III koppaseen golffiin mustat muovikaaret, mistä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
III koppaseen golffiin mustat muovikaaret, mistä?
yhtään ei o kaaret ruosteessa ninku ei o mistään muualtakaan mut näin yhes farkussa mustat muovi kaaret jotka oli yllättävän tyylikkäät. mistä sellaset vois tilata?? kromisena löytyy mut ei o löytyny mustina..
Gti/Vr6 kaaret?
Motonet, Marmoritiski yms...
Motonet, Marmoritiski yms...
Viimeksi muokannut Slantsix, 1.1.2009 16:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
""Missähän oot kromisena nähnyt?? Jos kaaret ei ole ruostessa niin noiden asennuksen jälkeen taatusti on.""
en nyt tähä hätää oo nähäny kromisiakaan mut viimeks ko kattelin carismaani ni sillo löysin kromisia volkkariin. nyt etin volkkarrin mustia mut en löytäny mut kiitus vastanneille..
ei kai se ruostuta sen enempää jos kiinnittää muovin niin jotta ei o ilmaa välissä tai jos on ni saa pestyä välit..
en nyt tähä hätää oo nähäny kromisiakaan mut viimeks ko kattelin carismaani ni sillo löysin kromisia volkkariin. nyt etin volkkarrin mustia mut en löytäny mut kiitus vastanneille..
ei kai se ruostuta sen enempää jos kiinnittää muovin niin jotta ei o ilmaa välissä tai jos on ni saa pestyä välit..
Suolavelli on mahtava aine,olihan tuossa juttua jossakin kun kromikaarimiehet narisi kun kaaret ruostuttaa,ei ne ruostuta kunhan alle laittaa vaseliinia.
Ensimmäiset kromikaaret oli kromattua messinkiä, myöhemmin sai kromattuna rosterinakin,helpoiten nämä erottaa toisistaan siitä että noi messinkiset on muodoltaan pyöreämmät.
Edellisessä käyttiksessä tuollaiset kromikaaret oli yli 10 vuotta eikä alkuperäiset kaaret olleet menneet miksikään kun ennen myyntiä vaihdoin ehjät kumitiivisteet vanhojen hapertuneiden tilalle,toisin kävi kaverin autossa josta ne mätäni 2 vuodessa kun ei alla ollut mitään.
Velipojan GT ventossa oli muutama ruosteenalku just noiden muovikaarien alla,paskankerääjiähän noi on ihan kuten GT:n helmatkin.
En tiedä sitten kestääkö paremmin jos ne liimaa paikalleen kuten tuossa meidän omassa piti tehdä kun takakaaria piti muokata 17" vanteiden takia.
Ensimmäiset kromikaaret oli kromattua messinkiä, myöhemmin sai kromattuna rosterinakin,helpoiten nämä erottaa toisistaan siitä että noi messinkiset on muodoltaan pyöreämmät.
Edellisessä käyttiksessä tuollaiset kromikaaret oli yli 10 vuotta eikä alkuperäiset kaaret olleet menneet miksikään kun ennen myyntiä vaihdoin ehjät kumitiivisteet vanhojen hapertuneiden tilalle,toisin kävi kaverin autossa josta ne mätäni 2 vuodessa kun ei alla ollut mitään.
Velipojan GT ventossa oli muutama ruosteenalku just noiden muovikaarien alla,paskankerääjiähän noi on ihan kuten GT:n helmatkin.
En tiedä sitten kestääkö paremmin jos ne liimaa paikalleen kuten tuossa meidän omassa piti tehdä kun takakaaria piti muokata 17" vanteiden takia.
Viimeksi muokannut -jarkko-, 6.1.2009 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä Lukkari, se vaseliini estää kukintaa mutta tuo vesivaseliini tahtoo ajanmittaan kuivaa sellaiseksi kalvoksi joten mun mielestä ihan tavallinen vaseliini ajaa asiansa,mutta Mikhauta missä välissä olen maininnut mersun kromikaarista tässä väittelyssä?? Toiset tykkää toiset ei ja nythän on kyseessä cl variant, ei gt/gti/vr6.
Viimeksi muokannut -jarkko-, 6.1.2009 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ 2-door Vento Olisi jo tehtaalta pitänyt lähteä tuollaisena.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa