Golf 1.6 vm -89 4-vaihteinen meni ja katkaisi kytkinvaijerin.
Onko polkimen puoleinen pää miten hankala tapaus irroittaa/kiinnittää?
Kuinka kytkimen/vaijerin säätö - säätöruuvista laatkon pääsätä, mutta jotain nyrkkisääntöä?
Golf 1.6 vm -89 bensa kytkinvaijeri?
Valvoja: ffp jäsenet
Jep, asennetaan paikoilleen ja poistetaan sen jälkeen vaijerissa olevan säätömötikän ympäriltä valkoinen side. Tokihan sinne voi manuaalivaijerinkin laittaa, säätö yksinkertaisesti ruuvaamalla kytkinvivun päästä niin, että polkimeen jää sopiva vapaaliike. Makuasia, kumman laittaa:
Kytkinpolkimen yläpäässä muuten on sitten vaan koukku, johon vaijerin päässä oleva lenkki pujotetaan. Helppo nakki.
E: Jos vaijeri katkesi ajossa, vaihdelaatikon pään kiinnittävä sokkapaketti lienee levinnyt tielle. Uuden setin saa merkkiliikkeestä, jossa myös vaijeri oli ainakin jokunen vuosi samoissa hinnoissa kuin Motonetissa. Vai onkos manuaalisäätöisen ja automaatin kiinnityspatentti loodan päässä samanlainen?
II 1,6/1,8/GTi 9.86--9.89 jos säätökierre kytkimen päässä. 24-1011 7.90 ?
II 1,6/1,8/GTi 9.86--8.89 (automsäätö vaijerissa/ei D/TD). 24-1286 26.57 ?
II 1,6/1,8/GTi 10.89--1991 (käsisäätö vaijerissa/ei D/TD). 24-1489 37.50 ?
II 1,6/1,8/GTi 10.89--1991 (automsäätö vaijerissa/ei D/TD) 24-1288 29.90 ?
Kytkinpolkimen yläpäässä muuten on sitten vaan koukku, johon vaijerin päässä oleva lenkki pujotetaan. Helppo nakki.
E: Jos vaijeri katkesi ajossa, vaihdelaatikon pään kiinnittävä sokkapaketti lienee levinnyt tielle. Uuden setin saa merkkiliikkeestä, jossa myös vaijeri oli ainakin jokunen vuosi samoissa hinnoissa kuin Motonetissa. Vai onkos manuaalisäätöisen ja automaatin kiinnityspatentti loodan päässä samanlainen?
No niin vaijeri vaihdettu, meni vartti, seuraava menee vielä nopeammin kun tietää mitä tehdä, isoin homma koelaudan alaosan irroitus/kiinnitys, jos olisi sopiva "mutkarauta" jolla pujottaa polkimen päähän vaijerin silmukka niin vaihto onnistuisi suoraan kone huoneen puoleltakin.
Itse vaijeri ei ollut poikki vaan polkimenpuoleisesta päästä muovinen haarukka joten laatikonpuolinen sokka systeemi tallessa, manuaali vaijerin laitoin.
Itse vaijeri ei ollut poikki vaan polkimenpuoleisesta päästä muovinen haarukka joten laatikonpuolinen sokka systeemi tallessa, manuaali vaijerin laitoin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 27 vierailijaa