Kyseessä vitoskoppanen 2.0 tdi golf
Autossa loppu puhallus, eli ei puhalla mitään. säätönappien valot ja numerot kyllä pelaa mutta muuta ei.
Mitään vikavaloa ei pala. Lämppäri on kyllä kitissy 1 ja kakkosnopudella aikaajoin. Epäilen että se rupeli on juminu, ja tarvii uuden lämmityslaiteen moottorin.
Onko jollakin apuja tai tietoa miten tätä hommaa kannattas lähtee selviteleen. Tuo moottorihan on visii aika arvokas (400e)
Ei aho oikeen tareta ja nähdä ajaa kun ei pelitä.
Lämppäri heitti toimimasta, missä vika?
Valvoja: ffp jäsenet
Meni Skodasta torstaina vaiheet 0-3 pimeeksi. 4 toimii vielä, aika kuuma meinaa tulla.
Ajettu 245tkm. Kaveri Skoda huollosta sano että esivastusrikki, oisko sitten sama kuin tuo kollektori kun en tiedä.
Ensi viikolla menee laittoon. Samalla vaihtaa se jakopään kihnuttava ylärulla.
Taas on kulua. Taitaa mennä vaihtoon :) vaihto yksilö jo katsottuna :D
Ajettu 245tkm. Kaveri Skoda huollosta sano että esivastusrikki, oisko sitten sama kuin tuo kollektori kun en tiedä.
Ensi viikolla menee laittoon. Samalla vaihtaa se jakopään kihnuttava ylärulla.
Taas on kulua. Taitaa mennä vaihtoon :) vaihto yksilö jo katsottuna :D
04 vuode golffi. Ajettu 167ktm.
Löytyykö tuo puhallin tuolta hanskalokeron takaa ja onko vaikee irrotella?
Pyöri hetken kun laitoin käymään , tosin piti hieman ääntä silloin tällöin. Auto kävi n.10 min tyhjäkäyntiä pihassa ja sitten radalle. Totesin että ikkunat menee sinkiin ja lämmintä ei tule.
Tarkastin just sulakkeet ja kai se pitää tänään vielä ottaa se puhallin käteen ja tarkastella. Huuomena sitte marmorille kyseleen hintaa ja vaihtoehtoja.
Jos jollaki tarkempaa tietoa tämmösestä viasta niin apuja kaivattas.
Ja muokataan senverran että purkasin puol autoa vänkärin jalkatilasta.totesin lopuksi että enpä ala tuota irrotteleen ku meni lopulta vaikeeksi. Noh auto oli pari tuntia lämpösessä ku remppasin ja ku lähin nöyränä pois todeten että ammattimiehen huoleksi saa jäädä niin puhallin pelaa taas ku enkeli, paremmin ku aiemmin. Missä tuo vika kuuluukin kysymys?
Ite epäilen hiiliä että olisko kostuneet ja nyt kuivas ja alko pelaan. toinen vaihtoehto että se laakeri saanu kosteutta ja jäässä eli jumissa ja sulas ja alko pelaan, ois vaan kyllä luullu ettäö sulake palaa ensin.
No vikaa ei kuiten vielä paikallistettu.
Löytyykö tuo puhallin tuolta hanskalokeron takaa ja onko vaikee irrotella?
Pyöri hetken kun laitoin käymään , tosin piti hieman ääntä silloin tällöin. Auto kävi n.10 min tyhjäkäyntiä pihassa ja sitten radalle. Totesin että ikkunat menee sinkiin ja lämmintä ei tule.
Tarkastin just sulakkeet ja kai se pitää tänään vielä ottaa se puhallin käteen ja tarkastella. Huuomena sitte marmorille kyseleen hintaa ja vaihtoehtoja.
Jos jollaki tarkempaa tietoa tämmösestä viasta niin apuja kaivattas.
Ja muokataan senverran että purkasin puol autoa vänkärin jalkatilasta.totesin lopuksi että enpä ala tuota irrotteleen ku meni lopulta vaikeeksi. Noh auto oli pari tuntia lämpösessä ku remppasin ja ku lähin nöyränä pois todeten että ammattimiehen huoleksi saa jäädä niin puhallin pelaa taas ku enkeli, paremmin ku aiemmin. Missä tuo vika kuuluukin kysymys?
Ite epäilen hiiliä että olisko kostuneet ja nyt kuivas ja alko pelaan. toinen vaihtoehto että se laakeri saanu kosteutta ja jäässä eli jumissa ja sulas ja alko pelaan, ois vaan kyllä luullu ettäö sulake palaa ensin.
No vikaa ei kuiten vielä paikallistettu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa