Morot.
VAG-COM palauttaa vm 2003 Passatin 1.8T AWT -koneesta otsikon mukaisen vikakoodin.
Marmoritiskiltä haettu uusi anturi ja vaihdettu alkuperäisen tilalle mutta vikakoodi ilmaantuu uudestaan joka kerta nollauksen jälkeen... Lisäksi pelkääjän puoleinen flekti pärähtää käyntiin muutaman sekunnin päästä virtojen kytkemisen jälkeen (kylmällä moottorilla).
Onko noita antureita useampi kuin yksi kappale ko. moottorissa? Vaihdettu anturi sijaitsi kuskin puolella jäähdyttimen alalaitaan liittyvässä muovisessa letkun liitäntäosassa.
Mikäli tuo on ainoa G62:n paikka, niin kuinka mitata johtosarjan toimivuus? Uuden anturin olettaisi toimivan kuten pitääkin..
Kiitoksia jo etukäteen.
Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Valvoja: ffp jäsenet
Oot vaihatnut väärän anturin. Oikea taitaa olla koneen takana.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20523
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20523
No hemmetti..
..ja kun marmoritiskiltä vielä opastivat kajoamaan tähän nimenomaiseen paikkaan.
Löytyikö tuosta seikkaperäisempää kuvaa, en äkkiseltään löytänyt autostani tuota anturia linkin kuvan perusteella..
Löytyikö tuosta seikkaperäisempää kuvaa, en äkkiseltään löytänyt autostani tuota anturia linkin kuvan perusteella..
Löytyihän se...
Melko hyvin oli putkien ja termostaatin takana piilossa anturi.
Ilmeisesti näitä on nyt kaksi AWT-koneessa, koskapa jäähdyttimen alalaidassa oleva anturi oli samanlainen tämän moottorin takana olevan kanssa.
Ei muuta kuin huomenna taas tiskille ja uutta anturia hommaamaan.
Kiitokset ifalle.
Ilmeisesti näitä on nyt kaksi AWT-koneessa, koskapa jäähdyttimen alalaidassa oleva anturi oli samanlainen tämän moottorin takana olevan kanssa.
Ei muuta kuin huomenna taas tiskille ja uutta anturia hommaamaan.
Kiitokset ifalle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa