaikki manaa että onko se edes iha pakolla vaihdettava? tietty kerralla kannattas pistää kunnon satsi

TDIT
-
Viestit: 204
Liittynyt: 17.4.2006 16:16

ViestiKirjoittaja TDIT » 8.4.2008 21:02

kaksoismassa vauhtipyörä kannattaa ehdottomasti vaihtaa kiinteään vauhtipyörään. Paska keksintö toi kaksoismassa, muuten varmaan hyvä mutta ei oikein toimi viritys käytössä. Itse laitatin omaan isommat suuttimet niin alkoi jo ravistaa...

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 8.4.2008 21:06

Ookkei.. no tossa on nyt karalan tekemä ohjelma vakio koneesee... 119hp 297nm penkis.. ja matalilla kierroksilla alkaa ravistaa kans

golf iv
-
Viestit: 29
Liittynyt: 18.10.2006 21:39

agr kytkin

ViestiKirjoittaja golf iv » 9.4.2008 10:59

saisko vähän selvitystä kytkin paketista... että tietäis hakee oikeita osia kaupasta...
Ja vielä onko millanen homma vaihtaa??? tarkotus olis laitta tuo g60 vauhtipyörä ja uus asetelma ja levy eli millä varaosanumerolla löytyy kyseiset osat...

tmosth
-
Viestit: 181
Liittynyt: 16.9.2003 17:27

ViestiKirjoittaja tmosth » 9.4.2008 11:09


cordobavariotdi
-
Viestit: 247
Liittynyt: 8.11.2007 23:00

ViestiKirjoittaja cordobavariotdi » 15.4.2008 0:03

kyllä mulla ainakin oli kiinteä vauhtis tuossa omassa agr-motissa. ja vääntöä 310nm ja rupes luistamaan, nyt sintteri ja uus kova vauhtis ja kyllä pitää. tosin ei tuota vääntöä kyl ole kuin tuo 400nm.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 15.4.2008 7:15

cordobavariotdi: Ettei sulla olisi ollut se surullisen kuuluisa Valeon setti? Onko nykyinen sintterilevy jousitettu?

4Motioner
-
Viestit: 430
Liittynyt: 20.12.2007 12:05

ViestiKirjoittaja 4Motioner » 15.4.2008 8:40

Kysytään nyt samaan syssyyn, että onko myös 130PD (AWX) perässä kaksoismassa, eli joutuuko vaihtamaan jos harkitsee esim. 160hp / 380Nm ohjelmaa? Vakionahan tuossa taitaa olla 130hp / 285Nm kun kyseessä on 5v loota?

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 15.4.2008 8:43

On kaksoismassa. Luultavasti tuolla väännönlisäyksellä alkaa kyllä ravistamaan.

zapa
-
Viestit: 4
Liittynyt: 30.1.2009 10:33

agr:n vauhtipyörä

ViestiKirjoittaja zapa » 30.1.2009 10:43

elikkäs mistä voisin kysellä vauhtipyörää kun ilmeisesti senkiin tarvii kun vaihtaa kytkin osat seuraaviin:

laakeri: 3151180231
asetelma:883082999645
levy:881861999793

elikkäs onkos toi toimiva paketti? ja tarviiko agr:n golffiin vaihtaa vauhtista jos noi vaihtaa? itelläni hajos kytkin lopullisesti senkun jurisee vaan kun painaa kytkintä ja ei mee vaihteet päälle... ja mitkä kaikki pultit tarviin ja mihin osiin eli jos vaihdan uudet pultit samalla? tieto olisi tarpeen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa