Mihin uskaltaaa viedä uuden auton? Myös mustan. Tarkoitus laittaa joku kestopinnoite tjsp? Autoja 2 toinen uusi ja toinen hiukan käytetty. Tossa käytetyssä on jo pientä harjanaarmua ympäriinsä.
Musta värihän vaati oikean ammattilaisen jos koneella tekee hommat. Nähnyt useita uusia tummia autoja joita käsitelty koneella ja voih! mitkä hologrammit tjso näkyy aurinkoisella säällä. Oiskun lehmä ois nuollut:)
Eli vinkkejä aidosti hommansa osaavista puljunkeista.
Suositelkaa huippu fiksaamoa kuopiosta.
Valvoja: ffp jäsenet
En osaa sanoa kestokäsittelystä, firmasta kysymällä selviää. Edellä mainitut firmat ovat kuitenkin sitä luokkaa että antaavat työlleen takuun, eli jos työnjälki ei miellytä niin tekeevät uusiksi.
Itse käytin oman auton maalauksen jälkeen Pesukarhuilla (ns. E. Hartikaisen fiksi) myllytyksessä ja kestokäsittelyssä meguiars:in tuotteilla. Ei ole pahaa sanottavaa siitäkään firmasta. Ja oma auto oli ja on edelleen musta, enkä löytänyt virheitä.
Itse käytin oman auton maalauksen jälkeen Pesukarhuilla (ns. E. Hartikaisen fiksi) myllytyksessä ja kestokäsittelyssä meguiars:in tuotteilla. Ei ole pahaa sanottavaa siitäkään firmasta. Ja oma auto oli ja on edelleen musta, enkä löytänyt virheitä.
Miksi maksaa "kestokäsittelysta" joka ei kuitenkaan kestä 1/2 vuotta pidempään 300€?
Jos vähän viitsii nähdä vaivaa myllytyksen jälkeen eikä pesetä autoaan pikapesussa vaan pesee käsin oikealla tekniikalla ja viitsii vahata 2 kertaa vuodessa niin auto säilyy hyvän näköisenä.
Laiskalle sopii Colliniten 476. valmistaja lupaa 12kk keston vahapinnalle
Jos vähän viitsii nähdä vaivaa myllytyksen jälkeen eikä pesetä autoaan pikapesussa vaan pesee käsin oikealla tekniikalla ja viitsii vahata 2 kertaa vuodessa niin auto säilyy hyvän näköisenä.
Laiskalle sopii Colliniten 476. valmistaja lupaa 12kk keston vahapinnalle
Autopuhdistus Karppanen Oy
Diamondbrite, 6 vuoden takuu, tsekataan vuosittain jotta on kunnossa.
Mutta eihän mistään kannata maksaa, kun lamakin on. Tekee vain itse niin hyvä tulee!
Diamondbrite, 6 vuoden takuu, tsekataan vuosittain jotta on kunnossa.
Mutta eihän mistään kannata maksaa, kun lamakin on. Tekee vain itse niin hyvä tulee!
ben: Pointti taisi mennä "pikkasen" ohi. Miksi maksaa jostakin joka ei toimi?
Tutulla on Finikor Brilliant käsitelty V70. Näyttäähän se pestynä kiiltävältä mutta maalipinta on todella karhea ja lika on todella tiukasti kiinni kuten vahaamattomassa maalipinnassa.
Myllyttäminenhän kannaattaa ehdottomasti kunhan löytää jonkun joka tekee hyvää jälkeä ja siitä kannattaa maksaakin. Tältä perältä sellaista ei tahdo löytyä niin piti ruveta harjoittelemaan ite ;)
Tutulla on Finikor Brilliant käsitelty V70. Näyttäähän se pestynä kiiltävältä mutta maalipinta on todella karhea ja lika on todella tiukasti kiinni kuten vahaamattomassa maalipinnassa.
Myllyttäminenhän kannaattaa ehdottomasti kunhan löytää jonkun joka tekee hyvää jälkeä ja siitä kannattaa maksaakin. Tältä perältä sellaista ei tahdo löytyä niin piti ruveta harjoittelemaan ite ;)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”